O echipă de funcționari din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție publică subordonată Consiliului Județean, va efectua joi, 7 martie 2024, începând cu ora 09.00, o deplasare în localitatea Gilău, județul Cluj, cu stația mobilă. Scopul acestei deplasări este preluarea documentelor și realizarea fotografiilor necesare pentru întocmirea cărților de identitate, în contextul modificărilor survenite odată cu înființarea de noi străzi și renumerotarea imobilelor în comuna Gilău.
Datorită modificărilor aduse de noul nomenclator al comunei Gilău, sunt așteptați să se prezinte pentru depunerea documentelor în vederea eliberării cărții de identitate toți locuitorii afectați de schimbarea adresei de domiciliu ca urmare a modificărilor nomenclatorului, inclusiv înființarea de străzi și renumerotarea imobilelor.
În plus, sunt invitați să se prezinte la sediul Casei de Cultură ,,Dumitru Sopon” și cei ale căror cărți de identitate sunt expirate sau urmează să expire în următoarele 180 de zile, tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani, persoanele aflate în alte situații care necesită eliberarea unui nou act de identitate și cei care solicită viză de reședință. Pentru buna desfășurare a activităților, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaților Primăriei Gilău și colaborează cu organele de poliție locale.