Două loturi ale Autostrăzii Transilvania se află pe podium, într-un top al constructorilor, la finalul anului 2019.
Pe primul loc în clasamentul constructorilor de autostrăzi se află orădenii de la Trameco. Potrivit Economica.net, aceștia au intrat în clasamentul constructorilor de autostrăzi în vară, direct pe primul loc, poziţie pe care a rămas şi la final de an. Compania din grupul Selina a finalizat în câteva luni aproape 70% din lucrările de pe mini-lotul Biharia – Borş (5,35 km) al Autostrăzii Transilvania, aflat la graniţa cu Ungaria. Conform presei maghiare, constructorul român aşteaptă după cel din Ungaria pentru a aşterne împreună ultimul strat de asfalt, cele două șosele de mare viteză s-ar putea uni pe 30 iulie 2020.
În clasament urmează firma Spedition UMB a lui Dorinel Umbrărescu. Aceasta a executat începând din martie 2019 aproape 40% din lucrările de pe Centura Bacău care include primii kilometri de autostradă din Moldova.
Pe locul 3 se află asocierea Astaldi – Max Boegl, care a ajuns la rândul său la un grad de execuţie de aproape 85% pe lotul Iernut – Cheţani din Autostrada Transilvania. De asemenea, un progres semnificativ, de 21 puncte procentuale, au raportat de la începutul anului şi italienii de la Impresa Pizzarotti. Ei au ajuns pe lotul 1 din Autostrada Sebeş – Turda la un stadiu al lucrărilor de 82%.
Grecii de la Aktor, care au ajuns pe lotul 2 din Autostrada Sebeş – Turda la un stadiu al lucrărilor de 61,50% intră în topă după românii de la Aplenside, care fac lotul Râșnov-Cristian de pe Autostrada Comarnic – Brașov.
Următorul în clasament este alt constructor român, Straco. Aflat în insolvenţă, acesta a înregistrat un avans de circa 12 puncte procentuale pe lotul său, Cheţani – Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania.
Source link