Sponsorizat
Categories: Eveniment

Abonament pe viață la Electric Castle pentru fanii care și-au tatuat „Bonțida Fever”

Sponsorizat
Sponsorizat

Test de loialitate trecut cu brio de fanii Electric Castle: peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever, titlul celei mai recente campanii lansate de festival, demonstrând că EC le-a adus amintiri pe viață, în suflet și, de acum, și pe piele.Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu 2 săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață.„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață.” spune Cezar Pușcaș, tattoo artist.De la fani care au trăit, la Bonțida, fiecare ediție de festival, la cei care îl descoperă acum, peste 300 de tineri au trimis înregistrări video cu tatuajele ce marchează o legătura unică pe care o au cu evenimentul. Organizatorii le-au oferit tuturor celor oficial intrați în familia Electric Castle câte un abonament pe viață.„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar urmăresc EC încă de la primele ediții și mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție.” spune Diana Kellerman, specialist în recrutări.Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboardul EC.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Apa revine în Cluj! Lucrările de urgență sunt aproape finalizate

Lucrarea programată la rețeaua de apă din județul Cluj, desfășurată în intervalul 20–23 mai 2025,…

11 hours ago

Judecătorii CCR închid jocul: Simion pierde definitiv, Nicușor Dan devine președintele României

Curtea Constituțională a României (CCR) a respins joi, 22 mai, cererea depusă de George Simion…

18 hours ago

În Cluj-Napoca va circula un autobuz cu conducere autonomă

Angajații companiei Adastec, deținută de turci, efectuau testele finale la autobuzul autonom pe care compania…

20 hours ago

Distinguished Gentleman’s Ride revine la Cluj-Napoca – Eveniment caritabil pentru sănătatea bărbaților

Pe 25 mai, Clujul nu este doar vibrant – devine epicentrul unui spectacol urban cu…

21 hours ago

Istoric! U Cluj revine în cupele europene după o pauză de 53 de ani. Sabău: „La revedere, Untold!”

Universitatea Cluj scrie istorie! După o pauză de 53 de ani, „Șepcile Roșii” revin în…

22 hours ago

Arestat la doar 19 ani pentru trafic de droguri de mare risc vindea minorilor in Cluj

Un tânăr de doar 19 ani a fost arestat la Cluj, după ce a fost…

1 day ago