Sponsorizat
Categories: Eveniment

Abonament pe viață la Electric Castle pentru fanii care și-au tatuat „Bonțida Fever”

Sponsorizat
Sponsorizat

Test de loialitate trecut cu brio de fanii Electric Castle: peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever, titlul celei mai recente campanii lansate de festival, demonstrând că EC le-a adus amintiri pe viață, în suflet și, de acum, și pe piele.Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu 2 săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață.„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață.” spune Cezar Pușcaș, tattoo artist.De la fani care au trăit, la Bonțida, fiecare ediție de festival, la cei care îl descoperă acum, peste 300 de tineri au trimis înregistrări video cu tatuajele ce marchează o legătura unică pe care o au cu evenimentul. Organizatorii le-au oferit tuturor celor oficial intrați în familia Electric Castle câte un abonament pe viață.„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar urmăresc EC încă de la primele ediții și mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție.” spune Diana Kellerman, specialist în recrutări.Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboardul EC.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Clujul se pregătește de distracție pe gheață pe cel mai mare patinoar: Fiesta Sport redeschide sezonul!

Conform clujcapitala.ro, iarna începe în forță la Cluj! Fiesta Sport – faimosul „patinoar de la…

3 hours ago

IULIUS dă lovitura verde! Raportul de Sustenabilitate 2024 arată energie 100% regenerabilă și mega-proiecte de regenerare urbană

IULIUS, gigantul care schimbă orașele României prin proiecte de regenerare urbană, a publicat Raportul de…

7 hours ago

ATAC ȘOCANT LA UN COLEGIU DIN CLUJ! Elev de 9 ani a făcut prăpăd în școală – trei cadre didactice rănite, polițiști chemați de urgență

Un episod de violență extremă a avut loc marți la Colegiul Național „George Coșbuc” din…

11 hours ago

Crăciunul renaște la Opera din Cluj: Christmas Opera Fair — o poveste de iarnă plină de lumină și muzică

🎄 A sosit din nou clipa în care Opera Națională Română Cluj-Napoca îmbracă straie de…

1 day ago

(Video) – Cluj-Napoca sărbătorește 1 Decembrie 2025 cu ceremonii, concerte și show-uri de lumini

Cluj-Napoca pregătește o zi de sărbătoare dedicată Zilei Naționale a României, potrivit sursei oficiale: primariaclujnapoca.ro.…

1 day ago

650 de milioane de euro pentru cea mai mare fabrică Nokian Tyres din lume, construită în România

Investiție record în vestul țării: compania finlandeză Nokian Tyres ridică la Oradea cea mai mare…

2 days ago