Sponsorizat
Categories: Eveniment

Abonament pe viață la Electric Castle pentru fanii care și-au tatuat „Bonțida Fever”

Sponsorizat
Sponsorizat

Test de loialitate trecut cu brio de fanii Electric Castle: peste 300 de tineri și-au tatuat Bonțida Fever, titlul celei mai recente campanii lansate de festival, demonstrând că EC le-a adus amintiri pe viață, în suflet și, de acum, și pe piele.Proba tatuajelor a fost doar una dintre provocările incluse în campania Bonțida Fever, lansată în urmă cu 2 săptămâni de Electric Castle. Răspunsul a fost mult peste așteptările organizatorilor, fiecare zi aducând noi și noi dovezi de fidelitate din partea fanilor ce și-au dorit să câștige un abonament pe viață.„Am aflat de campanie de la o prietenă, când mi-a scris că vrea să-și facă un tatuaj mai altfel. Câteva zile mai târziu, aveam deja 8 clienți cărora le-am tatuat Bonțida Fever. Firesc, m-am inclus în campanie, mi-a plăcut multe ideea de angajament pe viață. Electric Castle a depășit de mult faza de festival, pentru mulți a devenit un stil de viață.” spune Cezar Pușcaș, tattoo artist.De la fani care au trăit, la Bonțida, fiecare ediție de festival, la cei care îl descoperă acum, peste 300 de tineri au trimis înregistrări video cu tatuajele ce marchează o legătura unică pe care o au cu evenimentul. Organizatorii le-au oferit tuturor celor oficial intrați în familia Electric Castle câte un abonament pe viață.„Anul trecut a fost prima dată când am mers la festival, dar urmăresc EC încă de la primele ediții și mereu mi-am dorit sa fac parte din acest fenomen. Tatuajul e cel mai bun mod de a spune tuturor că îmi doresc nu mai ratez nicio ediție.” spune Diana Kellerman, specialist în recrutări.Campania Bonțida Fever continuă până la debutul ediției a 9-a a festivalului, cu noi surprize în fiecare zi. Pe afișaj stradal sau în locații partenere EC din întreaga țară, codurile QR însoțite de numele campaniei oferă, la o simplă scanare, șansa de a câștiga bilete gratuite, de a descoperi noutăți despre festival și artiștii ce vor fi prezenți sau de a avea propriul mesaj pe billboardul EC.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Mister la Cluj: un tânăr de 19 ani găsit fără viață în apartament

Un incident tragic a avut loc în Cluj-Napoca, unde un tânăr în vârstă de 19…

7 hours ago

Avertisment la Florești: Tigrul de platan creează disconfort în Parcul Poligon

Locuitorii din Florești avertizează asupra unei invazii de insecte cunoscute sub numele de „tigrul de…

1 day ago

25 de Ani de Povești Urbane cu IULIUS – Cum s-au Transformat Orașele în Scene pline de noi Experiențe

Acum 25 de ani, la Iași se deschidea primul mall din afara Capitalei. Era începutul…

1 day ago

Primark deschide primul magazin la Cluj – peste 130 de locuri de muncă și 3.700 mp de shopping!

Primark, celebrul retailer internațional de modă, își deschide porțile în Cluj-Napoca pe 9 septembrie, ora…

2 days ago

CFR Cluj, mesaj emoționant pentru Dan Petrescu: „Mulțumim pentru tot, Mister!”

Clubul CFR 1907 Cluj a anunțat oficial, printr-o postare pe pagina de Facebook, despărțirea de…

4 days ago

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

2 weeks ago