Gregoire Vigroux, business angel și antreprenor în serie, împreună cu Diego Roy de Lachaise, fost Senior Tech Consultant la KPMG, și cu Zsolt Kadar, fost executiv Apple, au lansat bonapp.eco, o aplicație mobilă care are ca scop combaterea risipei de alimente, conectând consumatorii cu comercianții ale căror alimente se apropie de data de expirare. Produsele vor fi vândute la prețuri mai mici cu 40%- 80%.
Compania se va extinde în următoarele luni la Cluj și alte orașe mari din România. În fiecare oraș, bonapp.eco va angaja o echipă de vânzări, precum şi City Managers, potrivit ZF.
„La nivel global se irosește 40% din cantitatea totală de alimente, conform World Wildlife Fund. Numai risipa de alimente este cauza pentru 10% din emisiile de gaze cu efect de seră, la nivel mondial. Pe lângă exacerbarea schimbărilor climatice, risipa alimentară provoacă pierderi semnificative retailerilor.
În România, într-o țară în care mâncarea este scumpă, sunt aruncate anual 5 milioane de tone de alimente. Consumatorii români își alocă aproape 40% din buget pentru alimente și băuturi! bonapp.eco transformă aceste provocări de mediu, economice și sociale într-o oportunitate de afaceri durabilă, în beneficiul tuturor.
Soluția noastră este un câștig pentru consumatori, un câștig pentru comercianții de produse alimentare și un câștig pentru planetă”, spune Gregoire Vigroux, co-fondatorul bonapp.eco.
Source link