Sponsorizat
Categories: Eveniment

Cătălin Drulă: Prelimitatorul de înălţime din Pasajul Unirii e incorect amplasat. Nu există întreținere, lanţurile sunt date peste cap

Sponsorizat
Sponsorizat

Fostul ministru al Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, acuză autorităţile locale din Bucureşti că “au minţit” în cazul accidentului de la Pasajul Unirii şi că prelimitatorului de înălţime nu a fost atins de autocarul cu turiştii greci. 
Preşedintele USR, Cătălin Drulă, a acuzat, sâmbătă, autorităţi locale din Bucureşti că “au minţit” atunci când au spus că autocarul implicat în accidentul de la Pasajul Unirii, soldat cu 21 de răniţi şi un deces, a lovit lanţurile prelimitatorului de înălţime.

“A fost publicată o filmare în care se vede cum autocarul a trecut pe lângă presemnalizatorul cu lanțuri (foto 1) al Pasajului Unirii pe banda 2 (din 4) ulterior schimbând o bandă în stânga. Exact situația de care vorbeam la pct. 8 din postarea anterioară.

În același timp, într-o poză facută astăzi (foto 2) se vede cum lanțurile de la presemnalizator sunt date peste cap pe lățimea benzii 3 (care mai în față devine banda 1 a pasajului Unirii).

Se impun câteva concluzii:
1. Prefectul Greblă și alte oficialități care au spus că au fost lovite lanțurile prelimitatorului au mințit.

2. Prelimitatorul este INCORECT amplasat. Așa cum spuneam în postarea anterioară, trebuie să nu poți fizic să îl ocolești dacă intri în pasaj (soluții se găsesc, de la amplasarea mai apropiată de pasaj, la delimitare fizică mai timpurie a sensurilor prin/pe deasupra pasajului). Mai mult, dacă înainte de intersecția Budapesta un TIR sau autocar e încadrat pe banda 1 (unde e logic să fie fiind vehicul greu) la trecerea de intersecție NU va lovi lanțurile și dacă e o decizie (greșită) de ultim moment să intre în pasaj se va înfige direct în limitator cum s-a întâmplat ieri.

3. Lanțurile au mai fost lovite de alte TIR-uri sau autocare după cum se vede în poză și LĂSATE AȘA. Practic, nu există întreținere și repunere în funcțiune a acestui element de siguranță.

4. (în consecință de la pct. anterior) Și dacă trecea pe banda 3, pe sub lanțuri, e foarte posibil ca autocarul să nu le fi lovit pentru că fuseseră deja date peste cap de mai demult.

5. Și la ora asta când vorbim (sau cel puțin azi-dimineață), chiar dacă a fost un accident, Primăria Sector 4 n-a catadicsit să trimită o nacelă să readucă pe poziție lanțurile date peste cap ale prelimitatorului”, a transmis Cătălin Drulă. 

Sursa filmare: Digi24 (link și în comentarii)

Source link

Facebook Comments Box
Stefania Heinz

Recent Posts

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

7 days ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

1 week ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

1 week ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

1 week ago

Patru cetățeni străini, prinși cu bijuterii furate la un festival din Cluj

Cluj-Napoca, început de august. Orașul pulsează sub luminile și sunetul unui festival de muzică. În…

1 week ago

Metroul din Cluj intră în faza subterană: au început lucrările la puțul de lansare pentru TBM-uri

Metroul din Cluj intră în faza subterană: lucrări la 24 de metri adâncime Luni, 11…

1 week ago