Este vorba de peste 1.200 de persoane, care au solicitat Bibliotecii Județene Cluj asistență în generarea certificatului COVID.
Începând cu luna octombrie a anului 2021, Biblioteca Județeană ,,Octavian Goga”, instituție de cultură subordonată Consiliului Județean Cluj, acordă tuturor celor care au nevoie asistență gratuită pentru generarea în format digital sau imprimat a certificatului verde.
Marea majoritate a celor 1.238 de clujeni care s-au adresat personalului instituției, până în acest moment, pentru a obține acest document, sunt persoane vârstnice, nefamiliarizate cu tehnologia.
Asistența a fost oferită fie la sediul central, respectiv filialele de cartier ale bibliotecii, fie telefonic, de la distanță, solicitanții fiind îndrumați în parcurgerea pașilor pentru descărcarea certificatului COVID.
Această inițiativă va continua și în cursul anului 2022, astfel că toți cei interesați pot solicita sprijin la:
1. Sediul Bibliotecii Județene „Octavian Goga” – Calea Dorobanților nr. 104, Sala de referințe și presă, parter vest, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0744 536 339
2. Filiala „Traian Brad” – str. Izlazului nr. 18, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0755 125 252
3. Filiala Zorilor – str. Observatorului nr. 1, între orele 8:00 – 20:00, telefon – 0756 080 689
4. Filiala Grigorescu – str. Donath nr. 138, în zilele de luni, miercuri și joi, între orele 12:00 – 20:00, respectiv marți și vineri, între orele 08:00 – 16:00, telefon – 0770 970 198
Pentru a apela la Bibliotecă, doritorii trebuie să cunoască datele din actul de identitate și, după caz:
-luna când a fost efectuată oricare dintre dozele de vaccin, denumirea vaccinului administrat, județul în care s-a efectuat vaccinarea; sau
– data efectuării testului cu rezultat negativ pentru SARS-CoV-2, județul în care s-a efectuat testarea; sau
– luna efectuării primului test cu rezultat pozitiv pentru SARS-CoV-2, județul în care s-a efectuat testarea.
Source link