Directorul Ambulanței Cluj, Horia Simu, a declarat că s-a început o anchetă cu privire la modul în care s-a comportat un dispecer când a fost sunat de doi părinți care au cerut ajutor pentru bebelușul lor de un an și jumătate.
Departamentul pentru Situații de Urgență s-a sesizat cu privire la această situație și a solicitat declanșarea unei anchete disciplinare împotriva operatorului SAJ Cluj, a comunicat Serviciul de ambulanță Cluj.
“Ne delimităm categoric de un astfel de comportament total neprofesionist și nu vom admite ca astfel de situații să fie tolerate, acestea îngreunând scopul comun al tuturor serviciilor de urgență de a răspunde prompt și eficient cetățenilor care solicită ajutorul prin apel la numărul unic de urgență 112.”, potrivit digi24.ro
Horia Simu a spus că în acest caz se poate ajunge până la măsura desfacerii contractului de muncă.
“Nici mie nu mi-ar plăcea să mi se vorbească așa”, a spus Simu.
El a afirmat că discuția făcută publică a arătat o lipsă de comunicare între dispecer și părinții copilului.
“Ambulanța a ajuns în 10 minute, copilul a fost dus la spital, nu era o urgență majoră, dar felul cum s-a vorbit… S-a constituit o comisie de cercetare și se poate lua orice măsură, inclusiv desfacerea contractului de muncă. Nu-i ceva plăcut și nici mie nu mi-ar plăcea să mi se vorbească așa”, a afirmat șeful Ambulanței Cluj.
Source link