Adrian Mihai, cofondator FAN Courier şi CEO al companiei, a anunţat că va investi în acest an 14 milioane la Cluj şi 11 la Braşov. Ziarul Financiar scrie că mai mult de o treime din fondurile puse la bătaie sunt folosite pentru finalizarea hubului din Cluj şi extinderea celui din Braşov, ambele dotate cu sisteme automate de sortare. Ate investiţii au fost direcţionate pentru achiziţionarea de echipamente destinate curierilor aflaţi în teren, dar şi către modernizarea şi deschiderea de sedii noi în mai multe judeţe ale ţării şi achiziţia de terenuri şi clădiri pentru dezvoltări viitoare.
„Vedem creştere în online. În România doar 9% din totalul vânzărilor sunt vânzări online, cifră în creştere, dar în continuare suntem cu mult în spate faţă de ţările din regiune precum Polonia sau Europa de Vest. Pe livrări de mâncare cred că suntem la început de drum în România, vom vedea dublări în perioada următoare în volumul care se vinde online. Sigur tot mai mulţi români vor comanda online. Va ajunge curierul mai repede la ei decât dacă ar merge la magazin să îşi cumpere mâncare“, a declarat Adrian Mihai pentru sursa citată.
HUB-ul de la Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante investiții asumate de FAN Courier. HUB-ul de la Cluj-Napoca, al treilea construit după cele de la Ștefănești și Brașov, va fi dotat cu bandă de sortare cu o capacitate de 7.500 de colete/oră și va avea 300 de angajați. Investiția în noul HUB este estimată la 7 milioane de euro.
„Suntem bucuroși că, după trei ani de așteptare, putem demara investiția în HUB-ul de la Cluj, un punct de tranzit extrem de important pentru noi, ce va fi conectat cu Iași, Baia Mare și Oradea. HUB-ul de la Cluj ne va ajuta în eforturile pe care le facem pentru reducerea timpilor de livrare și creșterea productivității”, a adăugat Adrian Mihai, cofondator FAN Courier.
Source link