OMD a anunțat că va organiza un concurs național de soluții, cu premii, pentru crearea noului brand al Stațiunii Mamaia, după scandalul siglei preluate de pe un site de imagini de stoc.
Luni, OMD Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică Blue Sky Advertising SRL, care a realizat proiectul de brand care conținea logo-ul controversat, realizat pe baza unei imagini de stoc. Logo-ul stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu 16 euro de pe internet
Acum, organizația spune că „următorul pas în procesul de branding al stațiunii va fi lansarea unui concurs național de soluții”.
Societatea Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, este deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub, care îi are ca asociați pe Mariana Ruscan și Radu Călin Lupaș, acesta din urmă fiind și administrator. Lupaș a fost în anul 2000 candidat la Primărie din partea Partidului Republican, iar acum este prim-vicepreședinte al PSD Cluj-Napoca. Lupaș se recomandă ca antreprenor în imobiliare și horeca, domeniu în care a fondat franciza Salad Box, prezentă și în mall-urile din Constanța.
Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei
Source link