Un cititor al ZIUA de CLUJ ne-a trimis pe numărul de WhatsApp al redacţiei o fotografie cu felul în care arată o staţie de autobuz din Cluj-Napoca.
Ştim că preţul biletelor şi al abonamentelor CTP au crescut constant, iar în mijlocul oraşului a crescut şi nivelul condiţiilor din mijloacele de transport public, însă la capitolul infrastructură Clujul mai are binişor de recuperat, mai ales pentru că oraşul se extinde văzând cu ochii.
Drept dovadă clujenii arată cu degetul starea în care arată o staţie de autobuz care pare ruptă din altă epocă. De la periferie lucrurile se văd altfel, de undeva din noroi, unde ar fi necesare nişte cizme de gumă pentru a ajunge să urci în autobuzul M13.
“Aşa arată stația CTP de pe str. Borhanciului 130-142”, ne scrie un cititor lângă fotografia cu staţia autobuzului M13, care potrivit traseului de pe site-ul CTP coboară până în Piaţa Ştefan cel Mare, probabil cu tot cu noroiul cules pe roţi de pe strada Borhanciului.
Primăria Cluj-Napoca a demarat recent un proiect de investiţii în zona Borhanci cu finanţare realizată din fonduri europene, bugetul local și alte surse legal constituite conform legii. Săptămâna trecută a lansat licitația pentru liceu și sală de sport din viitorul HUB educațional din cartierul Borhanci.
În ceea ce privește traficul, va exista o stradă nou, cu o ampriză de cel puțin 18 metri, care va realiza legătura între strada Borhanci și strada Gheorgheni. Strada Bicaz va fi lărgită la 12 metri, iar Gheorgheni, la 18 metri. În interiorul parcelei studiate se vor crea două străzi: una în partea vestică, de 11 metri, una la sud, de 16 metri lărgime, a anunţat Primăria.
Source link