CFR va asigura transbordare auto, luni și miercuri, pentru călătorii care circulă în relația Alba Iulia – Cluj-Napoca, traficul feroviar fiind întrerupt pentru a permite efectuarea de lucrări de montare a tablerului metalic peste calea ferată în zona nodului rutier Alba Nord.
Circulația feroviară va fi restricționată luni, 3 august, și miercuri, 5 august, în intervalul orar 10:10 – 19:10, pe magistrala 200A Teiuș-Alba Iulia, între stațiile CF Bărăbanț (km. feroviar 414+271 de metri) – Sântimbru (km.feroviar 409+500 de metri), pentru a permite efectuarea de lucrări de montare a tablerului metalic peste calea ferată, lucrări ce au loc la autostrada Sebeș-Turda, în zona nodului rutier „Alba Nord”. Pe durata lucrărilor, călătorii vor fi transbordați cu mijloace auto între stațiile CF Bărăbanț și Sântimbru, a anunțat luni dimineață Centru Infotrafic din cadrul Poliției Române.
Este afectat și trenul R 2039, care circulă în relația Alba Iulia – Cluj-Napoca. Pe durata lucrărilor, călătorii vor fi transbordați cu mijloace auto.
Luni, la viitorul nod rutier Alba Iulia Nord, Pizzarotti, antreprenorul lotului 1 al autostrăzii A10 Sebeș-Turda, a început operațiunile de ridicare, translare și montare a tablierului metalic peste linia de cale ferată.
Stadiul fizic al acestui lot este de 90%, constructor fiind asocierea Impresa Pizzarotti și Pomponio Construcții.
A10 va avea 70 km şi va traversa parţial judeţele Alba şi Cluj, fiind împărţită în patru loturi. Primul se întinde pe 17 km, de la intrarea pe autostradă în Sebeş, până la Pârâul Iovului, după Alba Iulia, iar al doilea are 24 km şi se întinde de la Pârâul Iovului până la intrarea în Aiud. Loturile 3 şi 4, între Turda și Aiud, au fost deschise circulaţiei în 2018, iar 1 și 2 trebuiau terminate până în 2019.
Source link