Categories: Eveniment

Peste 270.000 de oameni au sărbătorit Zilele Clujului

A fost o ediție aniversară desprinsă parcă din poveste la Zilele Clujului, care poate fi rezumată simplu în „Clujul are suflet”, așa cum a reieșit din emoționantul spectacol de drone, video mapping și artificii, care a cuprins pe scurt esența comunității noastre.Sărbătoarea din acest an s-a încheiat cu Regalul Folcloric din Piața Unirii, unde mii de clujeni au urmărit și ascultat interpreți și dansatori de excepție.Parada Zilelor Clujului a umplut din nou zona centrală a orașului de inconfundabila energie a comunității, iar seara de muzică clasică a transmis un mesaj de pace.Concertele de vineri au strâns în Piața Unirii zeci de mii de oameni, care s-au bucurat timp de câteva ore de cei mai în vogă artiști români.Aleile din Parcul Central au transmis timp de 4 zile o efervescență aparte celor care au participat la zecile de activități pregătite acolo pentru cei mici, dar și pentru cei mari.Cei ce au trecut prin Piața Muzeului au avut parte de concerte ale unor artiști locali în plină ascensiune, într-o atmosferă „ca acasă”.Conform tradiției, Strada Potaissa a devenit gazda zonei istorice, unde daci, romani și cavaleri medievali au transformat-o într-o veritabilă reprezentație a vremurilor de demult.Inovația și arta digitală i-a încântat pe clujeni în cadrul Clujotronic, la Casa municipală de Cultură.Masa comunității s-a întins pe strada Napoca, unde sute de clujeni s-au bucurat de o gustare și de o poveste în familie.Cei dornici să își exploreze orașul au luat Clujul la pas în cadrul tradiționalei căutări de comori.La USAMV a avut loc Ziua Interacțiunii Om Animal, oportunitatea perfectă pentru cei mici să învețe mai multe despre lumea necuvântătoarelor.Bazele sportive au găzduit multe activități, iar amfiteatrele acestora au devenit neîncăpătoare pentru teatru de păpuși sau lecții de tango.La cinematografe au rulat filme tematice și au avut loc tot felul de activități pentru întreaga familie.Au fost sute de activități în peste 30 de locuri din oraș, iar imaginile acestei ediții vorbesc de la sine despre energia ce a cuprins timp de 4 zile întreg Clujul.Parteneri oficiali: Terapia – o companie Sun Pharma și Iulius Mall Cluj-Napoca.Parteneri principali: NTT DATA Romania, Vodafone România, Accesa, Ursus.Parteneri: Coca-Cola, Coral Impex, Autoworld – Dealer Autorizat Volvo, Moldovan Carmangerie, Farmec, Betfair Romania Development, msg systems România, Avangarde Software, PMA Invest

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Mișcarea ca mod de viață: Ciclismul câștigă tot mai mult teren în rândul clujenilor

În ultimii ani, tot mai mulți clujeni lasă mașina acasă și folosesc bicicleta pentru a…

18 hours ago

CARBOCHIM, CIFRĂ DE AFACERI DE 34,2 MILIOANE DE LEI ÎN 2023

CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, a încheiat anul 2023…

19 hours ago

Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, despre Cluj vs București: Experiența după trei săptămâni în capitala Ardealului.

O nouă etapă a "competiției" Cluj vs București a fost marcată de sinceritatea președintelui TIFF,…

2 days ago

Studenții UAD au Transformat Căștile de Protecție în Opere de Artă pe Șantierul Carbochim, în Parteneriat cu Grupul IULIUS

Într-o inițiativă inedită de colaborare între mediul academic și cel industrial, 25 de studenți de…

2 days ago

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago