Noul logo al stațiunii Mamaia a costat 16.000 de euro, deși este o imagine vectorială care poate fi descărcată cu 16 euro de pe internet. Autoritățile din Constanța anunță că nu îl vor mai folosi.
Autoritățile locale susțin că, de fapt, logo-ul ar fi costat doar 800 de euro, iar restul banilor din contractul de 16 mii de euro ar fi fost alocați de firma contractată pentru alte servicii. Este vorba despre societatea Blue Sky Advertising, din Cluj-Napoca, deținută de Maria Emanuela Huruială și Antreprevision Hub, care îi are ca asociați pe Mariana Ruscan și Radu Călin Lupaș, acesta din urmă fiind și administrator.
Lupaș a fost în anul 2000 candidat la Primărie din partea Partidului Republican, iar acum este prim-vicepreședinte al PSD Cluj-Napoca. Lupaș se recomandă ca antreprenor în imobiliare și horeca, domeniu în care a fondat franciza Salad Box, prezentă și în mall-urile din Constanța.
Potrivit publicației dobrogealive.ro, firma din Cluj Napoca, a recunoscut că a descărcat imaginea de pe o platformă online. ’’Într-adevăr, acel simbol a fost preluat, dar am lucrat foarte mult la manualul de identitate. Am avut un anumit timp la dispoziție ca să livrăm tot brandingul. (…) Nu pot să vă spun cu cât am cupărat sigla, este confidențial’’, a declarat pentru ’’Dobrogea Live’’ administratorul firmei Blue Sky Advertising, Maria Emanuela Huruială.
În urma incidentului intens mediatizat, conducerea OMD Mamaia – Constanța a decis renunțarea la logo-ul furnizat de Blue Sky Advertising.
Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei
Source link