O echipă de funcționari ai Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj se va deplasa joi, 11 mai 2023, începând cu ora 09.00, în localitatea Gilău.
Aceștia se vor deplasa cu stația mobilă, în vederea preluării documentelor și fotografiei pentru întocmirea cărților de identitate, urmare a modificărilor survenite odată cu aprobarea Nomenclatorului stradal al comunei Gilău.
În acest context,
– cetățenii de pe raza comunei care au cărțile de identitate expirate sau care urmează să expire în următoarele 180 de zile,
– tinerii care împlinesc vârsta de 14 ani,
– persoanele aflate în alte situații care impun eliberarea unui nou act de identitate
– cei care solicită viză de reședință
sunt invitați să se prezinte cu toate documentele necesare eliberării cărții de identitate la sediul primăriei Gilău.
Pentru desfășurarea în bune condiții a activităților ce se impun în această etapă, premergătoare întocmirii cărții de identitate, respectiv de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare, funcționarii Direcției Județene de Evidență a Persoanelor beneficiază de sprijinul angajaților din cadrul Primăriei Gilău, precum și de colaborarea organelor de poliție locale.
Reamintim faptul că, pentru a veni în sprijinul clujenilor, Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj se deplasează periodic în comunitățile județului cu stația mobilă de preluare a imaginilor, cererilor și documentelor necesare pentru eliberarea actelor de identitate.
Dotată cu aparatură modernă, aceasta a fost achiziționată în cadrul proiectului european ,,Modernizarea activităților de evidență a persoanelor din județul Cluj”, câștigat și implementat de Consiliul Județean Cluj.
Informaţiile publicate pe site-ul ZCJ.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislația aplicabilă, doar în limita a 120 de caractere, cu citarea sursei
Source link