Pasagerii care se află de mai bine de 20 de ore pe aeroportul din Liege pot primi compensaţii de 250 de euro de persoană, la care se adaugă valoarea cheltuielilor, spun specialiştii în turism şi drepturile pasagerilor.
„Ieri a fost ceaţă la Cluj şi zborul Wizzair Cluj-Charleroi a fost anulat, prin urmare şi returul a fost anulat, în condiţiile în care alte companii aeriene au zburat (chiar dacă cu întârzieri). Aeroportul din Cluj nu a fost închis, iar alte curse aeriene au fost redirecţionate la Sibiu sau Târgu Mureş. Din verificările noastre, cursa de Charleroi a fost operată cu avionul care trebuia să vină de la Tel Aviv, dar care a fost redirecţionat la Sibiu, prin urmare avionul de la Sibiu a fost trimis la Liege, pentru că aeroportul Charleroi se închide noaptea. Aşa că au fost strict motive operaţionale pentru aceste zboruri anulate, iar motivele operaţionale cad în sarcina operatorului aerian”, a declarat pentru MEDIAFAX Ramona Colea, director FlightClaim.ro, companie care se ocupă de reclamaţii şi compensaţii pentru zboruri anulate sau întârziate:
„Pasagerii să păstreze chitanţele cu toate cheltuielile şi pot face reclamaţii pentru a fi rambursate cheltuielile şi pentru a primi compensaţia de 250 euro/persoană. O întârziere se justifică, dar nu se justifică anularea cursei, iar dacă motivele au fost operaţionale, legate de faptul că Wizzair nu a avut avioane cu care să opereze zborurile, atunci pasagerii sunt eligibili să primească compensaţia”, a precizat Răzvan Pascu, consultant turism şi acţionar BaniDinCer.ro.
Aproximativ 180 de pasageri sunt blocaţi de 20 ore pe aeroportul din Liege, Belgia, printre aceştia aflându-se şi Laura Codruţa Kovesi. Pasagerii ar fi trebuit să ajungă, încă de joi, la Cluj-Napoca, însă zborul lor a fost anulat.
Source link