Un cunoscut retailer care activează și în Cluj, a luat o metodă de precauție împotriva celor care sunt tentați în a sustrage bunuri din magazin și au decis să pună untul într-o capsulă de tip antifurt.
Toate s-au scumpit în ultima vreme, iar inflația a trecut de 15% de ceva timp, de aceea, retailerii nu-și asumă vreun risc în ceea ce privește produsele.
Untul cu antifurt la Cluj, mai ceva ca produsele de „lux”
Un hypermarket care își desfășoară activitatea și la Cluj, a decis să protejeze untul precum un produs de lux foarte scump, adică într-un recipient transparent de plastic de tip antifurt.
Un bărbat a publicat pe contul său de Facebook, o fotografie de la un magazin din Cluj, cu un pachet de unt de 200 de grame cu 82% grăsime de la o firmă din România, care era portejat într-un recipient antifurt.
„Cum îți dai seama că situația e super nasoală. La Carrefour untul, untul!, e protejat în capsule antifurt”, a postat bărbatul pe contul său de Facebook, potrivit național.ro.
Imaginile au fost postate în mediul online unde au devenit virale și au stârnit revoltă. Angajații cunoscutului lanț de hipermarketuri au recurs la acest gest pentru că alimentele au devenit cele mai furate produse în ultima vreme.
Un al motiv probabil este raționalizarea la nivel intern al retailer-ului la asemnea produse de bază, după cum s-a mai vazăt și la alte lanțuri, pe modelul făinii, uleiului, zahărului etc pentru a-i opri pe buticari și cei cu magazin la colț de stradă din aprovizionare și pentru a încerca să încetinească orice tip de concurență.
Untul cu aproape jumătate din preț mai scump
Conform datelor prezentate de Institutul Național de Statistică (INS), prețurile la unt în anul 2022 au crescut cu peste 40% față de anul precedent.
Untul prezentat de către bărbat în recipientul de antifurt are prețul de 15,99 lei, potrivit datelor consultate de ZIUA DE CLUJ pe Bringo, site-ul de livrări al hypermakert-ului Carrefour.
Source link