Categories: Eveniment

Urmează și la Cluj? Auchan Brașov a concediat toți casierii din hipermarketul din Mall-ul Coresi

Compania Auchan a decis să reducă drastic cheltuielile cu angajații casieri și să-i înlocuiască, cu scanere. Clienții își scanează și plătesc singuri produsele. La Brașov, un hipermarket și-a concediat toți casierii. Urmează să se întâmple și la Cluj?Hipermarketul Auchan din mall-ul Coresi a trecut la automatizarea totală la casele de marcat. În ultimele zile, cei care au trecut prin Auchan Coresi au putut vedea că nu mai sunt casieri. Totuși, în zona caselor sunt câțiva angajați care îți arată cum să îți scanezi singur produsele.Decizia francezilor de la Auchan de a elimina casierii din magazin este parte dintr-un proiect mai amplu care are ca început hipermarketul din Coresi. O parte din brașoveni erau debusolați în momentul în care ajungeau în zona caselor. Cu puțină răbdare, însă, lucrurile s-au finalizat cu succes, fără urmări violente. Pe de altă parte, angajații magazinului susțin că decizia este oarecum obositoare pentru ei că sunt nevoiți să stea în picioare în tot timpul programului, anunță Biz Brașov.  Tot mai mulți comercianți din România sunt pe cale să renunțe la casieri în favoarea caselor self-checkoutMara Eliza Barza, specialist în comunicare: „Orice tehnologie nouă vine la pachet cu provocări. Este recomandat ca fiecare retailer să aibă o persoană care să supravegheze tot procesul de scanare astfel încât să se asigure că oamenii au scanat toate produsele, dar și că nu întâmpină probleme, că pot apărea erori”.O companie românească care oferă soluții software pentru retail, cum ar fi aparate de scanat mobile sau sisteme automate de cântărire și plată, a înregistrat o creștere de 60 la sută față de perioada de dinainte de pandemie, anunță Stirile Pro Tv.Ionuț Bucea, reprezentant al unei companii de soluții software: „Tendința este una de automatizare a proceselor de achiziție și plată ce duce la evitarea cozilor și diminuarea costurilor pe care angajatorii le alocă pentru casierii cu care eram obisnuiți să interacționăm”.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Mișcarea ca mod de viață: Ciclismul câștigă tot mai mult teren în rândul clujenilor

În ultimii ani, tot mai mulți clujeni lasă mașina acasă și folosesc bicicleta pentru a…

16 hours ago

CARBOCHIM, CIFRĂ DE AFACERI DE 34,2 MILIOANE DE LEI ÎN 2023

CARBOCHIM S.A., cel mai mare producător de abrazive profesionale din România, a încheiat anul 2023…

16 hours ago

Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, despre Cluj vs București: Experiența după trei săptămâni în capitala Ardealului.

O nouă etapă a "competiției" Cluj vs București a fost marcată de sinceritatea președintelui TIFF,…

2 days ago

Studenții UAD au Transformat Căștile de Protecție în Opere de Artă pe Șantierul Carbochim, în Parteneriat cu Grupul IULIUS

Într-o inițiativă inedită de colaborare între mediul academic și cel industrial, 25 de studenți de…

2 days ago

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago