Sponsorizat
Categories: Eveniment

Vrea să cucerească lumea cu muștarul DelaCluj. A investit 20.000 de euro în gustul copilăriei

Sponsorizat
Sponsorizat

La Cluj-Napoca, Tatiana Kovacs a creat o poveste şi un brand care intenţionează să popularizeze un nou loc pe hartă în fabricarea acestui sos: Muştar DELACLUJ.„Prima reţetă de muştar am făcut-o acasă, a fost reţeta pentru Muştar Gurmandia. Soţul meu, născut în Târgu-Mureş, şi-a amintit de muştarul din copilăria lui, cu gust de hrean. Am luat legătura cu domnul care producea muştarul respectiv şi am preluat reţeta de la dânsul. Am cizelat-o şi, momentan, producem sub denumirea de Muştar Hreanitor”, povesteşte Tatiana Kovacs, citată de businessmagazin.ro.Numele pe care le-a dat sortimentelor îi aparţin ei şi soţului ei, care se implică în business când vine vorba despre comunicarea cu clienţii, transport şi gestionarea website-ului. Aşa au apărut Muştarul Camping, Muştarul Gurmandia, Meat the Sos şi Muştarul Hreanitor, iar Muştarul Gothic, de culoare neagră, a fost o ambiţie a lor de a realiza un sortiment care nu are culoarea galbenă clasică a acestui ingredient.Toate tipurile pot fi consumate inclusiv de cei care au intoleranţă la gluten. „Produsele sunt vândute direct la magazine, băcănii, măcelării, magazine cu specialităţi, dar sunt şi parte din coşuri cadou de business. Preţurile diferă de la un magazin la altul, comercianţii având adaosuri cuprinse între 30 şi 100%.” Însă din atelierul de producţie, amplasat la Apahida, lângă Cluj-Napoca, produsele pleacă la preţuri cuprinse între 8 şi 11 lei, creşterea tuturor costurilor determinându-i totuşi pe cei doi antreprenori să opereze o scumpire cu aproximativ 15% a muştarului în perioada următoare.„Cred că cel mai mare impact îl vor avea scumpirile actuale de la borcane, capace, materie primă, transport, utilităţi”, spune fondatoarea Muştarului DELACLUJ.Tatiana Kovacs este absolventă a Facultăţii de Arte Ioan Andreescu din Cluj-Napoca, denumită astăzi Universitatea de Artă şi Design, însă a preferat să dea domeniul în care s-a specializat pe un alt fel de artă – cea de factură gastronomică.Până a pus pe picioare atelierul de producţie, a fost nevoie de investiţii care s-au ridicat la 20.000 de euro. În ceea ce priveşte cifra de afaceri, aceasta a ajuns, în a doua jumătate din 2021, la 40.000 de lei. „Planul pentru 2022 este de a extinde numărul de magazine unde sunt prezente produsele noastre, dar şi de a moderniza procesul de îmbuteliere şi de etichetare”, mărturiseşte Tatiana Kovacs.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Șoferul de camion din Bistrița-Năsăud care a condus haotic pe DN1C a rămas fără permis!

Scene periculoase surprinse pe DN1C, în localitatea Iclod! Un șofer de camion din Bistrița-Năsăud a…

15 hours ago

🚨 Accident rutier la Jucu, pe drumul Gherla – Cluj-Napoca!

Vineri seara, 3 octombrie 2025, în jurul orei 20:30, un accident rutier s-a produs pe…

21 hours ago

Atenție, șoferi și trotinetiști! RCA pe CNP și examen obligatoriu

"Trotinetele au scăpat de sub control"Titi Aur Fostul campion de raliuri și actual proprietar al…

1 day ago

Florin Piersic strălucește la 89 de ani! Marele actor face senzație pe Cluj Arena

Florin Piersic, unul dintre cei mai iubiți actori români, a făcut senzație luni seara pe…

2 days ago

Exclusiv -Accident rutier grav între Luna de Sus și Stolna, în 3 octombrie! Grija Mare!

Un accident rutier deosebit de grav a avut loc joi, 3 octombrie, pe drumul județean…

2 days ago

Aur pentru România: Eleva din Cluj cucerește Olimpiada Internațională de Chimie Aplicată

O elevă din Cluj-Napoca a făcut România mândră, câștigând medalia de aur la Olimpiada Internațională…

2 days ago