Alţi clienţi Wizz Air care au fost umiliţi în Aeroportul din Cluj-Napoca weekend-ul trecut apelează la presă pentru a face cunoscut comportamentul inadmisibil al companiei maghiare low-cost care operează în România. S-a scris despre zborurile de vineri, însă oamenii vor aducă în faţa opiniei publice şi ceea ce s-a întâmplat sâmbătă, 10 septembrie, tot pe o cursă Wizz.
Istoria se repetă la compania aeriană Wizz Air. Din nou au fost mai mulţi clienţi pe un loc la îmbarcare, experienţă care pare trasă la indigo cu cea a unui medic clujean care trebuia să zboare la Barcelona pentru un schimb de experienţă.
De data aceasta cursa Wizz Air era spre Londra, pe aeroportul Luton cu plecare tot din Cluj-Napoca. 50 de oameni au fost aduşi de la aeronavă, înapoi în aeroport sub pretextul că nu mai sunt locuri la avion, scrie pe numărul de WhatsApp al redacţiei ZIUA de CLUJ, un român care ar fi trebuit să ajungă la muncă în capitala londoneză.
“Bună, pe data de 10 sâmbată, 50 de pasageri au rămas la îmbarcarea aeronavei Wizz Air care se îndrepta spre Luton, la zborul de dimineață. Aceşti pasageri, cu toții am intrat din nou în ţară aşa ceva nu pot să înteleg cum se întâmplă! Nu mai aveau locuri în avion”, ne scrie cititorul ZIUA de CLUJ. “Din câte am auzit se întâmplă de zile la rând”, adaugă clientul umilit de Wizz şi precizează că la cursa respectivă erau 3 persoane care au fost reprogramate deja pentru a 3 oară.
Compania maghiară care operează zboruri de pe Aeroportul Internaţional Avram Iancu din Cluj-Napoca le-ar fi propus oamenilor un alt zbor programat pentru luni, 12 septembrie, însă fără nicio garanţie că nu se va întâmpla la fel, adică nu vor fi programaţi pe un loc în avion care deja a fost vândut altcuiva posibil pe sume mai mari care ar avea prioritate la zbor.
Omul spune că a renunțat la biletul de avion în cele din urmă deoarece nu îşi permite ca din Sighetu Marmației să vină zilnic până la Cluj-Napoca doar pentru a mai încasa o umilinţă. “Noi lucrăm acolo (Londra – n. red.). Ne-am dat totul peste cap la locul de muncă”, adaugă dezamăgit clientul Wizz.
“Jandarmii de acolo (din aeroportul Cluj – n. red.) au zis că toată săptămâna a fost la fel şi că nu avem ce face doar să sunăm la unguri şi să stăm calmi. Au coborât persoane din avion şi au urcat persoane care aveau bagajele îmbarcate. Și un băiat din avion ne-a zis ca cine vrea 400 de euro şi cazare la hotel plătită până la următorul zbor să coboare din avion să urce alte perosane.
Până la urmă nu înțeleg… se negociază (locurile în avion – n.red.) … zice să trimită 3 oameni şi un bărbat zicea trimiteți femeia care a fost şi ieri. Și nu au trimis-o pe ea. A rămas. Mi-a fost frică să filmez”, adaugă omul, care având dreptul la informare, nu şi-l poate exercita deoarece compania care i-a încasat banii pe bilet nu se sinchiseşte să îşi onoreze clientela sau măcar să îşi justifice greşelile, dacă nu să le repare.
Un medic clujean a trăit o experiență la fel de umilitoare pe Aeroportul Cluj, cu Wizz Air la un zbor care pleca spre Barcelona şi spune va face reclamații la ANPC, în speranța că demersurile în cauză vor împiedica firma să își mai bată joc de clienți. Odată ce cititorul ZIUA de CLUJ a aflat de experienţa aceasta spune că şi-a permis să scrie deoarece despre derapajele Wizz Air de sâmbata aceasta “nu vorbeşte nimeni nimic”.
“Nu înţeleg. Se laudă că o sa ajute Blue Air şi de clienţii lor îşi bat joc. Eu călătoresc de 14 ani cu Wizz Air. Și de ce nu se spune ce fac ei? De ce nu văd la televizor ce se întâmplă”, adaugă revoltat omul că nu se mediatizează suficient aceste situaţii care au loc pe un aeroport cu pretenţii aşa cum este cel din Cluj-Napoca.
Source link