Categories: Eveniment

Zeci de români, lăsați pe aeroportul din Barcelona, după ce Wizz Air le-a refuzat îmbarcarea

Zeci de români, cu bilete cumpărate, au fost lăsați de Wizz Air pe aeroportul din Barcelona. Care e explicația companiei aeriene.
Aproximativ 40 de pasageri din România, care aveau bilete de avion pentru ruta Barcelona-București, vineri seară, nu s-au putut îmbarca în cursa companiei Wizz Air. Conform cetățenilor din țară blocați pe aeroportul catalan, compania aeriană ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile, scrie Europa Liberă.

”Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă și altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că cu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, nici un reprezentant de la Wizz nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a spus un român revoltat.

Wizz Air a reacționat în legătură cu această situație a doua zi. Sâmbătă, compania Wizz Air a reacționat și a spus că nu a fost vorba de overbooking (n.r. vânzarea de locuri peste numărul celor existente), ci de ”schimburi operaționale de ultim moment ale aeronavelor”.

”Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaționale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menține operațiunile de zbor, așa cum este practica normală în industria aviației.

În cazul puțin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. Toți pasagerii afectați primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel și sunt despăgubiți în conformitate cu legislația privind drepturile pasagerilor.

Echipa Wizz Air este conștientă de importanța mobilității în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricții din multe țări și face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile și pentru a transporta toți pasagerii în siguranță către destinațiile lor preferate.

Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situații de refuz la îmbarcare și își cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectați pentru orice inconvenient cauzat”, spun reprezentanții companiei într-un comunicat transmis Europei Libere.

Source link

Facebook Comments Box
Stefania Heinz

Recent Posts

Președintele TIFF, Tudor Giurgiu, despre Cluj vs București: Experiența după trei săptămâni în capitala Ardealului.

O nouă etapă a "competiției" Cluj vs București a fost marcată de sinceritatea președintelui TIFF,…

17 hours ago

Studenții UAD au Transformat Căștile de Protecție în Opere de Artă pe Șantierul Carbochim, în Parteneriat cu Grupul IULIUS

Într-o inițiativă inedită de colaborare între mediul academic și cel industrial, 25 de studenți de…

17 hours ago

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago

Topul celor mai sigure orașe și cartiere din România: Vezi pe ce loc se află Clujul și care sunt zonele de evitat

Conform indexului T.R.A.I., realizat de Storia, platforma de anunțuri imobiliare lansată de OLX, Brașov, Oradea…

2 weeks ago

Cursuri pe șantierul de reconversie a fostei platforme Carbochim pentru studenții de la Facultatea de Construcții, printr-un parteneriat între UTCN și grupul IULIUS

Studenții de la Facultatea de Construcții, din cadrul Universității Tehnice din Cluj-Napoca, au ocazia de…

2 weeks ago