Lidl își extinde rețeaua în Cluj-Napoca cu un nou magazin pe strada Fabricii, în cadrul proiectului Elite City. Inaugurarea este programată pentru joi, 13 februarie 2025, și face parte din strategia retailerului de a-și consolida prezența în oraș.
Noua locație oferă clujenilor un spațiu modern de cumpărături și se alătură rețelei existente. Magazinul face parte dintr-un complex mai amplu, Elite City, unde urmează să fie deschis și un Mega Image.
În plus, Lidl are în plan deschiderea a încă trei magazine în Cluj-Napoca, în următoarele locații:
- Strada Fabricii de Zahăr – în spatele magazinului Hornbach.
- Calea Turzii – în cadrul unui proiect urbanistic dezvoltat de Hexagon.
- Strada Fabricii de Chibrituri – lângă Dedeman, în apropiere de gara Cluj-Napoca.
Lidl România domină piața de retail locală, fiind lider după cifra de afaceri, conform clasamentelor realizate de Ziarul Financiar. De asemenea, este primul retailer care a depășit un profit net de 1 miliard de lei.
În 2023, Lidl România a raportat o cifră de afaceri consolidată de peste 22,4 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de 2022. Grupul operează prin patru entități – Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS – dintre care Lidl Discount este responsabilă de administrarea magazinelor și generează cea mai mare cifră de afaceri.
Totodată, Lidl a urcat pe poziția a șasea în clasamentul celor mai mari importatori din România, conform Institutului Național de Statistică, consolidându-și poziția ca principal retailer în acest top.