Bucureștiuș bagă România în haos prin diverse mijloace și procedee: de la legi date în scop de gașcă, până la acțiuni administrative impuse haotic. Mai nou și acțiunile sindicale au ca rezultat haosul.Lucrătorii de la CFR au intrat în grevă, în București și au blocat Gara de Nord. Niciun tren nu mai pleacă din Capitală, iar în traficul feroviar este haos.Față de întârzierile uzuale, imense și de nejustificat, de până acum, trenurile înregistrează deja întârzieri de zeci de minute.Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, i-a chemat la Guvern pe liderii de sindicat ai CFR.UPDATE: BLA-BLA-BLA pe Facebook, despre PNRR. Grindeanu, după întâlnirea cu liderii sindicali: Toate companiile din CFR trebuie să treacă anul viitor printr-un proces de eficientizare economică Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, anunță, într-o postare pe Facebook, că anul viitor toate companiile din CFR (Infrastructură, Călători, Marfă) trebuie să treacă printr-un proces de ”eficientizare economică” în acord cu prevederile Planului Naționare de Redresare și Reziliență (PNRR). Anunțul vine în contextul în care reparatorii de locomotivă, circa 1500 de angajați, au intrat luni dimineața în grevă spontană.”Am discutat acum cu directorii generali și economici de la CFR, pe date economice reale.
Este evident că sunt Companii în dificultate. Asta este realitatea și nu trebuie să o ascundem.
Anul viitor toate Companiile, fie că vorbim despre CFR Infrastructură, fie că vorbim despre CFR Călători sau CFR Marfă, trebuie să treacă printr-un proces de eficientizare economică. Și asta în acord cu prevederile PNRR.Sunt deschis la dialog, dar bazat pe argumente economice sustenabile și nu pe poziții de forță.
Bineînțeles că dialogul va continua până la găsirea celor mai bune soluții.Toate modurile de transport sunt prioritare pentru mine. Asta le-am transmis astăzi și celor de la CFR”, a scris Grindeanu într-o postare pe Facebook.”Salariile pe calea ferată nu mai sunt atractive, e criză de personal, condițiile de muncă și de odihnă sunt inumane. Reparatorii de locomotivă au oprit lucrul în această dimineață, așteaptă să vadă ce discută liderii de sindicat cu conducerea ministerului transporturilor. În toate depourile de locomotivă sunt reparatori de locomotivă, ei au oprit lucrul astăzi. Este inadmisibil ca un inginer să stea pe un salariu de 2300 de lei, bani în mână, în situația în care totul s-a scumpit. Nu mai sunt atractive salariile, toate acestea se întâmplă în 2021, anul căilor ferate europene”, a declarat, la Antena 3, Rodrigo Maxim, lider sindical CFR.El a mai spus că trenurile circulă după orarul stabilit, dar că, dacă reparatorii de locomotive vor mai opri lucrul, nu se va mai putea circula.
Source link