Sponsorizat
Categories: Prin Oras

În ”smart village”-ul Florești, locuitorii se plâng că nu au autobuze și treceri de pietoni spre Vivo, centrul comercial din sat

Sponsorizat
Sponsorizat

Complexul comercial Vivo, chiar dacă se autointitulează „Vivo! Cluj-Napoca”, este situat în Florești. Cu toate acestea, locuitorii din satul dormitor nu au o infrastructură adecvată de transport în comun spre și dinspre centrul comercial din comuna lor, în timp ce clujenii au la dispoziție 4 linii de transport în comun, până în „curtea” Vivo.Un locuitor din Florești ne-a semnalat pericolul la care se expun floreștenii fără mașină, pe drumul de întoarcere spre casă, de la mall-ul din comuna lor. Pentru a lua autobuzul spre Florești, oamenii trebuie să traverseze neregulamentar drumul cu două benzi pe sens, întotdeauna aglomerat.O soluție demnă de „localitatea cu cea mai tânără și educată populație din România”, de „cea mai mare comună din România, în dezvoltare accelerată din punct de vedere economic”, ar fi construirea unei pasarele pietonale în zonă. Însă, floreștenii s-ar bucura și de o simplă trecere de pietoni.Înainte de a se lăuda pe site-ul Primăriei Florești cu metroul fantasmagoric și cu trenul metropolitan imaginar, primarul liberal Bogdan Pivariu ar trebui să le construiască cetățenilor infrastructura de bază. Ar putea începe cu treceri de pietoni în locurile intens circulate, apoi cu trotuare, cu extinderea liniilor de transport în comun ș.a.m.d.„De ce oare edilii din Florești sau cei din Cluj-Napoca nu găsesc de atâția ani o soluție pentru zona Vivo? Să vă explic despre ce este vorba…Locuitorul din Florești merge ca tot omul la shopping în VIVO. Autobuzul (aici vorbesc concret despre oamenii care nu au mașină proprie) te lăsa undeva pe șosea la câteva sute de metri de Vivo… pana aici nimic straniu, deoarece venind din Florești, stația se află pe partea cu Vivo. Bun! Problema cea mare, comică, dacă nu ar fi de plâns, este că dacă vrei să te întorci acasă, efectiv nu ai cum! Nici un autobuz cu stație la Vivo nu face cale întoarsă. În schimb, pentru clujeni sunt destule autobuze.Totuși, sunt 60 000 de cetățeni în Florești! Dacă tot nu pot să ia autobuzul de la Vivo, oamenii se îndreaptă spre șosea, unde au coborât inițial, dar, ce sa vezi și sa nu crezi? Nici o trecere de pietoni ca să poți traversa să iei autobuzul spre locuință din Florești, desigur.Am mers 500 m în ambele direcții… Nimic… Oamenii mai curajoși se avântă printre mașini să poată cumva traversa și ei, risc enorm, deoarece se circulă într-o veselie pe ambele sensuri. Accidente… cât cuprinde…Oare este atât de greu de făcut o trecere de pietoni în acea zonă, pentru ca oamenii sa nu își mai riște viețile? Este vorba de stația de autobuz cunoscută ca Nodul Nord sau Cora. Nu se poate ajunge nicicum la acea stație dacă vii de la Vivo. Poate pe aceasta cale reușim sa mobilizam edilii și Poliția Rutieră. Sper…”, ne-a transmis Adrian Crengăniș.

Source link

Facebook Comments Box
Alex Campian

Recent Posts

24Pay a revenit, CTP Cluj modernizează sistemul de validare: cititoare noi, rapiditate crescută

Transportul public din Cluj trece printr-o nouă etapă de modernizare. În ultimele săptămâni, CTP Cluj…

2 hours ago

Primul magazin Action din județul Cluj se deschide joi la Turda. Mii de produse sub 5 lei

Primul magazin ACTION din județul Cluj își deschide porțile joi, 20 noiembrie, în Shopping Park…

6 hours ago

Cluj-Napoca se aliniază crizei: buget redus pentru evenimentele de 1 Decembrie și Revelion

Municipiul Cluj-Napoca reduce semnificativ bugetul alocat evenimentelor dedicate Zilei Naționale a României și Revelionului. Consiliul…

22 hours ago

Caz șocant la un liceu din Cluj-Napoca: ministrul Educației cere măsuri după agresarea gravă a unui copil

Un incident de o gravitate extremă petrecut la Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” din Cluj-Napoca a…

1 day ago

Ai 60 de minute? Athletic Sport Center le transformă într-un antrenament care chiar contează.

Aici nu pierzi timpul: ai un traseu clar, echipamente noi și mult spațiu de mișcare.…

2 days ago

RCA devine obligatoriu pentru unele trotinete și biciclete electrice

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) estimează că aproximativ 7.500 – 30.000 de trotinete electrice ar…

2 days ago