Sponsorizat
Categories: Prin Oras

Locuitorii din Baciu îi atrag atenția primarului Balázs János că ar fi cazul să se preocupe de problemele reale ale comunității

Sponsorizat
Sponsorizat

În timp ce primarul din Baciu se opune proiectelor de creșă, parc și parking gratis, străzile din localitate umilesc rezidenții. Aceștia îi atrag atenția că ar fi cazul să se preocupe de problemele reale ale comunității. Spre exemplu, în loc să se opună proiectelor de creșă, parcurilor și parkingurilor propuse în noi ansambluri imobiliare, ar putea să-și îndrepte atenția spre străzile pline de noroi.”Locuiesc în comuna Baciu, anul 2022. A venit cineva la mine în vizită și a zis: Așa țineam minte, că strada este asfaltată. La care ruținat am răspuns: Este, doar că e acoperită cu noroi”, a scris pe facebook Lóránd Köntés.”Nu e singura stradă asfaltată și plină de noroi”, a răspuns alt cetățean.De regulă primarul e foarte harnic pe facebook, însă această postare a rămas fără răspuns din partea dânsului.Primarul din Baciu se opune unui ansamblu imobiliar cu creșă publică și parc. Stă în apropierePrimarul din Baciu, Balázs János, a manifestat joi opoziție față de un proiect imobiliar nou în comună, care ar fi asigurat un parc nou și o creșă donată către comunitate. Primarul a motivat că locuiește în apropiere și consideră că circulația se desfășoară deja greoi.Noul ansamblu propunea și un parking nou cu o capacitate de 90 de locuri.Pe terenul care are acces la străzile Magnoliei și Privighetorii ar urma să se construiască trei subzone: una cu blocuri de 5 etaje, una cu blocuri de trei etaje, respectiv una de case.În centrul lor se va amenaja un parc public, conectat la viitoarea creșă și printr-un pasaj pietonal care merge pe sub stradă.O altă nemulțumire a primarului Balázs János este, culmea, ceva ce intra în sarcina sa, că străzile din zonă sunt prea înguste, cu sens unic, și că cele propuse de dezvoltatori sunt prea generoase.Arhitectul șef al Clujului, Claudiu Salanță, a cerut proiectanților să realizeze un studiu de trafic care să arate cea mai bună soluție pentru circulația mașinilor, în special în privința accesului spre Drumul Național, care s-ar putea face printr-un nou sens giratoriu.Totodată s-a recomandat ca aici să fie regândită dimensiunea blocurilor și suprafața verde. 

Source link

Facebook Comments Box
Alex Campian

Recent Posts

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

6 days ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

7 days ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

7 days ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

7 days ago

Patru cetățeni străini, prinși cu bijuterii furate la un festival din Cluj

Cluj-Napoca, început de august. Orașul pulsează sub luminile și sunetul unui festival de muzică. În…

1 week ago

Metroul din Cluj intră în faza subterană: au început lucrările la puțul de lansare pentru TBM-uri

Metroul din Cluj intră în faza subterană: lucrări la 24 de metri adâncime Luni, 11…

1 week ago