Sponsorizat
Categories: Sport

Ce rol va juca compania sibiană Con-A în asocierea care construiește DX A3 – Tureni?

Sponsorizat
Sponsorizat

Ştiri din Transilvania

Lucrările de realizare a drumului expres care va lega Autostrada Transilvania (A3) de drumul național DN1 în dreptul localității Tureni au demarat în forță. Constructorul a intrat deja cu utilajele pe teren. Ministerul Transporturilor a emis în august 2023 autorizația de construire pentru drumul expres.

Ce rol va juca compania sibiană Con-A în asocierea care construiește DX A3 – Tureni

   „Drum expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (Zona Turda) și Drum Național DN1 (Zona Tureni)” este un proiect în valoare de 562 de milioane de lei, la care se va adăuga TVA, care a fost câștigat de o asociere a cărui lider este compania Dimex 2000 Company. Acestei companii i se alătură firmele Autotehnorom SRL, OPR Asfalt SRL, Obras Publicas Y Regadios SA și Con-A Operations. Această asociere beneficiază de o importantă expertiză în domeniul podurilor prin specialiștii companiei Con-A Operations din Sibiu. Compania sibiană are o experiență semnificativă în proiecte de infrastructură rutieră în domeniul podurilor/viaductelor.  Con-A este o societate sibiană cu capital 100% românesc, ea remarcându-se în domeniul construcțiilor pe segmentul industrial, fiind cea mai experimentată firmă din această categorie. A realizat cu succes peste 70 de proiecte industriale de-a lungul a peste 30 de ani de activitate, excelând în construcția și proiectarea a numeroase unități de producție. Portofoliul companiei cuprinde atât proiecte cu arhitectură complexă, cât și proiecte unde primează funcționalitatea.În ceea ce privește construcția de drumuri, Con-A este una din puținele firme din România care deține tehnologia necesară pentru realizarea grinzilor de pod, grinzilor precomprimate, cu lungime de 45 de metri. Aceasta reprezintă cea mai mare lungime de grinzi care se poate realiza acum în România.
Con-A deține fabrica de prefabricate pentru produse din beton armat și precomprimat de la Mârșa, care asigură companiei un grad ridicat de eficiență, autonomie și rapiditate în execuția proiectelor. Echipată cu linii tehnologice la standarde înalte, utilaje performante și echipamente la nivelul celor întâlnite în cele mai moderne fabrici din Europa, unitatea de la Mârșa realizează elemente care respectă toate standardele europene în domeniu. Fabrica de la Mârșa are o capacitate de producție de 30.000 de metri cubi pe an.În județul Cluj, Con-A se poate lăuda cu realizarea câtorva proiecte spectaculoase. Este vorba despre Cluj Arena, Sala Polivalentă, dar și fabricile Guhring, Bosch și de Longhi. Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:

Source link

Facebook Comments Box
Stefan Petre

Recent Posts

Cluj-Napoca se aliniază crizei: buget redus pentru evenimentele de 1 Decembrie și Revelion

Municipiul Cluj-Napoca reduce semnificativ bugetul alocat evenimentelor dedicate Zilei Naționale a României și Revelionului. Consiliul…

15 hours ago

Caz șocant la un liceu din Cluj-Napoca: ministrul Educației cere măsuri după agresarea gravă a unui copil

Un incident de o gravitate extremă petrecut la Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” din Cluj-Napoca a…

23 hours ago

Ai 60 de minute? Athletic Sport Center le transformă într-un antrenament care chiar contează.

Aici nu pierzi timpul: ai un traseu clar, echipamente noi și mult spațiu de mișcare.…

2 days ago

RCA devine obligatoriu pentru unele trotinete și biciclete electrice

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) estimează că aproximativ 7.500 – 30.000 de trotinete electrice ar…

2 days ago

Tragedie pe Feleac: un bărbat a murit, iar trei persoane – între care o minoră – au fost rănite într-un accident grav la ieșire din Cluj-Napoca

O tragedie rutieră s-a produs sâmbătă dimineață pe DN1 E60, la ieșirea din Cluj-Napoca spre…

2 days ago

Arestat pentru agresiuni sexuale asupra mai multor femei, inclusiv o vârstnică de 74 de ani

n bărbat de 35 de ani din Cluj-Napoca a fost arestat preventiv pentru 30 de…

5 days ago