Sponsorizat
Categories: Sport

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente

Sponsorizat
Sponsorizat

Auto

Un studiu relevă care sunt mărcile de mașini ale căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidente.

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente. FOTO: Pixabay

  


O analiză a peste 400.000 de accidente rutiere din Marea Britanie dezvăluie că, în cazurile în care „manevrele riscante sau agresive” au contribuit la producerea accidentului, a existat o diferență semnificativă în privința vinovăției șoferilor, în funcție de marca automobilului. 



Mărcile de mașini ai căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidenteÎn mod specific, s-a constatat că practici precum depășirea vitezei, nerespectarea semaforului, depășirea pe liniile albe duble sau ignorarea trecerii de pietoni au fost mai probabil să fie implicate în accidente atunci când autoturismele implicate erau de marcă Subaru, Porsche și BMW, în comparație cu Skoda sau Hyundai, conform informațiilor furnizate de The Guardian, citate de Spotmedia.Studiul, publicat în Journal of Social Marketing, avansează ipoteza că brandingul ar putea juca un rol în acest context. Alan Tapp, profesor de marketing social la University of the West of England și principalul autor al studiului, menționează: „Toate celelalte fiind egale, te-ai aștepta să observi aceeași proporție de manevre agresive pentru toate tipurile de autoturisme”.



Brandingul, rol important în atitudinea șoferilor Cu toate acestea, statistici relevante indică că mărcile care sărbătoresc conducerea de performanță, adică cele cu „publicitate și marketing care pare să celebreze condusul performant, uită-te la mine, chestii ca regele șoselelor”, sunt mai frecvent implicate în astfel de incidente.Conform studiului, șoferii de mașini Subaru au fost, proporțional, implicați în cele mai multe „acțiuni nesocotite”.


În ciuda introducerii de tehnologii inovatoare pentru îmbunătățirea siguranței de către producătorii auto, Dan Campsall de la firma de consultanță privind siguranța rutieră Agilysis, coautor al studiului, adaugă: „În timp ce producătorii introduc tot felul de tehnologii inovatoare pentru a îmbunătăți siguranța, operatorul este în continuare o ființă umană și noi trimitem mesaje mixte cu privire la ce se așteaptă de la el când conduce”.Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:



Source link

Facebook Comments Box
Stefan Petre

Recent Posts

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

7 days ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

1 week ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

1 week ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

1 week ago

Patru cetățeni străini, prinși cu bijuterii furate la un festival din Cluj

Cluj-Napoca, început de august. Orașul pulsează sub luminile și sunetul unui festival de muzică. În…

1 week ago

Metroul din Cluj intră în faza subterană: au început lucrările la puțul de lansare pentru TBM-uri

Metroul din Cluj intră în faza subterană: lucrări la 24 de metri adâncime Luni, 11…

1 week ago