Sponsorizat
Categories: Sport

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente

Sponsorizat
Sponsorizat

Auto

Un studiu relevă care sunt mărcile de mașini ale căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidente.

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente. FOTO: Pixabay

  


O analiză a peste 400.000 de accidente rutiere din Marea Britanie dezvăluie că, în cazurile în care „manevrele riscante sau agresive” au contribuit la producerea accidentului, a existat o diferență semnificativă în privința vinovăției șoferilor, în funcție de marca automobilului. 



Mărcile de mașini ai căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidenteÎn mod specific, s-a constatat că practici precum depășirea vitezei, nerespectarea semaforului, depășirea pe liniile albe duble sau ignorarea trecerii de pietoni au fost mai probabil să fie implicate în accidente atunci când autoturismele implicate erau de marcă Subaru, Porsche și BMW, în comparație cu Skoda sau Hyundai, conform informațiilor furnizate de The Guardian, citate de Spotmedia.Studiul, publicat în Journal of Social Marketing, avansează ipoteza că brandingul ar putea juca un rol în acest context. Alan Tapp, profesor de marketing social la University of the West of England și principalul autor al studiului, menționează: „Toate celelalte fiind egale, te-ai aștepta să observi aceeași proporție de manevre agresive pentru toate tipurile de autoturisme”.



Brandingul, rol important în atitudinea șoferilor Cu toate acestea, statistici relevante indică că mărcile care sărbătoresc conducerea de performanță, adică cele cu „publicitate și marketing care pare să celebreze condusul performant, uită-te la mine, chestii ca regele șoselelor”, sunt mai frecvent implicate în astfel de incidente.Conform studiului, șoferii de mașini Subaru au fost, proporțional, implicați în cele mai multe „acțiuni nesocotite”.


În ciuda introducerii de tehnologii inovatoare pentru îmbunătățirea siguranței de către producătorii auto, Dan Campsall de la firma de consultanță privind siguranța rutieră Agilysis, coautor al studiului, adaugă: „În timp ce producătorii introduc tot felul de tehnologii inovatoare pentru a îmbunătăți siguranța, operatorul este în continuare o ființă umană și noi trimitem mesaje mixte cu privire la ce se așteaptă de la el când conduce”.Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:



Source link

Facebook Comments Box
Stefan Petre

Recent Posts

Primul magazin Action din județul Cluj se deschide joi la Turda. Mii de produse sub 5 lei

Primul magazin ACTION din județul Cluj își deschide porțile joi, 20 noiembrie, în Shopping Park…

3 hours ago

Cluj-Napoca se aliniază crizei: buget redus pentru evenimentele de 1 Decembrie și Revelion

Municipiul Cluj-Napoca reduce semnificativ bugetul alocat evenimentelor dedicate Zilei Naționale a României și Revelionului. Consiliul…

20 hours ago

Caz șocant la un liceu din Cluj-Napoca: ministrul Educației cere măsuri după agresarea gravă a unui copil

Un incident de o gravitate extremă petrecut la Liceul Teoretic „Nicolae Bălcescu” din Cluj-Napoca a…

1 day ago

Ai 60 de minute? Athletic Sport Center le transformă într-un antrenament care chiar contează.

Aici nu pierzi timpul: ai un traseu clar, echipamente noi și mult spațiu de mișcare.…

2 days ago

RCA devine obligatoriu pentru unele trotinete și biciclete electrice

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) estimează că aproximativ 7.500 – 30.000 de trotinete electrice ar…

2 days ago

Tragedie pe Feleac: un bărbat a murit, iar trei persoane – între care o minoră – au fost rănite într-un accident grav la ieșire din Cluj-Napoca

O tragedie rutieră s-a produs sâmbătă dimineață pe DN1 E60, la ieșirea din Cluj-Napoca spre…

2 days ago