Categories: Sport

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente

Auto

Un studiu relevă care sunt mărcile de mașini ale căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidente.

Trei branduri de mașini ai căror șoferi au o probabilitate mai mare de provoca accidente. FOTO: Pixabay

  


O analiză a peste 400.000 de accidente rutiere din Marea Britanie dezvăluie că, în cazurile în care „manevrele riscante sau agresive” au contribuit la producerea accidentului, a existat o diferență semnificativă în privința vinovăției șoferilor, în funcție de marca automobilului. 



Mărcile de mașini ai căror șoferi sunt mai predispuși să provoace accidenteÎn mod specific, s-a constatat că practici precum depășirea vitezei, nerespectarea semaforului, depășirea pe liniile albe duble sau ignorarea trecerii de pietoni au fost mai probabil să fie implicate în accidente atunci când autoturismele implicate erau de marcă Subaru, Porsche și BMW, în comparație cu Skoda sau Hyundai, conform informațiilor furnizate de The Guardian, citate de Spotmedia.Studiul, publicat în Journal of Social Marketing, avansează ipoteza că brandingul ar putea juca un rol în acest context. Alan Tapp, profesor de marketing social la University of the West of England și principalul autor al studiului, menționează: „Toate celelalte fiind egale, te-ai aștepta să observi aceeași proporție de manevre agresive pentru toate tipurile de autoturisme”.



Brandingul, rol important în atitudinea șoferilor Cu toate acestea, statistici relevante indică că mărcile care sărbătoresc conducerea de performanță, adică cele cu „publicitate și marketing care pare să celebreze condusul performant, uită-te la mine, chestii ca regele șoselelor”, sunt mai frecvent implicate în astfel de incidente.Conform studiului, șoferii de mașini Subaru au fost, proporțional, implicați în cele mai multe „acțiuni nesocotite”.


În ciuda introducerii de tehnologii inovatoare pentru îmbunătățirea siguranței de către producătorii auto, Dan Campsall de la firma de consultanță privind siguranța rutieră Agilysis, coautor al studiului, adaugă: „În timp ce producătorii introduc tot felul de tehnologii inovatoare pentru a îmbunătăți siguranța, operatorul este în continuare o ființă umană și noi trimitem mesaje mixte cu privire la ce se așteaptă de la el când conduce”.Citiți monitorulcj.ro și pe Google News

CITEȘTE ȘI:



Source link

Facebook Comments Box
Stefan Petre

Recent Posts

Cel mai mare glob de zăpadă din România va fi atracția principală la un târg de Crăciun inedit din Cluj-Napoca.

În perioada 23 noiembrie – 8 decembrie, Cluj-Napoca va găzdui cea de-a șaptea ediție a…

2 days ago

Un spectacol pe care nu-l vei uita niciodată. Cei mai talentați rideri din lume SuperEnduro World Championship – GP of Romania VIDEO

Pe 18 ianuarie 2025, Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca se transformă într-o arenă a adrenalinei…

3 days ago

Impact violent pe strada București din Cluj-Napoca: Scuterist proiectat câțiva metri după coliziunea cu un SUV

Un grav accident de circulație a avut loc astăzi, pe strada București din Cluj-Napoca, implicând…

4 days ago

DJ Bobo a electrizat Clujul: primul concert susținut în România s-a încheiat cu piesa “Freedom”

Seara trecută, Cluj-Napoca a fost epicentrul muzicii dance, găzduind unul dintre cele mai așteptate evenimente…

5 days ago

Dispeceratul Termoficare Napoca: Tehnologia și modernizarea aduc eficiență și siguranță pentru clujeni (P)

Termoficare Napoca trece printr-un amplu proces de modernizare, aducând în prim-plan tehnologia de ultimă generație…

1 week ago