Connect with us

Prin Oras

Autoritățile, luate prin surprindere de al cincilea val Covid, în al doilea an de pandemie, sunt ”unresponsive”. „Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori… Asta după n-șpe valuri, t-șpe pregătiri, x miniștri la Sănătate și multă, muuultă gargară!!!”

Alex Campian

Published

on

Autoritățile, luate prin surprindere de al cincilea val Covid, în al doilea an de pandemie, sunt ”unresponsive”. „Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori... Asta după n-șpe valuri, t-șpe pregătiri, x miniștri la Sănătate și multă, muuultă gargară!!!”

În Clujul ”smart”, un pacient Covid a sunat de aproape 1000 de ori la DSP pentru a efectua formalitățile legale, însă, în al cincilea val, în al doilea an de pandemie, Direcția de Sănătate Publică este foarte greu, spre imposibil de accesat de către persoanele infectate.Așa cum fiecare val de zăpadă, în fiecare iarnă, ia autoritățile prin surprindere, probabil că fiecare val Covid, din fiecare an, până la finalul pandemiei, va suprasolicita DSP-ul, care va deveni inoperabil. Din 2020, până în anul 2022, autoritățile statului român nu au fost capabile nici să creeze proceduri simple și ușor de urmat de către pacienții Covid, nici să implementeze soluții informatice care să automatizeze aceste proceduri. Așa că oamenii sună disperați la DSP, pentru a putea beneficia de concediul medical aferent perioadei de izolare/carantină.„Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori… deocamdata. Mi-am pus contor pe auto redial.Am fost testat pozitiv de duminica, introdus in Coronaforms regulamentar. Am vorbit cu medicul de familie… am mai avut Covid, stiu procedura… ma gandeam sa ii ajut cu ancheta epidemiologica avand in vedere ca intre timp toti ai casei au simptome specifice.Am reusit sa trec de linia ocupata de 7 ori… si a sunat in sfarsit. Ring ring… de 10 ori si dupa care timeout, apel intrerupt. Nici macar un apel in asteptare, nimic. Ba chiar la unul dintre numere aveau un robot care raspundea: “Toti operatorii sunt ocupati, va rugam reveniti!”… si se intrerupea apelul imediat.Asta dupa n-spe valuri, t-spe pregatiri, x ministri la Sanatate si multa muuulta gargara!!! Foarte eficienta treaba ce sa zic, de doi ani stam cu pacostea asta de covid pe cap si nu am reusit sa ne organizam pe partea asta. Fantastic!As vrea sa fiu constructiv si sa incerc sa inteleg de ce nu s-a putut mai mult aici in Cluj, dar nu numai. Stiu ca la un moment dat s-au oferit multi voluntari sa dea o mana de ajutor in call center, insa in ce priveste infrastructura (centrala telefonica, roboti etc) oare de ce nu s-a facut nimic? Un chatbot ceva, asa mai din secolul 21? Unde sa dai un CNP si o lista cu nume si prenume si sa iti vina pe mail o decizie de carantinare ? Visez oare la cai verzi pe pereti? #covid”, a scris Andrei Pinte pe LinkedIn.„Oare ce se întâmplă cu DSP, de ce este imposibil să îi contactăm de mai multe zile/săptămâni deja? Au două numere de telefon pe site-ul lor care nu funcționează, iar email inboxul lor e full. Oamenii au nevoie de decizii, de informații de încredere… se pare că s-au pensionat la cea mai mare rată de infectare… E absolut inacceptabil”, a scris și Duduj Szilvia pe grupul de Facebook Clujul Civic. „Așa-i când nu se automatizează toate aceste procese. Vezi acolo „punctul unic de eșec” („single point of failure”) acel telefon la DSP, că nu putem să trimitem datele printr-un formular pe situl DSP, pe lângă varianta de a suna sau a trimite SMS, sau chiar a merge la ei la sediu.
Avem calculatoare și Internet pentru Facebook și Insta și WhatsApp și pentru joacă cu unealta în nisip, că la asta e bună tehnologia, nu la lucruri serioase, că atât știu unele partide despre tehnologie”, a remarcat Sorin Pânca, pe același grup de Facebook.

Source link

Facebook Comments Box

Prin Oras

Clujeanul Care a Luat o Bancă din Fața unei Clinici din Mănăștur: Rugămintea Reprezentanților este să o Reducă După Paște – Video

Stefania Heinz

Published

on

Reprezentanții unei clinici din cartierul Mănăștur din Cluj-Napoca au făcut o rugăminte mai puțin obișnuită în prag de sărbători pascale. Un clujean a fost observat plecând cu banca pe care clinica o avea în fața clădirii, utilizată pentru a oferi un loc de odihnă pentru clienții care veneau cu pacienții lor necuvântători. Într-o notă plină de umor, reprezentanții clinicii l-au rugat pe cetățeanul în cauză, care pare să fi avut nevoie de bancă și să o fi luat cu el, să o aducă înapoi după ce își va rezolva treburile și după sărbători.

Rugăm domnul care a avut nevoie de banca noastră de Paște, după sărbători și după ce își face treaba cu ea, să o înapoieze că și noi avem nevoie de ea. Mulțumim!, au precizat reprezentanții clinicii din Cluj-Napoca.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Drive-Thru în Mănăștur: Gata să deschidă porțile! / “Au muncit până la 6 seara chiar și înainte de Florii

Stefania Heinz

Published

on

În ultimii ani, Mănășturul s-a transformat vizibil. Primăria a făcut investiții semnificative în zona de la Terenuri, iar apoi a demarat demolările chioșcurilor insalubre de la stația Minerva. Acum, atenția se îndreaptă către inaugurarea Drive-Thru, unde renovările au fost finalizate într-un timp record.

După ce chioșcurile de la stația Minerva din Mănăștur au fost demolate și zona a fost reamenajată de către municipalitate, lucrările de modernizare au început și la McDrive.

La începutul anului 2024, restaurantul McDonald’s din Mănăștur a intrat în șantier pentru a fi adus la standarde noi. “Am fost temporar închis, dar veți fi încântați de rezultat!”, au scris reprezentanții McDonald’s pe un banner.

Chiar și în Duminica Floriilor, muncitorii au lucrat intens la restaurant, pregătindu-l pentru deschidere.

Locuitorii din Mănăștur își exprimă îngrijorarea pe pagina de Facebook “Trăiesc în Mănăștur” în legătură cu impactul renovării asupra traficului din zonă, mai ales că zona se intersectează cu coborârea autovehiculelor din benzinăria Petrom, situată la câțiva metri distanță de Drive-Thru.

Municipalitatea se pregătește să modernizeze și Parcul Primăverii din Mănăștur, urmând să desființeze benzinăria MOL din zonă. Acest proiect include amenajarea și revitalizarea Parcului Primăverii și a străzilor adiacente, precum str. Ion Meșter, str. Emil Cioran și str. Almașului.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Surpare de Asfalt pe Strada Uliului din Grigorescu, Capturată într-o Imagine Fascinantă de pe Dronă

Stefania Heinz

Published

on

Într-o captură de senzație realizată de fotograful Sergiu Razvan, o imagine din dronă arată o surprindere neașteptată pe strada Uliului din cartierul Grigorescu. Un segment de asfalt și teren par a fi suferit o surpare spectaculoasă, evidențiindu-se impactul fenomenelor naturale sau al condițiilor de infrastructură asupra mediului urban.

Surparea, care pare să fi afectat și împrejurimile, este un semn al fragilității infrastructurii locale și poate avea consecințe asupra siguranței și confortului locuitorilor din zonă. Imaginile capturate de drone devin din ce în ce mai importante în detectarea și monitorizarea unor astfel de evenimente, oferind o perspectivă amplă și detaliată asupra situației.

Autoritățile sunt probabil alertate cu privire la această situație și se așteaptă să ia măsurile necesare pentru a remedia surparea și pentru a preveni astfel de incidente în viitor. În același timp, această imagine oferă o oportunitate de reflecție asupra importanței investițiilor în infrastructura urbană și în gestionarea adecvată a resurselor pentru a menține orașele noastre în siguranță și în stare bună de funcționare.

 

 

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Foto: Constantin Covaliu

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite