Connect with us

Prin Oras

Maurer Imobiliare a depasit pragul de 10 000 de apartamente finalizate si livrate cu succes

Alex Campian

Published

on

Maurer Imobiliare a depasit pragul de 10 000 de apartamente finalizate si livrate cu succes

Maurer Imobiliare reprezintă un nume cu rezonanță pe piața imobiliară din România, fiind compania care, în cei 15 ani de prezență pe piața imobiliară, a așezat pe harta extinderii sale orașe importante din țară. În fiecare din cele 6 orașe în care și-a pus amprenta (Sibiu, Brașov, Constanța, Târgu Mureș, Cluj-Napoca și Sighișoara), Maurer Imobiliare a reușit să transpună, în fiecare etapă a proiectelor demarate, valorile care stau la baza acestei companii.Cu  o dezvoltare extrem de dinamică, Maurer Imobiliare a depășit pragul de 10.000 de apartamente, un număr care cumulează vânzările în cadrul proiectelor imobiliare din țară aflate sub semnătura acestui dezvoltator.Un leadership pozitiv cu o viziune clară și puternică, abordarea pragmatică și coerentă a proiectelor de către echipele de profesioniști și comunicarea inteligentă cu beneficiarii și colaboratorii ar putea reprezenta pilonii de bază în evoluția de succes a acestui dezvoltator. Cu toate acestea, Simon Maurer, fondatorul acestei companii, consideră că un alt element are adevăratul efect de propulsare.  ”Drumul nostru nu ne-ar fi dus până în acest punct dacă nu ne-ar fi fost alături Dumnezeu. Fără credință și fără să fim onești în orice etapă din evoluția noastră, nu am fi reușit nimic.”Din acest total de 10.000 de apartamente vândute, o proporție mai mare de 95% este ocupată de către vânzarea apartamentelor în stadiu de proiect. Acest procent semnificativ reprezintă o oglindire a încrederii desăvârșite pe care le-o acordă clienții. Ei știu că promisiunile făcute de Maurer Imobiliare la început de drum au fost, sunt și vor fi respectate.         ”Construim de 15 ani în România și în tot acest timp am adaptat locuințele la cerințele actuale ale pieței. Am fost mereu partenerii clienților noștri, le-am oferit consultanță, le-am înțeles nevoile și împreună am transformat un simplu apartament în ACASĂ. Cu siguranță și acesta este unul dintre atuu-rile care ne-au ajutat să avem o evoluție atât de dinamică pe piața imobiliară și să reușim să construim chiar și atunci când conjuncturile păreau a fi nefavorabile. ”, declară Cristina Țirea, director vânzări în cadrul companiei Maurer Imobiliare.Proiectele Avantgarden3 Sibiu, Avantgarden3 Brașov, Maurer Residence Brașov, Maurer Villas Brașov, Maurer Residence Constanța, Maurer Residence Târgu Mureș, Maurer Panoramic Cluj-Napoca și Maurer Residence Sighișoara sunt mai mult decât apartamente în imobile noi, sunt expresia încrederii clienților în experiența și seriozitatea acestei companii. Lucrările pe șantierele proiectelor imobiliare din țară aflate sub semnătura acestui dezvoltator se desfășfoară conform graficului, activitățile pe șantier fiind supravegheate în permanență de către echipe responsabile de controlul lucrărilor, astfel încât să se poată asigura calitatea optimă a lucrărilor.Anul 2021 marchează în istoricul evoluției al acestui dezvoltator și alte cifre importante. Pe lângă pragul de 10.000 de apartamente vândute, remarcabil este și numărul de 23 de blocuri finalizate și, respectiv, cele 1025 de apartamente recepționate de către clienții dezvoltatorului brașovean în cadrul proiectelor din țară, doar în decursul acestui an.”Am pășit în anul 2021 cu un obiectiv măreț. Am țintit spre un target motivant la nivel de vânzări, dar, mai important decât acest obiectiv, ne-am propus ca în anul 2021 numărul apartamentelor finalizate  să se apropie cât mai mult sau chiar să depășească numărul vânzărilor. Suntem aproape de finalul anului si, analizând cifrele, suntem mulțumiți că ne-am atins cu succes obiectivul. Cifrele cu privire la vânzări sunt cele care ne oferă satisfacție nouă, celor din interiorul companiei, însă finalizarea și predarea apartamentelor aduc bucurii clienților noștri. Este esențial să păstrăm un echilibru între aceste două repere, motiv pentru care ne-am orientat eforturile spre perfecționarea  procesului de lucru pe șantierele noastre, astfel încât să putem finaliza construcțiile în termen, să predăm imobilele noastre la un nivel calitativ cât mai înalt, iar recepționarea apartamentelor de către clienți să devină momentul care oferă dublă bucurie. Bucuriile de care au parte clienții noștri atunci când pășesc în apartamentele lor devin, astfel, și satisfacțiile noastre.”, declară Petruț Pricop, CEO în cadrul companiei Maurer Imobiliare.În anul 2021 compania a finalizat 23 de imobile, acestea totalizând 1025 de apartamente, iar alte peste 350 de apartamente se află în diverse faze de construcție. Repartiția apartamentelor finalizate în cadrul proiectelor din țară  este:536 de apartamente în 14 blocuri în faza IV din Avantgarden3 Brașov 
137 de apartamente în 2 blocuri  în Maurer Residence Constanța
253 de apartamente în 4 blocuri în Maurer Residence Târgu Mureș
39 de apartamente în primul bloc din Maurer Residence Sighișoara
60 de apartamente în primele 2 blocuri din Maurer Villas Brașov.Din aceste 1025 apartamente finalizate, au fost predate  clienților în procent de peste 80%, urmând ca restul apartamentelor să fie receptionațe  până la finalul acestui an sau în primele luni din anul 2022.Lucrările au avansat în mod vizibil și pe șantierul proiectului Maurer Panoramic, clădirea din zona centrală a Clujului care are cea mai complexă și mai adâncă fundație pentru o clădire rezidențială din România, cu săpături efectuate la o adâncime de peste 21 de metri. ”Maurer Panoramic a reprezentat o provocare, încă de la început, pe care ne-am asumat-o și pe care o îndeplinim cu succes.  Maurer Panoramic este unic, în contextul ingineriei geotehnice din România, atât prin prisma limitărilor, cât şi a modului de abordare. 
Adâncimea fundației este egală cu înălțimea primelor 7 niveluri, iar cantitatea de materiale folosite pentru fundație este egală cu cantitatea totală de materiale folosite la suprateran, până la final. De aceea, în unele etape de construcție, pe șantier au fost prezente 400 de persoane și 15 utilaje, zilnic. Acum, construcția a ajuns la etajul al șaptesprezecelea și este deja vizibilă din diverse zone ale orașului.”, declară George Goron, Directorul Tehnic al grupului Maurer Imobilare.De asemenea, în luna decembrie a acestui an, compania marchează recepția apartamentului cu numărul 5000 în cadrul proiectului etalon al companiei – Avantgarden3 Brașov, proiect care a devenit cel mai mare cartier rezidențial din Brasov și pentru care sintagma ”Orașul din interiorul orașului” reprezintă, fără îndoială, o pură realitate. Proiectul Avantgarden3 Brașov continuă cu faza V, un nou concept, o nouă înfățișare, o abordare revoluționară și inovatoare a spațiului util din apartament.  După toată această evoluție impresionantă, planurile companiei de expansiune continuă cu noi proiecte, cel puțin la fel de mărețe ca cele pe care și-au pus amprenta până în acest moment.Odată cu sfârșitul acestui an, prin lansarea proiectului Maurer Village Brașov, compania Maurer Imobiliare se bucură de o diversificare a portofoliului de produse. Maurer Village Brașov va reprezenta o comunitate formată din 67 de case premium, cu design modern, reușind astfel, prin acest proiect imobiliar, să fie satisfpcute cerințele unui segment de consumatori din ce în ce mai larg, și-anume cei pentru care ACASĂ înseamnă o casă modernă, localizată într-o zonă în care se pot bucura din plin de  liniștea și frumusețea cadrului natural.Un alt element de noutate îl va reprezenta Faza V din cadrul proiectului Avantgarden3 Brașov care va marca pasul spre o altă etapă bazată pe o nouă strategie de dezvoltare a companiei. Aici accentul va fi pus pe o dezvoltare durabilă și sustenabilă, o dezvoltare ”verde”, mai prietenoasă cu natura, în care procentul ocupat de spațiile verzi va ajunge la 40% din suprafața totală alocată proiectului.Un prim pas important spre un cartier mai VERDE pentru noi și generațiile viitoare va fi făcut la sfârșitul lunii noiembrie, când va avea loc un eveniment unic în România prin implementarea conceptului de PĂDURI URBANE în cartierul Avantgarden3 Brașov. Cu acest prilej se vor planta 5000 de puieți, din 15 specii autohtone, pe o suprafață de 850 mp (împărțită în 3 zone din cartier). ”Suntem pregătiți să trecem la un alt nivel și să scriem povestea Maurer Imobiliare mai departe, cât mai bine și cât mai frumos.”, declară Cristina Nicodim, Director Marketing în cadrul companiei Maurer Imobiliare.

Source link

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Orasul Tau

Povestea cârciumii “Maimuța Plângătoare” din Cluj: de la restaurant celebru la simbol literar

Alex Campian

Published

on

Imagine de arhivă cu fațada cârciumii Maimuța Plângătoare din Cluj

„Maimuța Plângătoare” a fost un restaurant și o cârciumă renumită din Cluj, cunoscută în special în perioada interbelică. Localul se afla pe actuala stradă Emil Isac, la numărul 4 în anii 1930 (pe atunci Bartha Miklós), devenind numărul 3 după reorganizarea numerotării în 1941.

În anii ’30, localul purta numele de Grand, dar identitatea sa s-a schimbat radical după ce, deasupra intrării, a fost pictată o maimuță care plângea. Imaginea a atras atenția trecătorilor și clienților, iar restaurantul a fost curând botezat neoficial „Maimuța Plângătoare”. Proprietarul localului era Androvics Sándor.

După instaurarea regimului comunist, restaurantul a fost închis în urma naționalizării, iar clădirea a fost demolată. Însă, în anii ’90, după Revoluție, localul a fost redeschis pe același teren, ca grădină de vară, purtând același nume – de această dată oficial. Maimuța ilustrată de pe firmă dispăruse o vreme, dar ulterior a fost repusă, probabil de un alt proprietar.

Numele cârciumii a devenit celebru în cultura locală și națională după ce scriitorul Bálint Tibor a folosit „Maimuța Plângătoare” ca titlu pentru unul dintre cele mai cunoscute romane ale sale – o operă cu valențe simbolice și autobiografice.

Documente din 1939 arată că la acea vreme, restaurantul era deținut de Cosma Ana, însă în acea sursă nu apărea explicit numele „Maimuța Plângătoare”.

Clădirea inițială a fost construită la începutul secolului XX, în zona canalizată a pârâului Cigánypatak (zona Házsongárd), în apropiere de clădirea de la nr. 1, care avea o structură similară. Unul dintre proprietarii anteriori ai terenului a fost Stroba József.

Sursă foto : Clujul și clujenii Facebook 

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Actualitate

Emil Boc demontează public speculațiile despre metroul din Cluj: „Avem contract, autorizație și lucrările sunt în desfășurare”

Dani Muresan

Published

on

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a publicat o un video în care răspunde ferm și argumentat valului de acuzații și speculații apărute în ultimele săptămâni cu privire la proiectul metroului. Edilul acuză o campanie de dezinformare și precizează că „proiectul beneficiază de toate documentele necesare și se află în etapa de execuție”.

Într-un context politic tensionat și cu presiuni crescânde din partea opiniei publice, Emil Boc a ales să clarifice direct, cu documente, cele mai frecvente afirmații false vehiculate în spațiul public.

„Metroul are contract de finanțare în vigoare”

Primarul a prezentat contractul semnat cu Ministerul Transporturilor, precum și actul adițional care permite utilizarea fondurilor provenite din bondurile verzi. „Să fie foarte clar: metroul de la Cluj are contract de finanțare valid, în vigoare, semnat și susținut de statul român”, a subliniat Boc. Informația contrazice ferm afirmațiile celor care au susținut că proiectul nu ar fi acoperit financiar sau că nu există o sursă clară de finanțare.

Autorizația de construire este emisă legal, pentru un proiect de infrastructură majoră

Un alt punct atacat public a fost presupusa lipsă a autorizației de construire. „Realitatea este complet alta”, afirmă edilul. Potrivit acestuia, autorizația există, a fost emisă în conformitate cu legislația specială aplicabilă marilor proiecte de infrastructură și permite derularea etapelor de execuție.

Acordarea avansului către constructor este legală și reglementată

Pe tema avansului de 10% acordat constructorului, primarul face apel la legislația aplicabilă. „A fost vorba despre un avans acordat conform prevederilor contractuale și a Hotărârii de Guvern nr. 1/2018. Nu există nimic ilegal în această procedură”, a declarat el.

Lucrările sunt deja în desfășurare

Conform graficului transmis de antreprenor, lucrările pregătitoare pentru realizarea grinzii de ghidaj aferente pereților mulați au început în data de 24 iulie. Etapa următoare, programată pentru 11 august, presupune începerea efectivă a lucrărilor de excavație pentru puțul de lansare al TBM-urilor – utilajele de forare subterană supranumite „cârtițele”. Acestea vor fi ulterior coborâte, asamblate și puse în funcțiune pentru realizarea tunelurilor metroului.

„Noi livrăm date oficiale, nu speculații”

Mesajul lui Emil Boc este limpede: proiectul avansează în baza unui cadru legal și contractual clar, iar administrația va urmări îndeaproape respectarea tuturor termenelor. „Vă prezint date oficiale, cu documente și angajamente ferme. Puteți alege să ascultați speculațiile sau să priviți realitatea: lucrările sunt în desfășurare și metroul din Cluj este un proiect serios, nu o promisiune electorală.

Declarația vine într-un moment-cheie pentru imaginea publică a administrației clujene, în contextul în care proiectele de infrastructură majoră din România sunt adesea subiecte de scepticism. În cazul Clujului, însă, administrația locală mizează pe transparență, ritm susținut de implementare și o comunicare directă cu cetățenii.

 

 

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Prin Oras

Himalaya, brandul de echipamente montane și outdoor, deschide primul magazin din afara Bucureștiului în RIVUS Cluj-Napoca

Maria Costea

Published

on

Himalaya deschide primul magazin din afara Bucureștiului în RIVUS Cluj-Napoca

Himalaya, brand românesc cu tradiție în furnizarea de echipamente, îmbrăcăminte și încălțăminte premium pentru activități outdoor și sport, se alătură mixului de retaileri din RIVUS Cluj-Napoca – proiect de reconversie urbană dezvoltat de IULIUS, în parteneriat cu Atterbury Europe. Această nouă deschidere marchează extinderea brandului în afara Capitalei și reconfirmă angajamentul Himalaya de a rămâne aproape de comunitățile pasionate de natură și sport.

Viitorul magazin Himalaya va face parte din zona dedicată activităților outdoor din cadrul RIVUS, contribuind la o ofertă extinsă pentru iubitorii de aventură, mișcare și stil de viață activ. Cu o experiență de peste 30 de ani în selecția și testarea echipamentelor specializate, Himalaya devine un punct de reper pentru clujenii pasionați de drumeții, alpinism, alergare, camping sau sporturi de iarnă.

„RIVUS va deveni un reper pentru shopping și experiențe urbane, oferind comunității clujene un mix complex și echilibrat de branduri, conceput pentru stilul de viață modern. Prezența Himalaya completează acest mix cu o ofertă premium adresată celor pasionați de outdoor”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Manager, IULIUS.

Clienții noului magazin vor avea acces la o selecție vastă de articole tehnice și premium, aparținând celor mai apreciate branduri internaționale din domeniu: Mammut, Lowa, Petzl, RAB, Deuter, Salomon, Asics, Garmin, Icebreaker, Julbo, Hoka, On, New Balance, Rossignol, Atomic, LEGO și multe altele.

„Suntem entuziasmați să fim mai aproape de comunitatea outdoor din Cluj-Napoca. Credem că echipamentul potrivit este esențial pentru performanță, confort și siguranță în orice activitate sportivă, iar expertiza noastră ne permite să oferim cele mai bune soluții clienților noștri”, a precizat Ionuț Gavrilă Blenche, General Manager Himalaya.

Fondat în 1994, Himalaya este un nume de referință pentru pasionații de munte și aventură, fiind prima alegere pentru echipamente specializate în România. În prezent, brandul operează un magazin în București, iar noua locație din RIVUS Cluj-Napoca va reprezenta un pas important în extinderea rețelei sale naționale.

Despre RIVUS Cluj-Napoca

RIVUS este cel mai amplu proiect de reconversie urbană din România, rezultat al unei investiții de peste 550 milioane de euro realizată de companiile IULIUS și Atterbury Europe. Situat pe o fostă platformă industrială de 14 hectare, proiectul – aflat în faza de autorizare – a fost gândit ca un veritabil lifestyle center, conceput pentru a răspunde nevoilor unei comunități urbane dinamice.

Conceptul RIVUS este realizat de prestigioasa firmă de arhitectură UNStudio din Olanda și va include:

  • Cea mai mare suprafață de retail din România – 142.000 mp, cu peste 400 de magazine din toate categoriile: fashion, health & beauty, bijuterii, accesorii, sport, servicii, entertainment, restaurante și cafenele;

  • Peste 30 de restaurante și cafenele-concept, orientate spre râul Someș;

  • Un parc urban generos de peste 52.000 mp, cu 700 de copaci maturi, grădină japoneză pe acoperiș, fațade verzi și acoperișuri ecologice;

  • Două clădiri industriale reconvertite pentru funcțiuni culturale și office;

  • Un centru de live arts – o funcțiune culturală integrată pentru prima dată într-un proiect imobiliar din România;

  • Birouri premium și sustenabile – 15.000 mp GLA;

  • Conectivitate urbană avansată – pod rutier, pasarele pietonale peste râul Someș, piste de biciclete, 4.800 locuri de parcare, 1.200 de locuri pentru biciclete.

RIVUS nu este doar un centru comercial – este un spațiu integrat pentru comunitate, unde shoppingul, natura, cultura, munca și relaxarea se îmbină într-un singur concept coerent.


Află mai multe pe:
🌐 www.rivus.ro
📷 @rivuscluj | 👍 facebook.com/rivuscluj
📩 contact@rivus.ro

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom