Connect with us

Prin Oras

De Magic Black Friday, Farmec a înregistrat vânzări de peste 2 milioane de lei, dintre care 71% provin din online

Alex Campian

Published

on

De Magic Black Friday, Farmec a înregistrat vânzări de peste 2 milioane de lei, dintre care 71% provin din online

Farmec, una dintre cele mai mari companii românești din piață, anunță rezultatele campaniei Magic Black Friday, derulată în perioada 12-21 noiembrie 2021. În perioada campaniei, clienții Farmec au făcut cumpărături în valoare de 2,1 milioane de lei, 71% dintre acestea fiind înregistrate în magazinul online.În total, în perioada campaniei, Farmec a vândut 74.000 de produse, atât online, cât și în magazinele de brand. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe platformele de e-commerce, unde valoare medie a coșului de cumpărături a fost de 3 ori mai mare decât în magazinele fizice.Printre cele mai căutate produse s-au numărat fiolele cu acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution – de altfel, cele mai bine vândute produse din portofoliu din toate timpurile –, urmate de fiolele cu acid hialuronic și de fiolele cu colagen din gama profesională Gerovital H3 Equlibrium. În plus, în topul preferințelor de anul acesta s-au regăsit și produsele noi, din extensia de gamă lansată la începutul anului, Gerovital H3 Evolution Perfect Look. „Odată cu funcționalitatea de Wishlist a noului site, clienții au reușit să își adauge în coșul de cumpărături produsele preferate, iar asta a optimizat experiența de shopping online. În plus, anul acesta am constatat o mai mare încredere în plata cu cardul în rândul consumatorilor, peste 40% dintre achiziții fiind plătite astfel”, a declarat Sebastian Biga, Director Vânzări Farmec.Vânzările generate în perioada campaniei Magic Black Friday au reprezentat jumătate din totalul vânzărilor înregistrate în luna noiembrie.Despre Farmec S.A.Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.În martie 2021, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări conturile de social media:Facebook: www.facebook.com/farmec.romaniaInstagram: www.instagram.com/farmecSite şi magazin online: www.farmec.ro

Source link

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Prin Oras

RIVUS Cluj-Napoca găzduiește cea mai mare librărie Cărturești și un nou concept de edutainment în premieră națională

Alex Campian

Published

on

Cărturești aduce la Cluj-Napoca, în cadrul proiectului RIVUS, cea mai mare librărie din rețea și un concept revoluționar de edutainment, într-un spațiu de 2.500 mp desfășurați pe două niveluri. Noua locație va reuni, în premieră națională, o selecție vastă de cărți, produse de papetărie, articole home decor, jucării, dar și o cafenea, zone pentru ateliere, expoziții și evenimente dedicate artei și culturii românești.

Proiectul Cărturești din RIVUS va funcționa ca un centru cultural și educațional integrat, conceput ca un „lifestyle hub”, în care cititorii și vizitatorii vor descoperi experiențe interactive și spații de relaxare. De la ateliere creative și educaționale la evenimente de promovare a designerilor și artiștilor locali, noua librărie va deveni un punct de referință în peisajul cultural al Clujului.

„De peste două decenii, Cărturești construiește comunități în jurul cărții. Suntem onorați să fim brand ancoră în RIVUS și să oferim publicului din Cluj o selecție diversă de cărți în română, maghiară și engleză, dar și spații dedicate pasiunilor, evenimentelor și descoperirilor culturale”, a declarat Adrian Păun, Head of Marketing Cărturești.


RIVUS – Reconversie urbană la scară mare

RIVUS este cel mai amplu proiect de reconversie industrială din România, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, cu o investiție de peste 550 de milioane de euro. Amplasat pe fosta platformă Carbochim, proiectul își propune să transforme un fost spațiu industrial de 14 hectare într-un pol urban modern și vibrant.

Pe lângă cea mai mare suprafață de retail din România (142.000 mp), RIVUS va include peste 400 de magazine, restaurante-concept, cafenele orientate spre râul Someș, un parc de peste 5,2 hectare, spații culturale, birouri premium și facilități de entertainment pentru toate vârstele. Proiectul integrează și soluții verzi – grădină japoneză, acoperișuri înierbate, fațade verzi – alături de peste 700 de copaci maturi și 100.000 de plante decorative.

„Ne dorim ca RIVUS să devină o destinație-experiență pentru întreaga comunitate. Împreună cu Cărturești, lansăm un concept de edutainment în premieră națională, un spațiu dinamic în care lectura, joaca, arta și educația se întâlnesc într-un mod inedit”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail IULIUS.

Proiectul se află în etapa de autorizare și a fost aprobat de Consiliul Local Cluj-Napoca în august 2024. Este primul proiect din România realizat de celebra firmă de arhitectură UNStudio, gândit în colaborare cu comunitatea locală.


Mai multe detalii despre proiect pe
🌐 www.rivus.ro
📸 Instagram: @rivuscluj
📘 Facebook: facebook.com/rivuscluj

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Eveniment

Magia Nopții la Cluj Never Sleeps, surprinsă de fotograful Lucian Nuță

Egon Kilin

Published

on

Weekendul trecut, Clujul a fost din nou cuprins de farmecul nopții, odată cu ediția spectaculoasă Cluj Never Sleeps. Pe strada Iuliu Maniu, locul unde istoria se întâlnește cu energia urbană, trupa Eternal Flames a încins atmosfera cu un show de foc plin de emoție, lumină și adrenalină. 🔥🌙

În mijlocul acestui spectacol vizual impresionant, fotograful Lucian Nuță a reușit să surprindă esența momentului în imagini de o forță rară – cadre care redau nu doar mișcarea flăcărilor, ci și vibrația publicului, conexiunea dintre artiști și oraș, și acel „ceva” magic ce transformă o noapte de vară într-o amintire de neuitat. ✨

📷 Lucian este cunoscut pentru talentul său de a captura momente autentice, iar seria de fotografii de la Cluj Never Sleeps dovedește încă o dată măiestria sa. Fiecare imagine transmite povestea unei nopți în care arta, pasiunea și orașul au bătut la unison.

#cluj #clujulmagic #clujneversleeps #eternalflames #luciannuta #artaînstradă #noapteamagică

Foto: Lucian Nuta

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Prin Oras

Petrecere de dimineață până noaptea, pe acoperișul unui bloc din Baciu

Stefania Heinz

Published

on

Într-un cartier liniștit din comuna Baciu, județul Cluj, atmosfera obișnuită de weekend a fost tulburată de o petrecere neobișnuită organizată de un grup de tineri entuziaști. De dimineață până noaptea târziu, acoperișul unui bloc de locuințe s-a transformat într-un adevărat ring de dans și zonă de relaxare în aer liber.

Tinerii au urcat pe acoperiș încă de dimineață, echipați cu boxe portabile, băuturi reci și chef de distracție. Muzica s-a auzit ore în șir, iar atmosfera a fost una de festival improvizat: s-a dansat, s-a cântat și s-au făcut poze pentru rețelele sociale. Între două piese, participanții s-au relaxat la soare, bronzându-se direct pe acoperișul blocului, profitând de vremea frumoasă.

Vecinii au avut reacții împărțite. Unii s-au arătat deranjați de muzica dată la maximum și de zgomotul general, în special spre seară, când petrecerea nu dădea semne că s-ar termina. Alții, mai permisivi, au privit scena cu zâmbetul pe buze, amintindu-și probabil de propria tinerețe.

„Ne bucurăm de vară cât putem. Nu facem rău nimănui, doar ne distrăm între prieteni”, a spus unul dintre participanți.

Până în momentul redactării articolului, nu au fost semnalate intervenții ale autorităților, însă evenimentul a stârnit deja discuții pe grupurile de Facebook ale localnicilor din Baciu, între cei care cer mai multă ordine și cei care apără dreptul la distracție al tinerilor.

Rămâne de văzut dacă astfel de petreceri vor deveni un nou trend al verii în zonă sau doar o întâmplare izolată, alimentată de energia tipică vacanței și de dorința de a evada din rutină.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom