Connect with us

Actualitate

A lucrat cu Ronaldo și Ibrahimović, dar acum a dat lovitura la X Factor! Cine este Victor Hexan?

Kadar Zoltan

Published

on

Victor Hexan, fost fotbalist la CFR Cluj și maseurul Generației de Aur, a impresionat la X Factor: „De la noi toți, un DA de suflet!”

Victor Hexan, fost jucător la CFR Cluj și fizioterapeut al echipei naționale de fotbal timp de două decenii, a demonstrat că talentul său nu se limitează doar la sport. La 66 de ani, clujeanul a urcat pe scena X Factor, unde a reușit să cucerească inimile juriului și ale publicului cu o interpretare plină de emoție.

Momentul său artistic a fost marcat de un gest inedit: în mijlocul melodiei, s-a apropiat de Delia și i-a sărutat mâna, un gest care a impresionat atât membrii juriului, cât și spectatorii. Reacțiile nu au întârziat să apară, iar Ștefan Bănică Jr. l-a comparat cu celebrul cântăreț Petre Geambașu. Verdictul final a fost unul categoric: „De la noi toți, un DA de suflet!”, a spus Puya.

De la vestiarul echipei naționale, pe marile scene

Victor Hexan nu este doar un nume cunoscut în lumea fotbalului, ci și un artist desăvârșit. Într-un interviu acordat postului Antena 3 CNN, el a povestit cum pasiunea pentru muzică l-a însoțit întreaga viață. A lucrat alături de unii dintre cei mai mari fotbaliști ai lumii, precum Cristiano Ronaldo și Zlatan Ibrahimović, dar nu și-a abandonat niciodată visul de a cânta.

O poveste incredibilă din cariera sa muzicală a avut loc în timpul unei deplasări cu echipa națională. În avion, Victor Pițurcă l-a încurajat să ia microfonul și să cânte. Momentul a fost atât de apreciat, încât doi români stabiliți în SUA i-au propus să susțină un concert într-un restaurant din Los Angeles. Inițial, Hexan a refuzat onorariul de 5.000 de dolari, dar, în doar trei nopți, a reușit să câștige 28.000 de dolari din dedicații.

„La început, când spuneam că sunt maseurul echipei naționale, oamenii erau sceptici. Dar când începeam să cânt, atmosfera se schimba complet”, a declarat Hexan.

Un nou drum în muzică?

Prezența sa la X Factor ar putea marca începutul unei cariere artistice de succes. Cu un trecut impresionant pe terenurile de fotbal și o voce care emoționează, Victor Hexan demonstrează că niciodată nu e prea târziu pentru a-ți urma pasiunea.

Facebook Comments Box

Actualitate

SCANDAL în Cluj! Controlorii au blocat un călător în autobuz și i-au cerut buletinul!

Kadar Zoltan

Published

on

Clujean acuză controlorii CTP Cluj de abuz: „M-au sechestrat în autobuz, deși nu au acest drept!”

Un incident controversat a avut loc recent în Cluj-Napoca, unde un călător a reclamat că a fost reținut ilegal de controlorii Companiei de Transport Public (CTP) Cluj, după ce a fost prins fără bilet.

Bărbatul a relatat pe rețelele de socializare că a dorit să coboare la stația de după Podul Mănăștur, însă controlorii l-au ținut până la stația Bucium, împiedicându-l să părăsească autobuzul.

„Controlorii nu au dreptul să te rețină!”

„M-au prins fără bilet și voiam să cobor, dar m-au ținut până la Bucium. Nu au voie să facă asta! Legal, un controlor nu poate reține un călător împotriva voinței lui, iar identificarea poate fi făcută doar de poliție, jandarmi sau poliția locală”, a susținut clujeanul.

Acesta a mai adăugat că i s-a cerut să prezinte actul de identitate, deși, conform legii, doar organele de ordine publică pot solicita acest lucru.

Abonament invalid sau abuz din partea controlorilor?

Bărbatul susține că avea un abonament valabil, dar controlorii l-au considerat invalid. „Mi-am făcut abonament cu modul „tronson comun”, însă controlorii au spus că nu este valabil. Înțeleg că oamenii își fac treaba, dar nu prin intimidare sau ilegalități.”

Clujenii, sfătuiți să își cunoască drepturile

Postarea clujeanului a stârnit numeroase reacții, iar acesta îi îndeamnă pe ceilalți călători să se informeze corect despre drepturile lor în mijloacele de transport public.

CTP Cluj nu a oferit încă un punct de vedere oficial cu privire la acest incident.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Actualitate

CLUJENII care au făcut ISTORIE la Carnavalul de la Veneția! Nu o să ghiciți niciodată ce au făcut!

Kadar Zoltan

Published

on

Actori clujeni, pe scena la Carnavalul de la Veneția

Pentru al doilea an consecutiv, actorii Teatrului Național Aureliu Manea din Turda vor participa la celebrul Carnaval de la Veneția. După succesul răsunător de anul trecut, actorii clujeni vor juca în acest an în spectacolul “Filtre de dragoste”, în regia italianului Michele Modesto Casarin.

Anunțul a fost făcut de reprezentanții TNAMT:

“A început numărătoarea inversă pentru Teatrul Național Aureliu Manea Turda! În perioada 27 februarie-3 martie, cortina se va ridica pentru un eveniment excepțional, iar echipa TNAMT va fi pentru a doua oară la Carnevale di Venezia. După succesul răsunător de anul trecut cu spectacolul Hellequin, actorii noștri vor aduce din nou magia pe scenă, îmbrăcând costume de sărbătoare și măștile din spectacolul Filtre de dragoste, regizat de italianul Michele Modesto Casarin.”

Carnavalul de la Veneția, un eveniment de neratat

Cunoscut și sub numele de Festivalul Măștilor de la Veneția, evenimentul are loc în acest an în perioada 22 februarie-4 martie. În timpul carnavalului, orașul este vizitat de aproximativ 80.000 – 200.000 de turiști pe zi, în funcție de ziua săptămânii și de evenimentele programate.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Actualitate

Proiectul de MILIARDE care schimbă fața Gării Cluj! Imagini spectaculoase de pe șantier

Kadar Zoltan

Published

on

FOTO & VIDEO: Progresul modernizării Gării Cluj-Napoca – imagini aeriene recente

Modernizarea Gării Cluj-Napoca continuă într-un ritm susținut, iar o filmare realizată cu drona în weekendul trecut surprinde stadiul actual al lucrărilor. Aceste lucrări fac parte din proiectul de electrificare a Magistralei 300A Cluj-Napoca – Episcopia Bihor, care include și modernizarea stației CF Cluj-Napoca.

Stadiul actual al lucrărilor

Pe șantier sunt mobilizate echipe de muncitori și utilaje specializate. În prezent, doar trei linii de cale ferată sunt funcționale, celelalte fiind demontate și mutate temporar la aproximativ 100 de metri distanță. Totodată, șinele uzate sunt depozitate pentru reciclare. Modernizarea propriu-zisă a stației CF Cluj-Napoca va avea loc într-o etapă ulterioară a proiectului.

Investiția în electrificarea magistralei

Contractele pentru electrificarea întregii magistrale Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (166,2 km) sunt finanțate prin PNRR, având o valoare totală de 9,36 miliarde de lei (fără TVA).

Pe Lotul 1 Cluj-Napoca – Aghireș, lucrările sunt realizate de Asocierea Alstom Transport și Arcada Company S.A., sub denumirea de Railworks, cu un contract în valoare de 1,61 miliarde de lei. Conform monitorizării CNCF CFR SA din decembrie 2024, lucrările au ajuns la un stadiu fizic de aproximativ 20%.

Modernizarea Gării Cluj-Napoca: principalele îmbunătățiri

Modernizarea stației CF Cluj-Napoca include:

  • Peroane de 400 metri lungime și 6,55 metri lățime, dotate cu rampe de acces pentru persoane cu dizabilități, pasageri cu cărucioare sau bagaje voluminoase.
  • Iluminat modern cu leduri de 100 W, montate pe stâlpi metalici de 6 metri.
  • Desființarea a 7 linii de cale ferată și reabilitarea a 9 linii.
  • Creșterea vitezei maxime de circulație prin stație la 30 km/h.

Alte lucrări de infrastructură

Proiectul mai include lucrări civile și modernizări în stațiile CF Cluj-Napoca și Aghireș, precum și în haltele Baciu Triaj și Gârbău. În plus, vor fi modernizate 13 poduri și 35 podețe, iar la Tăietura Turcului – Primăria Cluj-Napoca se va construi un nou pasaj superior.

Un alt element esențial al proiectului este realizarea unui pasaj pietonal subteran în stația CF Cluj-Napoca și a unei pasarele pietonale în stația CF Aghireș.

Impactul modernizării magistralei feroviare

Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare sunt estimate a fi finalizate până în iunie 2026. După finalizare, trenurile vor putea circula cu viteze de 120-160 km/h, reducând timpul de călătorie pe ruta Cluj-Napoca – Episcopia Bihor la aproximativ două ore.

Până atunci, circulația feroviară pe distanța Cluj-Napoca – Oradea este suspendată pentru doi ani, pasagerii fiind transportați temporar cu autobuze.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite