Connect with us

Actualitate

Dezbatere Aprinsă Online După Ce o Persoană a Fost Surprinsă Aruncând Gunoiul pe Marginea Drumului: Reacții și Propuneri în Mediul Virtual -FOTO

Stefan Petre

Published

on

O postare pe rețelele de socializare a stârnit un val de discuții aprinse după ce au fost publicate imagini cu o persoană care părea să arunce deșeuri din portbagajul mașinii pe drumul de centură dintre Capuș și Gârbău.

Reacțiile nu au întârziat să apară:

Și-a aruncat gunoiul pe drumul de centură dintre Capuș și Gârbău“, a scris un utilizator, declanșând un val de comentarii.

Atitudinea civică va aduce ordinea în țară, așa trebuie procedat, bravo celui care a sesizat!“, a fost unul dintre mesajele de susținere.

Un alt utilizator a exprimat frustrarea sa, afirmând: “Nu-i înțeleg pe acești oameni. Le e lene să pună gunoiul într-o pubelă… mai bine pe marginea drumului. Aș aduna tot gunoiul de pe drumuri și l-aș baga în casele lor.

Un alt comentariu a sugerat că individul ar fi putut fi motivat de economie: “Posibil să nu vrea să plătească pentru salubritate. Omul e pus pe economie. Poliția să-și facă treaba și să-i scoată economia din cap pentru cel puțin 20 de ani! Mulțumim celui care l-a filmat. Exemplu!

Un alt internaut a propus o măsură pedagogică: “Nu trebuie amendat, trebuie pus să lucreze după orele de serviciu cu jumătate de normă la o firmă de salubritate până când achită 10,000 de lei. Așa nu îi ia nimeni pâinea de la gură și cu siguranță nu va mai arunca nici măcar un chiștoc pe stradă.

Totuși, un utilizator a adus clarificări legate de procedura legală ce trebuie urmată în astfel de situații, explicând: “Cu privire la fapta prezentată, aceasta devine sancționabilă contravențional doar după ce se vor mai face câțiva pași pentru documentarea cazului.

Acesta a detaliat procedura ce trebuie urmată pentru sancționarea individului, menționând că suma amenzii variază în funcție de actul normativ utilizat pentru aplicarea sancțiunii. De asemenea, a subliniat obligativitatea salubrizării zonei afectate pe cheltuiala contravenientului.

În concluzie, incidentul a stârnit nu doar indignare, ci și discuții ample în mediul online, evidențiind preocuparea pentru aspectele legate  comportamentul civic în comunitate.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Actualitate

Heisterkamp Transport România – 10 ani de activitate alături de Tetarom I

Dani Muresan

Published

on

Heisterkamp Transport România, companie prezentă în Parcul Industrial Tetarom I, a sărbătorit recent un deceniu de activitate pe piața locală. Zece ani marcați de provocări, reușite și, mai ales, de o echipă unită care a transformat un birou modest într-un jucător puternic în domeniul transporturilor și logisticii.

Parte a grupului internațional Heisterkamp, compania și-a început drumul în România cu pași mici, dar cu ambiții mari. Astăzi, echipa este bine consolidată și capabilă să facă față cerințelor unei industrii dinamice, aflate într-o permanentă schimbare.

Succesul nostru nu este definit doar de cifre, ci mai ales de oamenii care fac parte din această poveste. În acești 10 ani am demonstrat că seriozitatea, profesionalismul și spiritul de echipă pot construi rezultate remarcabile”, au transmis reprezentanții Heisterkamp Transport România.

O echipă care face diferența

Investiția constantă în oameni a fost cheia dezvoltării companiei. Fiecare angajat a contribuit prin implicare și pasiune, transformând locul de muncă într-o comunitate bazată pe colaborare și încredere.

Privim cu încredere către viitor. Avem resurse, experiență și, cel mai important, avem oameni de calitate. Suntem convinși că următorii 10 ani vor aduce noi provocări, dar și noi realizări”, au adăugat reprezentanții companiei.

Un parteneriat solid cu Tetarom I

Prezența în Parcul Industrial Tetarom I a oferit companiei acces la infrastructură modernă și la un mediu de afaceri competitiv, creând premisele unei dezvoltări solide.

Astfel, povestea Heisterkamp Transport România nu înseamnă doar transport și logistică, ci și oameni, echipă și un parteneriat de succes. La aniversarea celor 10 ani, mesajul este unul clar: stabilitate, dezvoltare și promisiunea unui viitor construit împreună.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Actualitate

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

Alex Campian

Published

on

ULIUS 25 de ani de retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului românesc și a transformat marile orașe prin proiecte de referință. Cu o viziune integrată, ce îmbină shoppingul, businessul, natura și lifestyle-ul, compania a devenit un reper nu doar pe piața locală, ci și în Europa de Est.

De la primul mall regional, la proiecte mixed-use de talie europeană

Povestea a început în anul 2000, la Iași, cu primul mall din afara Capitalei – o premieră care a deschis drumul retailului modern în România. Următorii 25 de ani au adus investiții de peste 1,2 miliarde de euro, dezvoltarea rețelei Iulius Mall și lansarea unor proiecte de pionierat în regenerarea urbană: Palas Iași și Iulius Town Timișoara.

Astăzi, portofoliul include:

  • 8 proiecte regionale în Iași, Suceava, Cluj-Napoca și Timișoara

  • peste 320.000 mp de spații de retail

  • 1.000+ branduri internaționale și antreprenori locali

  • peste 73 de milioane de vizite anual

„Proiectele noastre sunt destinația strategică a marilor branduri internaționale. Am dorit să creăm spații vibrante, parte din viața comunității”, afirmă Oana Diaconescu, Head of Retail Leasing IULIUS.

Retail, business și natură – o formulă de succes

Centrele comerciale IULIUS sunt locuri unde cumpărăturile se îmbină cu experiențe de relaxare și socializare: cinematografe, zone HoReCa, centre de entertainment și grădini urbane spectaculoase.
Palas Iași și Iulius Town Timișoara sunt exemple de proiecte mixed-use unde retailul și spațiile office se completează reciproc, generând trafic constant și atractivitate pentru investitori.

Investiții în viitor

  • Iași – Reamenajarea Palasului: 80 milioane € investiți în modernizare, sub semnătura Foster + Partners, cu extinderea zonei verzi și integrarea armonioasă în centrul orașului.

  • Cluj-Napoca – RIVUS: 500 milioane € pentru cel mai mare proiect de reconversie urbană din țară, pe platforma Carbochim, cu 142.000 mp retail și peste 400 de magazine.

  • Constanța – Proiect de regenerare urbană: 800 milioane €, pe 38 ha, cu funcțiuni de retail, office, cultură și divertisment, după un proces unic de bioremediere a terenului.

  • Tomești, Iași – Family Market: 28 milioane €, cu 16.000 mp închiriabili, pentru comerț de proximitate.

O amprentă verde în marile orașe

IULIUS a integrat în proiectele sale 18 hectare de grădini urbane cu peste 80.000 de arbori și arbuști, aducând natura în inima orașelor. În plus, compania este un susținător activ al culturii și artei, găzduind 1.000+ evenimente anual.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Actualitate

Emil Boc demontează public speculațiile despre metroul din Cluj: „Avem contract, autorizație și lucrările sunt în desfășurare”

Dani Muresan

Published

on

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a publicat o un video în care răspunde ferm și argumentat valului de acuzații și speculații apărute în ultimele săptămâni cu privire la proiectul metroului. Edilul acuză o campanie de dezinformare și precizează că „proiectul beneficiază de toate documentele necesare și se află în etapa de execuție”.

Într-un context politic tensionat și cu presiuni crescânde din partea opiniei publice, Emil Boc a ales să clarifice direct, cu documente, cele mai frecvente afirmații false vehiculate în spațiul public.

„Metroul are contract de finanțare în vigoare”

Primarul a prezentat contractul semnat cu Ministerul Transporturilor, precum și actul adițional care permite utilizarea fondurilor provenite din bondurile verzi. „Să fie foarte clar: metroul de la Cluj are contract de finanțare valid, în vigoare, semnat și susținut de statul român”, a subliniat Boc. Informația contrazice ferm afirmațiile celor care au susținut că proiectul nu ar fi acoperit financiar sau că nu există o sursă clară de finanțare.

Autorizația de construire este emisă legal, pentru un proiect de infrastructură majoră

Un alt punct atacat public a fost presupusa lipsă a autorizației de construire. „Realitatea este complet alta”, afirmă edilul. Potrivit acestuia, autorizația există, a fost emisă în conformitate cu legislația specială aplicabilă marilor proiecte de infrastructură și permite derularea etapelor de execuție.

Acordarea avansului către constructor este legală și reglementată

Pe tema avansului de 10% acordat constructorului, primarul face apel la legislația aplicabilă. „A fost vorba despre un avans acordat conform prevederilor contractuale și a Hotărârii de Guvern nr. 1/2018. Nu există nimic ilegal în această procedură”, a declarat el.

Lucrările sunt deja în desfășurare

Conform graficului transmis de antreprenor, lucrările pregătitoare pentru realizarea grinzii de ghidaj aferente pereților mulați au început în data de 24 iulie. Etapa următoare, programată pentru 11 august, presupune începerea efectivă a lucrărilor de excavație pentru puțul de lansare al TBM-urilor – utilajele de forare subterană supranumite „cârtițele”. Acestea vor fi ulterior coborâte, asamblate și puse în funcțiune pentru realizarea tunelurilor metroului.

„Noi livrăm date oficiale, nu speculații”

Mesajul lui Emil Boc este limpede: proiectul avansează în baza unui cadru legal și contractual clar, iar administrația va urmări îndeaproape respectarea tuturor termenelor. „Vă prezint date oficiale, cu documente și angajamente ferme. Puteți alege să ascultați speculațiile sau să priviți realitatea: lucrările sunt în desfășurare și metroul din Cluj este un proiect serios, nu o promisiune electorală.

Declarația vine într-un moment-cheie pentru imaginea publică a administrației clujene, în contextul în care proiectele de infrastructură majoră din România sunt adesea subiecte de scepticism. În cazul Clujului, însă, administrația locală mizează pe transparență, ritm susținut de implementare și o comunicare directă cu cetățenii.

 

 

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom