Un incident neplacut a avut loc ieri dimineata, in jurul orei 6, pe linia metropolitana M43 a Companiei de Transport Persoane Cluj. Un sofer angajat al companiei a refuzat să ducă autobuzul până la capătul liniei, susținând că drumul era impracticabil din cauza zăpezii, în ciuda faptului că acesta fusese dezăpezit, conform unei filmări postate pe un grup local de Facebook.
Calatorii au fost neplăcut surprinși să constate că trebuie să-și continue călătoria pe jos și au decis să reclame comportamentul șoferului la dispeceratul companiei. Cu toate acestea, o surpriză neplăcută i-a așteptat la dispecerat, unde operatorul i-a sfătuit să aștepte următorul autobuz. Această situație a stârnit nemulțumirea oamenilor din comuna Apahida, care au început să critice modul în care CTP gestionează serviciul de transport către localitate.
Incidentul recent nu este singurul care a atras atenția cetățenilor. Un cititor ne-a informat că a fost amendat de controlori în timp ce se deplasa pe ruta Sannicoara-Apahida și nu a avut posibilitatea să-și achiziționeze un bilet, dat fiind că aparatele de plată cu cardul din autobuz nu funcționau. De asemenea, a subliniat că aparatele de taxare din mijloacele de transport în comun nu efectuează plata diferențiată, obligându-i pe călători să plătească 7 lei în loc de 3 pentru cursa Sannicoara-Apahida, o situație considerată nefirească.
Cu toate sesizările făcute către conducerea CTP, cetățenii se plâng că problemele persistă și fac un apel către Primăria Apahida să trimită adrese oficiale, sperând că astfel se vor lua măsuri pentru îmbunătățirea serviciului de transport. Nemulțumirile cresc din ce în ce mai mult, iar locuitorii comunei solicită o mai mare implicare atât din partea Companiei de Transport Persoane Cluj, cât și din partea autorităților locale.