La Cluj vor fi puse în funcțiune încă zece linii telefonice dedicate la care clujenii vor putea obține informații pe tema COVID-19.
Odată cu creșterea numărului de cazuri, crește și numărul apelurilor telefonice la liniile dedicate COVID-19 din Cluj, iar DSP-ul nu mai face față. Astfel, zece voluntari vor fi pregătiți să răspundă solicitărilor clujenilor care acum sună la DSP. Conform prefectului Clujului, cele zece linii suplimentate la call-center – ul organizat la ISU vor fi disponibile din această săptămână.
“Vor funcționa acolo zece voluntari pentru a răspunde în permanență la solicitările tot mai numeroase care vin pe adresa DSP-ului. Sunt nenumărate apeluri, oamenii sună și întreabă ce au de făcut, iar, din păcate, în momentul acesta, liniile telefonice DSP sunt sufocate, nu au cum să facă față. La 350 de pozitivi pe zi sunt 350 de anchete epidemiologice, ori 4-5 contacți fiecare, înseamnă peste 1.200 de telefoane în fiecare zi. E fizic imposibil să faci asta oricâți oameni ai avea și atunci încercăm să găsim soluții pentru că cineva trebuie să răspundă la telefoane, oamenii trebuie informați”, a explicat prefectul Mircea Abrudean.
În ultimele 24 de ore, la Cluj au fost depistate 355 de persoane infectat cu noul coronavirus, număr cu care județul a ajuns, din nou, în top, la nivel național, la numărul de cazuri noi, după București. De asemenea, județul Cluj a trecut de 5 cazuri la mia de locuitori și se află pe locul doi în România cu cea mai ridicată rată a incidenței infecțiilor cu coronavirus.
Source link