Doi băieţi de 12 ani din Connecticut au câştigat 250.000 de dolari în timpul pandemiei, cu o metodă ingenioasă de a împodobi bradul, şi au donat o parte din profit adăposturilor de animale.
La fel ca majoritatea copiilor de 12 ani, Ayaan şi Mickey Naqvi iubesc tradiţiile de Crăciun, precum prepararea de dulciuri şi împachetarea cadourilor. Dar, mai presus de toate, le place să decoreze bradul cu ornamentele familiei, scrie CNN, preluați de zf.ro.
Într-o zi, când cei doi fraţi din Connecticut agăţau ornamentele, unul a căzut şi s-a spart. Aşa „s-a aprins beculeţul” şi s-a născut „Anchor”, o modalitate mai sigură de a agăţa decoraţiunile.
Anchor are un dispozitiv care fixează ornamentele în siguranţă pe brad, în loc să fie agăţate în mod convenţional.
Ayaan a testat Anchor în cadrul unui proiect şcolar, anul trecut, iar când standul lor s-a aglomerat, a ştiut că el şi fratele său au făcut un lucru măreţ. Invenţia s-a transformat repede în afacere.
„Fratele meu şi cu mine am lucrat pentru a proiecta produsul, a-l breveta, a crea un site web, a calcula marjele de profit şi am făcut propria noastră analiză de piaţă”, a declarat Ayaan pentru CNN.
După ce au vândut de peste 1.000 de dolari în primele şase ore ale unui târg local de Crăciun anul trecut, băieţii au decis să îşi prezinte produsul pe scară mai largă. În câteva luni, Good Morning America a prezentat produsul. La fel şi QVC, unde s-a vândut de două ori.
În doar un an, Ayaan şi Mickey au realizat venituri de peste 250.000 de dolari şi au donat – şi vor continua să doneze – 10% din profit către adăposturile de animale.
Deşi băieţii se bucură de succes, 2020 nu a fost un an uşor pentru a începe o nouă afacere.
„Începerea unei noi afaceri cu doar trei luni înainte de criză şi apoi brusc carantina şi şcoala de acasă”, spune Ayaan: „Facem paşi mici în fiecare zi şi am fost atât de uimiţi de toate răspunsurile pozitive pentru proiect!”.
Source link