Categories: Eveniment

Dragoș Damian: „Marca Clujana nu va dispărea, asta e sigur”. Terapia va evalua preluarea marcii Clujana

Dragoș Damian, CEO-ul Terapia Cluj, a declarat că are în plan preluarea renumitului brand local și transformarea acestuia într-o marcă de medicamente sau de suplimente alimentare asociată Terapia.Imediat după ce am aflat veștile despre Clujana am dat în lucru la echipa de marketing posibilitatea de a prelua și transforma marca Clujana într-o marcă de gama de medicamente sau de suplimente alimentare sau, în orice caz, într-o marcă asociată sănătății. Este un proiect sensibil și dificil, pentru că înseamnă trecerea într-un sector 9unde sunt reguli speciale de dezvoltare de produse.Cel mai bun exemplu din Cluj-Napoca de transformare a unei mărci este gama Gerovital, unde trebuie subliniat că s-a muncit foarte mulți ani pentru a o aduce la succesul din prezent. Ne bucurăm că proprietarul mărcii dorește să păstreze în viață un astfel de activ, care, chiar dacă este necorporal, adică nu are un suport fizic, poate avea o valoare extrem de mare de piață, dacă este asociată unui produs sau serviciu care aduce valoare adăugată”, a declarat Dragoș Damian, citat de Ziua de Cluj.CEO-ul companiei producătoare de medicamente din Cluj-Napoca, a afirmat clar faptul că marca Clujana nu va dispărea, indiferent dacă va fi preluată de către Terapia sau alte firme.„Există desigur o posibilitate mare ca și alte companii din alte domenii să fie interesate de această marcă, este sigur că marca Clujana nu va dispărea. Este desigur important ca transferul mărcii să fie făcut într-un timp cât mai scurt, pentru a nu-i dilua notorietatea. Am mai încercat de asemenea să demarăm discuții și cu Institutul Cantacuzino pentru a colabora în vederea dezvoltării mărcilor acestuia în proiecte comune, ar fi păcat ca super-marci (românești – n. red.) precum Polidin și Cantastim, pretabile inclusive la internaționalizare, să se piardă. Sunt încă extrem de multe mărci istorice ale României aflate în domeniul public, extrem de valoroase, dar care din păcate nu sunt exploatate în interesul păstrării lor ca și embleme ale statului român modern”, a mai spus Dragoș Damian.Fabrica Clujana a fost înființată în anul 1911 de familia Renner, sub denumirea de „Fabrica de Piele Frații Renner & Co”. După Primul Război Mondial (1914-1918) a devenit societate pe acțiuni, schimbându-și denumirea în „Dermata” și devenind cea mai mare fabrică de încălțăminte din România.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Cel mai mare glob de zăpadă din România va fi atracția principală la un târg de Crăciun inedit din Cluj-Napoca.

În perioada 23 noiembrie – 8 decembrie, Cluj-Napoca va găzdui cea de-a șaptea ediție a…

2 days ago

Un spectacol pe care nu-l vei uita niciodată. Cei mai talentați rideri din lume SuperEnduro World Championship – GP of Romania VIDEO

Pe 18 ianuarie 2025, Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca se transformă într-o arenă a adrenalinei…

3 days ago

Impact violent pe strada București din Cluj-Napoca: Scuterist proiectat câțiva metri după coliziunea cu un SUV

Un grav accident de circulație a avut loc astăzi, pe strada București din Cluj-Napoca, implicând…

4 days ago

DJ Bobo a electrizat Clujul: primul concert susținut în România s-a încheiat cu piesa “Freedom”

Seara trecută, Cluj-Napoca a fost epicentrul muzicii dance, găzduind unul dintre cele mai așteptate evenimente…

5 days ago

Dispeceratul Termoficare Napoca: Tehnologia și modernizarea aduc eficiență și siguranță pentru clujeni (P)

Termoficare Napoca trece printr-un amplu proces de modernizare, aducând în prim-plan tehnologia de ultimă generație…

1 week ago