Sponsorizat
Categories: Eveniment

Dragoș Damian: „Marca Clujana nu va dispărea, asta e sigur”. Terapia va evalua preluarea marcii Clujana

Sponsorizat
Sponsorizat

Dragoș Damian, CEO-ul Terapia Cluj, a declarat că are în plan preluarea renumitului brand local și transformarea acestuia într-o marcă de medicamente sau de suplimente alimentare asociată Terapia.Imediat după ce am aflat veștile despre Clujana am dat în lucru la echipa de marketing posibilitatea de a prelua și transforma marca Clujana într-o marcă de gama de medicamente sau de suplimente alimentare sau, în orice caz, într-o marcă asociată sănătății. Este un proiect sensibil și dificil, pentru că înseamnă trecerea într-un sector 9unde sunt reguli speciale de dezvoltare de produse.Cel mai bun exemplu din Cluj-Napoca de transformare a unei mărci este gama Gerovital, unde trebuie subliniat că s-a muncit foarte mulți ani pentru a o aduce la succesul din prezent. Ne bucurăm că proprietarul mărcii dorește să păstreze în viață un astfel de activ, care, chiar dacă este necorporal, adică nu are un suport fizic, poate avea o valoare extrem de mare de piață, dacă este asociată unui produs sau serviciu care aduce valoare adăugată”, a declarat Dragoș Damian, citat de Ziua de Cluj.CEO-ul companiei producătoare de medicamente din Cluj-Napoca, a afirmat clar faptul că marca Clujana nu va dispărea, indiferent dacă va fi preluată de către Terapia sau alte firme.„Există desigur o posibilitate mare ca și alte companii din alte domenii să fie interesate de această marcă, este sigur că marca Clujana nu va dispărea. Este desigur important ca transferul mărcii să fie făcut într-un timp cât mai scurt, pentru a nu-i dilua notorietatea. Am mai încercat de asemenea să demarăm discuții și cu Institutul Cantacuzino pentru a colabora în vederea dezvoltării mărcilor acestuia în proiecte comune, ar fi păcat ca super-marci (românești – n. red.) precum Polidin și Cantastim, pretabile inclusive la internaționalizare, să se piardă. Sunt încă extrem de multe mărci istorice ale României aflate în domeniul public, extrem de valoroase, dar care din păcate nu sunt exploatate în interesul păstrării lor ca și embleme ale statului român modern”, a mai spus Dragoș Damian.Fabrica Clujana a fost înființată în anul 1911 de familia Renner, sub denumirea de „Fabrica de Piele Frații Renner & Co”. După Primul Război Mondial (1914-1918) a devenit societate pe acțiuni, schimbându-și denumirea în „Dermata” și devenind cea mai mare fabrică de încălțăminte din România.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

6 days ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

6 days ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

6 days ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

6 days ago

Patru cetățeni străini, prinși cu bijuterii furate la un festival din Cluj

Cluj-Napoca, început de august. Orașul pulsează sub luminile și sunetul unui festival de muzică. În…

1 week ago

Metroul din Cluj intră în faza subterană: au început lucrările la puțul de lansare pentru TBM-uri

Metroul din Cluj intră în faza subterană: lucrări la 24 de metri adâncime Luni, 11…

1 week ago