Categories: Eveniment

Dragoș Damian: „Marca Clujana nu va dispărea, asta e sigur”. Terapia va evalua preluarea marcii Clujana

Dragoș Damian, CEO-ul Terapia Cluj, a declarat că are în plan preluarea renumitului brand local și transformarea acestuia într-o marcă de medicamente sau de suplimente alimentare asociată Terapia.Imediat după ce am aflat veștile despre Clujana am dat în lucru la echipa de marketing posibilitatea de a prelua și transforma marca Clujana într-o marcă de gama de medicamente sau de suplimente alimentare sau, în orice caz, într-o marcă asociată sănătății. Este un proiect sensibil și dificil, pentru că înseamnă trecerea într-un sector 9unde sunt reguli speciale de dezvoltare de produse.Cel mai bun exemplu din Cluj-Napoca de transformare a unei mărci este gama Gerovital, unde trebuie subliniat că s-a muncit foarte mulți ani pentru a o aduce la succesul din prezent. Ne bucurăm că proprietarul mărcii dorește să păstreze în viață un astfel de activ, care, chiar dacă este necorporal, adică nu are un suport fizic, poate avea o valoare extrem de mare de piață, dacă este asociată unui produs sau serviciu care aduce valoare adăugată”, a declarat Dragoș Damian, citat de Ziua de Cluj.CEO-ul companiei producătoare de medicamente din Cluj-Napoca, a afirmat clar faptul că marca Clujana nu va dispărea, indiferent dacă va fi preluată de către Terapia sau alte firme.„Există desigur o posibilitate mare ca și alte companii din alte domenii să fie interesate de această marcă, este sigur că marca Clujana nu va dispărea. Este desigur important ca transferul mărcii să fie făcut într-un timp cât mai scurt, pentru a nu-i dilua notorietatea. Am mai încercat de asemenea să demarăm discuții și cu Institutul Cantacuzino pentru a colabora în vederea dezvoltării mărcilor acestuia în proiecte comune, ar fi păcat ca super-marci (românești – n. red.) precum Polidin și Cantastim, pretabile inclusive la internaționalizare, să se piardă. Sunt încă extrem de multe mărci istorice ale României aflate în domeniul public, extrem de valoroase, dar care din păcate nu sunt exploatate în interesul păstrării lor ca și embleme ale statului român modern”, a mai spus Dragoș Damian.Fabrica Clujana a fost înființată în anul 1911 de familia Renner, sub denumirea de „Fabrica de Piele Frații Renner & Co”. După Primul Război Mondial (1914-1918) a devenit societate pe acțiuni, schimbându-și denumirea în „Dermata” și devenind cea mai mare fabrică de încălțăminte din România.

Source link

Facebook Comments Box
Diana Petrescu

Recent Posts

Pasager în stare gravă pe un zbor Tarom: posibilitatea unei aterizări de urgență a fost luată în considerare

Un pasager aflat la bordul unei curse Tarom duminică seara a întâmpinat dificultăți medicale grave,…

1 week ago

Incident dramatic pe teren în timpul meciului dintre Ungaria și Scoția: fotbalist transportat de urgență la spital

Duminică seara, medicii au intervenit de urgență pe teren pentru a-i acorda primul ajutor fotbalistului…

1 week ago

Topul celor mai sigure orașe și cartiere din România: Vezi pe ce loc se află Clujul și care sunt zonele de evitat

Conform indexului T.R.A.I., realizat de Storia, platforma de anunțuri imobiliare lansată de OLX, Brașov, Oradea…

2 weeks ago

Cursuri pe șantierul de reconversie a fostei platforme Carbochim pentru studenții de la Facultatea de Construcții, printr-un parteneriat între UTCN și grupul IULIUS

Studenții de la Facultatea de Construcții, din cadrul Universității Tehnice din Cluj-Napoca, au ocazia de…

2 weeks ago

VIDEO: Lucrări de conservare și modernizare la clădirea emblematică a „Uzinei Carbochim”, cu valoare ambientală pentru Piața 1 Mai din Cluj-Napoca

Clădirea-reper a "Uzinei Carbochim", cel mai mare producător de abrazive din România și un simbol…

2 weeks ago