Categories: Eveniment

“Nașu’” merge la școală. Angajații CFR vor urma cursuri de comunicare.

Controlorii de bilete din tren vor scăpa de pix şi hârtie şi vor fi dotaţi cu echipament special de eliberare a biletelor.
CFR Călători are în plan ca în 2021 să repare şi să modernizeze în jur de 440 de vagoane, însă este puternic dependentă de bugetul pe care îl va primi.  

Dan Costescu, directorul general al companiei: “Pentru acest an, noi ne continuăm planurile aşa cum le-am stabilit şi le-am anunţat încă de la începutul lui 2020. Am stabilit atunci trei piloni importanţi: 1 – să punem călătorul în centrul deciziilor noastre, vocea lui va trebui să fie auzită, să se transforme în decizii; 2 – să ne ocupăm de trenuri mai bine decât în ultimii ani, şi s-a văzut acest lucru – v-am anunţat deja obiectivul 1000 plus, am ajuns la 1000 de vagoane după ce în sezonul trecut aveam doar 790, deci e o creştere de aproape 30% de parc, vă spun este fără precedent în Europa.

Evident că ne trebuie şi buget pentru acest lucru. În acest an ne-am propus să reparăm şi să modernizăm undeva la 440 de vagoane. Evident că avem şi la scadenţă. Obiectivul nostru este să creştem controlat şi în niciun caz să scădem sub 1000 de vagoane. Din cele 440 – 400 ar fi doar cele reparate, iar 40-50 să fie vagoane modernizate. Repet, suntem puternic dependenţi de bugetul pe care-l vom primi. Anul trecut prin faptul că am dublat practic viteza de modernizare faţă de anii precedenţi, am primit aceste fonduri şi am convingerea că şi în acest an aceste eforturi ale noastre vor fi din nou apreciate şi vor continua să vină banii pe investiţii”, a afirmat Costescu.

Potrivit acestuia, compania are în plan să modernizeze şi vagoanele care formează trenurile internaţionale, pentru a fi pregătită în momentul redeschiderii graniţelor, ca urmare a stopării pandemiei de coronavirus. Directorul CFR Călători va “umbla” și la atitudinea angajaților. 

“Atitudinea este şi ea în continuă schimbare. Deja au început cursurile de schimbare a acestei atitudini. Colegii vor face în cadrul modelelor de instruire periodică – Şcoala personalului, aşa cum este ea cunoscută la Calea Ferată – vor face şi module de comunicare, module de tratare a situaţiilor de criză – acele situaţii când, de exemplu, din cauza unui pom căzut sau din cauza unei viituri, trenul se opreşte undeva între staţii şi atunci trebuie un anumit mod de a comunica pasagerilor, de a-i informa. Toate aceste lucruri fac parte dintr-un program pe care noi îl avem deja. Se va desfăşura începând din acest an periodic, deci pe toată durata lui 2021 şi în anii care vor urma”, a menţionat Costescu.

O altă veste bună este faptul că la jumătatea anului, cel mai târziu, controlorii de bilete din tren vor scăpa de pix şi hârtie şi vor fi dotaţi cu echipament special de eliberare a biletelor.

 

Source link

Facebook Comments Box
Stefania Heinz

Recent Posts

Cel mai mare glob de zăpadă din România va fi atracția principală la un târg de Crăciun inedit din Cluj-Napoca.

În perioada 23 noiembrie – 8 decembrie, Cluj-Napoca va găzdui cea de-a șaptea ediție a…

2 days ago

Un spectacol pe care nu-l vei uita niciodată. Cei mai talentați rideri din lume SuperEnduro World Championship – GP of Romania VIDEO

Pe 18 ianuarie 2025, Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca se transformă într-o arenă a adrenalinei…

3 days ago

Impact violent pe strada București din Cluj-Napoca: Scuterist proiectat câțiva metri după coliziunea cu un SUV

Un grav accident de circulație a avut loc astăzi, pe strada București din Cluj-Napoca, implicând…

4 days ago

DJ Bobo a electrizat Clujul: primul concert susținut în România s-a încheiat cu piesa “Freedom”

Seara trecută, Cluj-Napoca a fost epicentrul muzicii dance, găzduind unul dintre cele mai așteptate evenimente…

5 days ago

Dispeceratul Termoficare Napoca: Tehnologia și modernizarea aduc eficiență și siguranță pentru clujeni (P)

Termoficare Napoca trece printr-un amplu proces de modernizare, aducând în prim-plan tehnologia de ultimă generație…

1 week ago