Încă o companie românească a reuşit să atingă o cifră de afaceri rotundă, un miliard de lei, şi este pe val. În timp ce zeci de mii de firme s-au închis pe timpul pandemiei în ţară, Fan Courier a crescut de la o lună la alta şi a profitat de apetitul românilor pentru cumpărăturile online.Adrian Mihai, cofondator FAN Courier şi CEO al companiei, a anunţat că va investi în acest an 14 milioane la Cluj şi 11 la Braşov, informează Adevarul.Mai mult de o treime din fondurile puse la bătaie sunt folosite pentru finalizarea hubului din Cluj şi extinderea celui din Braşov, ambele dotate cu sisteme automate de sortare. Alte investiţii au fost direcţionate pentru achiziţionarea de echipamente destinate curierilor aflaţi în teren, dar şi către modernizarea şi deschiderea de sedii noi în mai multe judeţe ale ţării şi achiziţia de terenuri şi clădiri pentru dezvoltări viitoare.„Vedem creştere în online. În România doar 9% din totalul vânzărilor sunt vânzări online, cifră în creştere, dar în continuare suntem cu mult în spate faţă de ţările din regiune precum Polonia sau Europa de Vest. Pe livrări de mâncare cred că suntem la început de drum în România, vom vedea dublări în perioada următoare în volumul care se vinde online. Sigur tot mai mulţi români vor comanda online. Va ajunge curierul mai repede la ei decât dacă ar merge la magazin să îşi cumpere mâncare“, a declarat Adrian Mihai pentru sursa citată.Adrian Mihai, care a fost cofondatorul companiei în 1998, alături de Felix Pătrăşcanu şi Neculai Mihai, estimează că cifra de afaceri va atunge în acest an 1,06 miliarde de lei, în creştere cu 5% faţă de 2020. În acest moment, compania are peste 7.500 de angajaţi, dar odată cu expansiunea e de aşteptat ca în 2022 să se treacă la noi angajări.
Source link