Un bărbat din județul Cluj a fost depistat pozitiv cu Covid, duminica trecută. De atunci, nu a reușit să ia legătura cu niciunul reprezentant DSP, în ciuda faptului că a sunat de 856 de ori.
„Azi am sunat la DSP Cluj de 856 de ori…deocamdată. Mi-am pus contor pe auto redial.
Am fost testat pozitiv de duminică, introdus în Coronaforms regulamentar. Am vorbit cu medicul de familie…am mai avut Covid, știu procedura…mă gândeam să îi ajut cu ancheta epidemiologică având în vedere că între timp toți ai casei au simptome specifice.
Am reușit să trec de linia ocupată de 7 ori…și a sunat în sfârșit. Ring ring…de 10 ori și după care timeout, apel întrerupt. Nici măcar un apel în așteptare, nimic. Ba chiar la unul dintre numere aveau un robot care răspundea: “Toți operatorii sunt ocupați, vă rugăm reveniți!”…și se întrerupea apelul imediat.
Asta după n-șpe valuri, t-șpe pregătiri, x miniștri la Sănătate și multă muuultă gargara!!! Foarte eficientă treaba ce să zic, de doi ani stăm cu pacostea asta de covid pe cap și nu am reușit să ne organizăm pe partea asta. Fantastic!
Aș vrea să fiu constructiv și să încerc să înțeleg de ce nu s-a putut mai mult aici în Cluj, dar nu numai. Știu că la un moment dat s-au oferit mulți voluntari să dea o mână de ajutor in call center, însă în ce privește infrastructura(centrala telefonică, roboți etc) oare de ce nu s-a făcut nimic? Un chatbot ceva, așa mai din secolul 21? Unde să dai un CNP și o listă cu nume și prenume și să îți vină pe mail o decizie de carantinare? Visez oare la cai verzi pe pereți?”, a scris clujeanul Andrei Pinte, pe LinkedIn.
Source link