Cea de-a XI-a ediție a Zilelor Clujului a creat legături strânse între membrii comunității clujene. Cele peste 100 de activități în 40 de locuri din oraș au adus laolaltă peste 300.000 de oameni în cele 4 zile de festival.
„Festivalul de suflet al clujenilor este unic prin modul în care angrenează întreaga comunitate în variatele activități propuse, iar orașul este plin de zâmbete, emoții și un optimism contagios.
De la spectacolul impresionant cu drone și proiecții video până la concerte susținute de Andra, Carla’s Dreams și Compact sau de la activitățile din Parcul Central până la cele din bazele sportive, fiecare a avut câte ceva de făcut la Zilele Clujului.
Deși a plouat, parcă parada Zilelor Clujului a fost mai colorată ca niciodată, iar energia comunității s-a revărsat din nou pe străzile orașului.
Transmisiunile, fotografiile și momentele surprinse în timpul evenimentului sunt disponibile pe paginile de social media Zilele Clujului.
Ne revedem la anul, cu o ediție mai colorată, mai creativă, mai diversă și mai dinamică, o sărbătoare care reflectă comunitatea căreia îi este adresată!
Ne-am întâlnit în mai multe locuri!
Ne-am relaxat în mai multe zile!
Ne-am distrat în mai multe feluri!”, au transmis reprezentanții primăriei Cluj-Napoca.
PARTENERI OFICIALI: Terapia – O companie Sun Pharma, Arobs, Iulius Mall Cluj-Napoca PARTENERI PRINCIPALI: Ursus, BCR, Vodafone, Betfair Romania Development, Emerson PARTENERI: Moldovan Carmangerie, Coca-Cola, Alexandrion, Coral Impex, msg systems, Autoworld, Liberty Residential, Avangarde.
Source link