Transylvania Steakhouse, localul care a atras atenția în întreaga țară prin vânzarea “celui mai scump burger din lume“, anunță că este scos la vânzare. Chiar dacă s-a bucurat de o expunere publică considerabilă și de apariții în media, se pare că afacerea nu a reușit să atragă suficienți clienți dispuși să plătească sume exorbitante pentru un simplu burger.
Anunțul a fost făcut prin intermediul contului de socializare al restaurantului, punând astfel punctul pe o perioadă tumultoasă pentru localul din Cluj-Napoca. Faima sa a fost consolidată de lansarea burgerului de lux în valoare de 6.200 de euro, cu puțin înaintea începerii festivalului Untold.
Deși s-a bucurat de atenție în ultimele luni, inclusiv din partea unor vedete locale, Transylvania Steakhouse nu a reușit să traducă notorietatea în succes comercial. Numeroasele controverse apărute în jurul localului au contribuit la această situație, atrăgând atenția nu doar asupra meniului extravagant, ci și asupra afacerii în sine.
Patronul Avram Gal, persoana care a condus cu mândrie Transylvania Steakhouse , s-a aflat în centrul atenției pentru promovarea platourilor de carne cu prețuri exorbitante și burgerilor înveliți în foiță de aur. Cu toate acestea, controversatul om de afaceri nu se retrage în anonimat, ci își îndreaptă atenția spre o nouă provocare: candidatura la Primăria Câmpia Turzii.
Avram Gal speră să obțină voturile celor care, în fiecare lună, câștigă echivalentul unui sfert din prețul unui burger la Transylvania Steakhouse.