În Clujul în care primarul ne promite autobuze fără șofer și cu hidrogen, se pare că CTP încă mai practică și comunicarea pe stil vechi, pe stâlp, după cum putem observa în fotografia pe care ne-a transmis-o un cititor:
Anunțul datează din anul 2020, dar este posibil să fi rămas pe stâlp cu scop muzeal, pentru evocarea vremurilor antedecembriste:„Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informează publicul călător că, începând cu data de 24 septembrie 2020, linia 1 de troleibuze (Str. Bucium – P-ta 1 Mai) revine la traseul de bază în sensul de mers spre cart. Mănăștur, după cum urmează:P-ta 1 Mai – str. Paris – str. București – P-ta Abator – str. D. Barceanu – str. Traian – P-ta M. Viteazul (stație Pod Traian) – str. Regele Ferdinand – P-ta Unirii – str. Memorandumului – Cal. Moților – Cal. Mănăștur – str. Primăverii.”În Clujul care oferă „cea mai bună calitate a vieții”, ruralul se împletește armonios cu orășenescul, atunci când vine vorba despre transportul în comun (și nu numai). Avem afișe pe stâlpi, dar și panouri moderne informative, avem stații modernizate, dar și stații ca la țară, avem și promisiuni de autobuze fără șofer și cu hidrogen, și autobuze electrice, dar și vechi autobuze diesel, poluante. De toate pentru toți, ca fiecare să se simtă, în Cluj, ca acasă!
Source link