Conducerea Aeroportului Internațional Avram Iancu vrea gard inteligent, dar proiecte importante precum intermodalul au fost uitate în sertarele prăfuite ale autorităților. De asemenea, să nu uităm faptul că numeroasele conflicte pe care le-a avut David Ciceo, directorul Aeroportului tocmai cu „stăpânii” societății pe care o conduce, adică Consiliul Județean (CJ), au încetinit multe proiecte de dezvoltare a aeroportului. Așadar, conflictele eterne cu CJ nu au fost tocmai o mișcare inteligentă.Aeroportul Internațional Cluj-Napoca a scos la licitație mai multe lucrări pentru creșterea gradului de securitate. Printre altele, se dorește realizarea unui gard inteligent, care va alerta centrul de comandă dacă există vreo tentativă de acces neautorizat în incintă. Se va extinde și sistemul de supraveghere video și iluminatul perimetral.Conform conducerii Aeroportului, se va obține finanțare europeană.Unul dintre proiectele care au rămas pe dinafară se află intermodalul, care ar fi trebuit să primească finanțare de 2 milioane euro din fonduri europene. În 2012, Aeroportul a și depus finanțare pentru acest proiect, dar degeaba. Totul a rămas în aer.Intermodalul viza realizarea unei infrastructuri complexe care să conecteze actualele terminale de pasageri şi serviciile oferite la reţeaua de cale ferată pentru călători, precum şi realizarea unei legături de transport marfă între reţeaua de cale ferată şi terminalul Cargo propus.De-a lungul anilor, Aeroportului Internațional a primit și finanțare mai mică de la Consiliul Județean, pe fondul conflictelor dintre David Ciceo și Alin Tișe, președintele Consiliului Județean. Oficial nu s-a spus niciodată că prin aceste conflicte David Ciceo s-a autosabotat în multe situații.
Source link