Reprezentanții Ministerului Sănătății au demarat cu seriozitate procedura de construire a Spitalului Regional de Urgență Craiova. Desigur, ei au vrut să spună Cluj, dar au greșit în SEAP puțin locația, un element ce poate fi remediat ușor printr-o erată. Cu toate acesta, la finalul anului trecut, pe 28 decembrie, a fost atribuit PRIMUL contract pentru realizarea spitalului mult așteptat: un contract de promovare a proiectului, în valoare de peste 200.000 de lei. Procedura a fost câștigată de către o agenție de publicitate din Iași, FLAROM ADVERTISING S.R.L., patronată de Lacatușu Florina Carmen. „Scopul acestui contract îl reprezintă prestarea serviciilor de conștientizare și informare publică prevăzute în prima etapă, pentru implementarea cu succes a proiectului ”Construire Spital Regional de Urgență Craiova” , cod SMIS 134201. Promovarea proiectului se va face atât înainte de începerea activităților de construcție propriu-zise, cât și pe perioada construcției”, arată cei de la Ministerul Sănătății. Anunțul este în realitate un copy-paste din licitație pentru promovarea construirii Spitalului Regional de la Craiova(procedură câștigată tot de către firma de la Iași), mențiune corectă a județului Cluj fiind făcută într-o altă secțiune de pe site-ul de licitații publice.Cele mai importante cărămizi sunt din hârtiePentru aproape 40.000 de euro, Ministerul sănătății a achiziționat cele mai importante ”cărămizi”: 1.400 de pliante de hârtie, 150 de termosuri, 300 de agende cu 300 de pixuri, 300 de bucăți de memory stick, 300 de sacoșe din material textil, 100 de umbrele, 150 de lanterne frontale și 50 de genți tip rucsac.Mai mult, compania are obligația de a contracta servicii de publicitate și de a organiza o conferință de presă după ce se semnează contractul cu realizarea Spitalului Regional Cluj. „Serviciile prevăzute în cadrul prezentului contract sunt: a. Publicarea unui anunț de presă în presa online – în termen de 30 de zile calendaristice de la semnarea contractului și după constituirea garanției de bună execuție ; b. Organizarea unei conferințe de presă – în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la Anunțul în presa online, prevăzut la pct. a.; c. Organizarea unui eveniment de prezentare a modelului 3D arhitectural – în termen de cel mult 60 de zile calendaristice de la finalizarea modelului 3D arhitectural; d. Organizarea unei ceremonii de spargere solului după semnarea contractului de lucrări – în termen de cel mult 90 de zile calendaristice după semnarea contractului de lucrări; e. Realizarea un spot audio, realizarea unui mediaplan și coordonarea difuzării radio – calendar de execuție: cu 10 zile calendaristice înainte de evenimentul prevăzut la pct. d. – Ceremonia de spargere solului după semnarea contractului de lucrări și timp de 10 zile calendaristice după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); f. Realizarea unui banner online dinamic (în mai multe versiuni de format) și a minimum 12 postări (cu conținut creativ, grafic, static sau dinamic) sponsorizate pe social media – după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); g. Publicarea de reclame în publicații de specialitate – după data lansării versiunii finale a website-ului (prevăzut la pct. j.); h. Realizarea de materiale de informare și promovare, după cum urmează: – Bannere stradale (5 buc.), la data evenimentului Ceremonie de spargere solului după semnarea contractului de lucrări (pct. d.) – Cărți de vizită (3000 buc.), în max. 30 de zile de la semnarea contractului și constituirea garanției de bună execuție. – Panou interior (roll-up vertical) – 4 buc. – Panou temporar – 1 buc, termen de execuție la data evenimentului Ceremonie de spargere solului după semnarea contractului de lucrări (prevăzută la pct. d.) – Pliante (1400 buc.), termen de execuție la data realizării primului eveniment (din punct de vedere calendaristic) dintre cele 3 evenimente de mai sus, respectiv prevăzut la pct. b., c., sau d. – Afișe (100 buc.) – în maxim 30 de zile de la semnarea contractului și constituirea garanției de bună execuție – Invitații pentru evenimentul de spargere a solului (150 buc.)”, se arată în contractul semnat cu FLAROM ADVERTISING SRL. Ca să-și merite și ultimul bănuț din contract, compania Florinei Carmen Lăcătușu este obligată să realizeze un site dedicat proiectului pe care sa-l încarce cu postari despre evoluția construcție pentru perioada 1 mai 2022 – 31 decembrie 2023. Guvernul a aprobat un memorandum privind negocierea contractului de finanţare cu Banca Europeană de Investiţii (BEI) pentru realizarea Spitalului regional de Urgenţă Cluj în luna octombrie a anului trecut. Vorbim despre o construcție în valoare de peste 300 de milioane de euro gândită astfel: Spitalul va fi construit pe șapte niveluri – subsol, parter și cinci etaje și va deservi regiunea de nord-vest a țării. Unitatea va avea 849 de paturi, 19 săli de operație și va dispune de o tehnologie avansată, astfel încât să fie asigurate servicii medicale de urgență la cele mai înalte standarde, precum și un act medical de calitate superioară. De asemenea, investiția prevede că spitalul va beneficia de un heliport și va avea 1.396 locuri de parcare.
Source link