Sponsorizat
Orasul Tau

Facturile Electrica au explodat după 2 luni de mentenanță

Sponsorizat
Sponsorizat

Clienții Electrica inundă mediul online cu nemulțumiri legate de serviciile companiei. După două luni în care atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, consumatorii se confruntă acum cu facturi umflate și cu indexuri de consum scoase parcă din burtă. În plus, noua aplicație se dovedește a fi un eșec total.

“Factură umflată cu 200 kW în plus față de consumul real”, se plâng clienții.

“De obicei, consumul meu lunar nu depășește 200 kW, iar acum pentru luna ianuarie mi-ați facturat 457 kW”, este una dintre plângerile exprimate de consumatori.

În plus, clienții Electrica ridică problema absenței opțiunii de a raporta neregulile în noua aplicație, semnalând o posibilă explozie a nemulțumirilor.

 

Serviciul de asistență nu mai este funcțional după ce facturile au fost umflate, se plâng utilizatorii.

Creați estimări peste estimările voastre și adăugați artificial cel puțin 100 kW la index-urile noastre pentru a ne taxa mai mult. Ne înșelați în mod evident și ignorați reclamațiile noastre, au reclamat clienții.

După două luni de mentenanță, noua aplicație este un fiasco și stârnește frustrare printre consumatori.

 

Aplicație dezastruoasă în toate privințele. Nu se deschide, generează erori, trimite facturi eronate și inexistente, nu există istoric al indexurilor, iar comunicarea cu Electrica este imposibilă (centrul de asistență este inexistent)”, se plâng utilizatorii.

Vai de capul vostru! Ce actualizare minunată ați făcut la aplicație și la datele noastre. Nu mai putem trimite citirile contoarelor, nu mai putem face plăți, reclamă consumatorii.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie apreciată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tiran, jignind și agresând clienții. Cu toate acestea, această nouă problemă legată de facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a făcut pe cei mai mulți consumatori să explodeze de furie, amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

 

Facebook Comments Box
Anamaria Ioana

Recent Posts

Primark deschide primul magazin la Cluj – peste 130 de locuri de muncă și 3.700 mp de shopping!

Primark, celebrul retailer internațional de modă, își deschide porțile în Cluj-Napoca pe 9 septembrie, ora…

12 hours ago

CFR Cluj, mesaj emoționant pentru Dan Petrescu: „Mulțumim pentru tot, Mister!”

Clubul CFR 1907 Cluj a anunțat oficial, printr-o postare pe pagina de Facebook, despărțirea de…

2 days ago

Pelerinajul de la Nicula – Rugăciune, lumină și speranță în ziua Adormirii Maicii Domnului

La poalele blânde ale dealului din satul Nicula, la câțiva kilometri de Gherla, Mănăstirea „Adormirea…

2 weeks ago

IULIUS – 25 de ani de inovație în retail și regenerare urbană în România

IULIUS marchează un sfert de secol de activitate, timp în care a redefinit standardele retailului…

2 weeks ago

Cluj-Napoca interzice fumatul în parcuri, stații și baze sportive. Amenzi până la 500 lei

De astăzi, 13 august, în Cluj-Napoca intră în vigoare o măsură importantă pentru sănătatea publică:…

2 weeks ago

Un român schimbă istoria neuroștiinței la Stanford: Sergiu Pașca, pionier în modelarea creierului uman

Sergiu Pașca, cercetător român de renume internațional, face istorie în domeniul științelor comportamentale la Universitatea…

2 weeks ago