Sponsorizat
Orasul Tau

Facturile Electrica au explodat după 2 luni de mentenanță

Sponsorizat
Sponsorizat

Clienții Electrica inundă mediul online cu nemulțumiri legate de serviciile companiei. După două luni în care atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, consumatorii se confruntă acum cu facturi umflate și cu indexuri de consum scoase parcă din burtă. În plus, noua aplicație se dovedește a fi un eșec total.

“Factură umflată cu 200 kW în plus față de consumul real”, se plâng clienții.

“De obicei, consumul meu lunar nu depășește 200 kW, iar acum pentru luna ianuarie mi-ați facturat 457 kW”, este una dintre plângerile exprimate de consumatori.

În plus, clienții Electrica ridică problema absenței opțiunii de a raporta neregulile în noua aplicație, semnalând o posibilă explozie a nemulțumirilor.

 

Serviciul de asistență nu mai este funcțional după ce facturile au fost umflate, se plâng utilizatorii.

Creați estimări peste estimările voastre și adăugați artificial cel puțin 100 kW la index-urile noastre pentru a ne taxa mai mult. Ne înșelați în mod evident și ignorați reclamațiile noastre, au reclamat clienții.

După două luni de mentenanță, noua aplicație este un fiasco și stârnește frustrare printre consumatori.

 

Aplicație dezastruoasă în toate privințele. Nu se deschide, generează erori, trimite facturi eronate și inexistente, nu există istoric al indexurilor, iar comunicarea cu Electrica este imposibilă (centrul de asistență este inexistent)”, se plâng utilizatorii.

Vai de capul vostru! Ce actualizare minunată ați făcut la aplicație și la datele noastre. Nu mai putem trimite citirile contoarelor, nu mai putem face plăți, reclamă consumatorii.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie apreciată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tiran, jignind și agresând clienții. Cu toate acestea, această nouă problemă legată de facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a făcut pe cei mai mulți consumatori să explodeze de furie, amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

 

Facebook Comments Box
Anamaria Ioana

Recent Posts

Dracula Land, pariul de 1 miliard de euro care promite să transforme România într-un magnet al divertismentului european 🦇

Potrivit Libertatea, la doar 20 de minute de București și 15 minute de Aeroportul Otopeni,…

12 hours ago

Clujul intră sub lupa e-SIGUR: 13 camere cu radar vor fi montate pe DN1

Potrivit informațiilor publicate de CNAIR pe site-ul oficial cnadnr.ro Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere…

1 day ago

Mașină cuprinsă de flăcări pe Tăietura Turcului. Nu se cunosc încă detalii

Un autoturism a fost cuprins de flăcări, în urmă cu puțin timp, pe Tăietura Turcului.…

2 days ago

🎄 Trenulețul lui Moș Crăciun pornește prin Cluj-Napoca. Plimbări festive gratuite pentru copiii sub 3 ani

Happy Express – Trenulețul lui Moș Crăciun a început, din 8 decembrie 2025, cursele prin…

3 days ago

Ministerul Sănătății, în vizită la Cluj: Chirurgia robotică deschide o nouă etapă la Spitalul Municipal

Sistemul medical clujean face un pas important spre viitor. Spitalul Municipal Cluj a intrat oficial…

4 days ago

Fenice Palas aduce gastronomia libaneză la Cluj-Napoca, în viitorul proiect RIVUS

Fenice Palas va deschide un nou restaurant în proiectul RIVUS, dezvoltat de IULIUS și Atterbury…

4 days ago