Sponsorizat
Orasul Tau

Facturile Electrica au explodat după 2 luni de mentenanță

Sponsorizat
Sponsorizat

Clienții Electrica inundă mediul online cu nemulțumiri legate de serviciile companiei. După două luni în care atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, consumatorii se confruntă acum cu facturi umflate și cu indexuri de consum scoase parcă din burtă. În plus, noua aplicație se dovedește a fi un eșec total.

“Factură umflată cu 200 kW în plus față de consumul real”, se plâng clienții.

“De obicei, consumul meu lunar nu depășește 200 kW, iar acum pentru luna ianuarie mi-ați facturat 457 kW”, este una dintre plângerile exprimate de consumatori.

În plus, clienții Electrica ridică problema absenței opțiunii de a raporta neregulile în noua aplicație, semnalând o posibilă explozie a nemulțumirilor.

 

Serviciul de asistență nu mai este funcțional după ce facturile au fost umflate, se plâng utilizatorii.

Creați estimări peste estimările voastre și adăugați artificial cel puțin 100 kW la index-urile noastre pentru a ne taxa mai mult. Ne înșelați în mod evident și ignorați reclamațiile noastre, au reclamat clienții.

După două luni de mentenanță, noua aplicație este un fiasco și stârnește frustrare printre consumatori.

 

Aplicație dezastruoasă în toate privințele. Nu se deschide, generează erori, trimite facturi eronate și inexistente, nu există istoric al indexurilor, iar comunicarea cu Electrica este imposibilă (centrul de asistență este inexistent)”, se plâng utilizatorii.

Vai de capul vostru! Ce actualizare minunată ați făcut la aplicație și la datele noastre. Nu mai putem trimite citirile contoarelor, nu mai putem face plăți, reclamă consumatorii.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie apreciată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tiran, jignind și agresând clienții. Cu toate acestea, această nouă problemă legată de facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a făcut pe cei mai mulți consumatori să explodeze de furie, amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

 

Facebook Comments Box
Anamaria Ioana

Recent Posts

Arestat la doar 19 ani pentru trafic de droguri de mare risc vindea minorilor in Cluj

Un tânăr de doar 19 ani a fost arestat la Cluj, după ce a fost…

6 hours ago

Clujul sărbătorește! De Joi, orașul prinde viață la Zilele Clujului 2025

În perioada 22–25 mai, Clujul prinde viață și îmbracă cele mai colorate straie de sărbătoare!…

8 hours ago

Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj lansează zborurile directe Cluj – Istanbul, operate de Pegasus Airlines

Cluj-Napoca, 20 mai 2025: Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj anunță cu bucurie inaugurarea noii rute…

9 hours ago

Sfârșitul unei ere: Armătura Cluj își închide porțile după 141 de ani de activitate…

Pe 24 iunie 2025, acționarii companiei Armătura vor decide închiderea și lichidarea societății, care are…

11 hours ago

Când GPS-ul zice „pe jos”, dar tu iei calul… pe drumul european! 🐎🇷🇴

Cine mai are timp de ambuteiaje când ești un adevărat cavaler urban? Un clujean a…

12 hours ago

Zilele Clujului 2025: Patru zile de sărbătoare, culoare și emoție în inima Transilvaniei!

Cluj-Napoca își deschide larg porțile pentru una dintre cele mai așteptate sărbători ale anului: Zilele…

19 hours ago