Sponsorizat
Orasul Tau

Facturile Electrica au explodat după 2 luni de mentenanță

Sponsorizat
Sponsorizat

Clienții Electrica inundă mediul online cu nemulțumiri legate de serviciile companiei. După două luni în care atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, consumatorii se confruntă acum cu facturi umflate și cu indexuri de consum scoase parcă din burtă. În plus, noua aplicație se dovedește a fi un eșec total.

“Factură umflată cu 200 kW în plus față de consumul real”, se plâng clienții.

“De obicei, consumul meu lunar nu depășește 200 kW, iar acum pentru luna ianuarie mi-ați facturat 457 kW”, este una dintre plângerile exprimate de consumatori.

În plus, clienții Electrica ridică problema absenței opțiunii de a raporta neregulile în noua aplicație, semnalând o posibilă explozie a nemulțumirilor.

 

Serviciul de asistență nu mai este funcțional după ce facturile au fost umflate, se plâng utilizatorii.

Creați estimări peste estimările voastre și adăugați artificial cel puțin 100 kW la index-urile noastre pentru a ne taxa mai mult. Ne înșelați în mod evident și ignorați reclamațiile noastre, au reclamat clienții.

După două luni de mentenanță, noua aplicație este un fiasco și stârnește frustrare printre consumatori.

 

Aplicație dezastruoasă în toate privințele. Nu se deschide, generează erori, trimite facturi eronate și inexistente, nu există istoric al indexurilor, iar comunicarea cu Electrica este imposibilă (centrul de asistență este inexistent)”, se plâng utilizatorii.

Vai de capul vostru! Ce actualizare minunată ați făcut la aplicație și la datele noastre. Nu mai putem trimite citirile contoarelor, nu mai putem face plăți, reclamă consumatorii.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie apreciată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tiran, jignind și agresând clienții. Cu toate acestea, această nouă problemă legată de facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a făcut pe cei mai mulți consumatori să explodeze de furie, amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

 

Facebook Comments Box
Anamaria Ioana

Recent Posts

🚨 Magazin Carrefour din Cluj închis de polițiști! O angajată a fost prinsă vânzând țigări unui minor

Un magazin Carrefour Express din Cluj-Napoca a fost închis de polițiștii locali, după ce o…

43 mins ago

🚴‍♀️ Clujenii sunt invitați la a 187-a ediție a Marșului Bicicliștilor – apel pentru un oraș mai prietenos cu pedalatul

Sâmbătă, 11 octombrie 2025, Clubul de Cicloturism Napoca (CCN) organizează a 187-a ediție a Marșului…

16 hours ago

🎒 Excursiile, interzise în „Școala altfel” și „Săptămâna verde”. ISJ Cluj impune restricții stricte în școlile din județ

Inspectoratul Școlar Județean Cluj a emis o nouă Instrucțiune adresată tuturor unităților de învățământ preuniversitar,…

1 day ago

Carmen Grebenișan a născut! Influencerița din Cluj a devenit mamă pentru prima dată, la un an după divorț: „Îngerul este aici”

Bucurie imensă în viața celebrei influencerițe clujene, Carmen Grebenișan! La un an după divorț, vedeta…

2 days ago

Tranzacție bombă pe piața lactatelor! Napolact, vândut pentru 76 de milioane de dolari – afacerea așteaptă avizul Consiliului Concurenței!

Lovitură de proporții în industria lactatelor din România! Celebrul brand Napolact, simbol al Ardealului, ar…

2 days ago