Orasul Tau

Facturile Electrica au explodat după 2 luni de mentenanță

Clienții Electrica inundă mediul online cu nemulțumiri legate de serviciile companiei. După două luni în care atât aplicația cât și site-ul au fost nefuncționale, consumatorii se confruntă acum cu facturi umflate și cu indexuri de consum scoase parcă din burtă. În plus, noua aplicație se dovedește a fi un eșec total.

“Factură umflată cu 200 kW în plus față de consumul real”, se plâng clienții.

“De obicei, consumul meu lunar nu depășește 200 kW, iar acum pentru luna ianuarie mi-ați facturat 457 kW”, este una dintre plângerile exprimate de consumatori.

În plus, clienții Electrica ridică problema absenței opțiunii de a raporta neregulile în noua aplicație, semnalând o posibilă explozie a nemulțumirilor.

 

Serviciul de asistență nu mai este funcțional după ce facturile au fost umflate, se plâng utilizatorii.

Creați estimări peste estimările voastre și adăugați artificial cel puțin 100 kW la index-urile noastre pentru a ne taxa mai mult. Ne înșelați în mod evident și ignorați reclamațiile noastre, au reclamat clienții.

După două luni de mentenanță, noua aplicație este un fiasco și stârnește frustrare printre consumatori.

 

Aplicație dezastruoasă în toate privințele. Nu se deschide, generează erori, trimite facturi eronate și inexistente, nu există istoric al indexurilor, iar comunicarea cu Electrica este imposibilă (centrul de asistență este inexistent)”, se plâng utilizatorii.

Vai de capul vostru! Ce actualizare minunată ați făcut la aplicație și la datele noastre. Nu mai putem trimite citirile contoarelor, nu mai putem face plăți, reclamă consumatorii.

Electrica Furnizare nu a fost niciodată o companie apreciată de consumatori. Aceștia au avut mereu zeci sau sute de plângeri. La biroul pentru relații cu clienții din centrul Clujului, oamenii sunt ținuți ore întregi afară, indiferent dacă plouă sau e frig, iar paznicul se comportă precum un tiran, jignind și agresând clienții. Cu toate acestea, această nouă problemă legată de facturile umflate, tot din cauza companiei, i-a făcut pe cei mai mulți consumatori să explodeze de furie, amenințând că vor face plângeri la Protecția Consumatorului.

 

Facebook Comments Box
Anamaria Ioana

Recent Posts

Cel mai mare glob de zăpadă din România va fi atracția principală la un târg de Crăciun inedit din Cluj-Napoca.

În perioada 23 noiembrie – 8 decembrie, Cluj-Napoca va găzdui cea de-a șaptea ediție a…

2 days ago

Un spectacol pe care nu-l vei uita niciodată. Cei mai talentați rideri din lume SuperEnduro World Championship – GP of Romania VIDEO

Pe 18 ianuarie 2025, Sala Polivalentă BTarena din Cluj-Napoca se transformă într-o arenă a adrenalinei…

2 days ago

Impact violent pe strada București din Cluj-Napoca: Scuterist proiectat câțiva metri după coliziunea cu un SUV

Un grav accident de circulație a avut loc astăzi, pe strada București din Cluj-Napoca, implicând…

4 days ago

DJ Bobo a electrizat Clujul: primul concert susținut în România s-a încheiat cu piesa “Freedom”

Seara trecută, Cluj-Napoca a fost epicentrul muzicii dance, găzduind unul dintre cele mai așteptate evenimente…

4 days ago

Dispeceratul Termoficare Napoca: Tehnologia și modernizarea aduc eficiență și siguranță pentru clujeni (P)

Termoficare Napoca trece printr-un amplu proces de modernizare, aducând în prim-plan tehnologia de ultimă generație…

1 week ago