O mămică din Cluj-Napoca a semnalat o situație dificilă și, în opinia sa, inacceptabilă, la Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii din Cluj-Napoca, instituție aflată frecvent în centrul nemulțumirilor pacienților. Femeia acuză lipsa de organizare, timpul mare de așteptare și refuzul medicilor de a oferi un minim ajutor, în ciuda stării delicate a copilului ei.
„Recomand echipa de la Primiri Urgențe, dar pe cei de la Ortopedie nu îi recomand deloc!”, a scris femeia pe o rețea de socializare.
Aceasta povestește că a mers cu copilul în vârstă de un an pentru a-i fi scoase firele, conform unei programări stabilite. Însă, din cauza aglomerației și a stării de sănătate a copilului, care avea pneumonie, a decis să nu rămână în sala de așteptare.
„Coada era până în afara sălii. Copilul se simțea rău și nu am vrut să îl expun în acea aglomerație. Am revenit în zilele următoare, sperând că va fi mai liber. Într-un final, am găsit timp duminică și am mers din nou, explicând situația. Cu toate acestea, medicii au refuzat să îi scoată cele trei fire, motivând că doar doamna doctor care l-a cusut poate face procedura”, a explicat ea.
Femeia și-a exprimat nemulțumirea față de sistemul care, în opinia sa, nu ține cont de nevoile părinților și ale copiilor: „Nu mi se pare normal să aștept ore întregi cu un bebeluș. Mai am și alți copii acasă și efectiv nu îmi permit. Duminică nu era absolut nimeni în sală, ar fi putut să-l ajute”.
Nemulțumită de răspunsul primit și de condițiile din spital, aceasta a decis să apeleze la un serviciu medical privat: „Am ales să merg la privat. Urât din partea lor. Ar trebui să se organizeze mai bine, pentru că e grav ca în anul 2025 să stai mai bine de două ore cu un copil mic doar ca să fii băgat în seamă. În plus, sunt gândaci peste tot, iar condițiile sunt jalnice”.
Reclamația mamei vine în contextul în care Spitalul de Copii din Cluj-Napoca se confruntă frecvent cu probleme de infrastructură și supraaglomerare. Lipsa de spațiu și personalul insuficient contribuie, potrivit unor surse din sistem, la nemulțumirea tot mai multor pacienți.