Connect with us

Sport

Electrica Furnizare atrage atenția asupra unor practici înșelătoare. Fii informat! (P)

Stefan Petre

Published

on

Electrica Furnizare atrage atenția asupra unor practici înșelătoare. Fii informat! (P)

Actualitate

Compania Electrica Furnizare își avertizează clienții cu privire la riscul de a fi expuși unor practici înșelătoare ce s-au intensificat la nivelul județului Cluj.

În ultima perioadă, din ce în ce mai mulți consumatori solicită revenirea în portofoliul de clienți Electrica Furnizare, aceștia acuzând faptul că au fost victimele unei înșelătorii; astfel, clienții au fost vizitați acasă de către „agenți de vânzări” care i-au convins, prin metode înșelătoare, să semneze un contract de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor, intenția lor nefiind aceea de a-și schimba furnizorul. Metodele înșelătoare la care clienții au fost expuși cel mai des sunt următoarele: Au fost informați în mod fals că le va fi sistată furnizarea curentului electric; Le-a fost solicitat să semneze reînnoirea contractului de furnizare a energiei electrice, fără a li se spune că vor semna un contract cu un alt furnizor;Au fost informați în mod fals cu privire la faptul că Electrica Furnizare va fi vândută sau că există riscul să fie închisă;Le-a fost solicitat să semneze reînnoirea contractelor de furnizare a gazelor naturale, dar, cu această ocazie, au semnat și contracte de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor, fără a fi informați în prealabil;Au fost informați în mod fals că valabilitatea contractului actual de furnizare a energiei este depășită și că există obligativitatea de a încheia un alt contract. Cu această ocazie, compania le reamintește clienților faptul că perioada de valabilitate a contractelor de furnizare a energiei electrice încheiate cu Electrica Furnizare este nedeterminată, nefiind necesară reînnoirea de contract; doar ofertele de furnizare a energiei electrice sunt supuse actualizării în momentul în care perioada de valabilitate a acestora ajunge la final.Electrica Furnizare își îndeamnă clienții să fie precauți în interacțiunile cu agenții de vânzări și le recomandă, pe această cale, să realizeze o serie de acțiuni menite să îi protejeze de practicile înșelătoare descrise mai sus:Să solicite legitimația de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la identitatea și compania pe care o reprezintă;Să citească atent conținutul tuturor documentelor prezentate; în cazul particular al reînnoirii ofertei din contractul pentru furnizarea de alte utilități sau servicii, care sunt pe diverse perioade determinate, este important pentru clienți să parcurgă cu atenție materialele puse la dispoziție, să verifice toate bifele din documentele prezentate, astfel încât să evite semnarea în același timp și a unui contract de furnizare a energiei electrice, fără ca aceștia să fi solicitat sau să fi dorit acest lucru;Să verifice modul în care sunt folosite datele cu caracter personal şi documentele pe care clienții le pun la dispoziţia agenților de vânzări;Să contacteze Electrica Furnizare: – prin intermediul formularului de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/;-  la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal);
–  utilizând chatbot-ul disponibil pe site-ul www.electricafurnizare.ro
–  prin aplicația MyElectrica;
–  în centrele de relații cu clienții;pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanții acesteia, cât şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii. Electrica Furnizare susține dezvoltarea unui mediu concurențial și consideră esențial ca, odată cu liberalizarea pieței de energie electrică, clienții să își poată alege furnizorul potrivit, în condițiile în care sunt corect informați și în deplină cunoștință de cauză. Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale pentru a putea lua măsurile corespunzătoare.

CITEȘTE ȘI:

Source link

Facebook Comments Box

Actualitate

ȘOC înaintea derby-ului! Fanii U Cluj BOICOTEAZĂ meciul cu CFR! FURIE!

Cosmin Ardelean

Published

on

BOICOT la derby! Fanii U Cluj NU merg în Gruia! “Integritatea are un preț!”

Suporterii U Cluj au luat o decizie radicală înaintea derby-ului cu CFR Cluj, refuzând cele 1158 de bilete alocate pentru meciul din Gruia. Peluza Șepcile Roșii a anunțat public hotărârea, invocând lipsa de reciprocitate din partea CFR Cluj în ceea ce privește alocarea biletelor la meciurile de pe Cluj Arena.

Fanii “șepcilor roșii” acuză CFR Cluj că a condiționat vânzarea biletelor într-un mod special, menționând o nemulțumire legată de numărul redus de bilete primite la inelul II pe Cluj Arena la partidele anterioare. Mai mult, CFR Cluj ar fi acuzat suporterii U Cluj de “tertipuri” pentru a evita oferirea de bilete la inelul superior.

Drept răspuns, Peluza Șepcile Roșii a transmis un mesaj ferm: “Peluza Șepcile Roșii refuză să accepte cele 1158 de bilete alocate la meciul din deal. Este dureros să nu fim alături de Universitatea și să nu ne cântăm dragostea pentru Simbol, să nu ne bucurăm de “U”, dar ăsta-i prețul INTEGRITĂȚII pe care am hotărât să-l plătim.”

Suporterii U Cluj au subliniat că aleg “DEMNITATEA fără concesii” și refuză să fie tratați ca și cum li s-ar face un favor. Ei cred în principiile ultraseriei și consideră că CFR Cluj nu a manifestat reciprocitate în privința alocării biletelor.

În ciuda absenței din stadion, fanii U Cluj au anunțat că se vor strânge vineri, la ora 16:30, la stadion pentru a susține echipa la antrenament, iar în ziua meciului, la ora 16:00, se vor întâlni în Piața Unirii, sperând să găsească o modalitate de a urmări partida împreună.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Info

Scandal U Cluj – CFR: A fost ură etnică? Poliția dezvăluie ADEVĂRUL!

Cosmin Ardelean

Published

on

Fan U Cluj, reținut pentru atacul cu sticlă asupra unui suporter CFR după derby!

Poliția Cluj a anunțat reținerea suporterului U Cluj acuzat că a lovit cu o sticlă un fan al rivalilor de la CFR Cluj, în urma incidentelor violente de după marele derby din 31 martie 2025.

Conform anchetei, în acea seară, doi tineri de 19 ani au sesizat Poliția că au fost agresați în Parcul Central de un grup de persoane necunoscute. Unul dintre ei a suferit răni grave la față, fiind lovit cu o sticlă.

Poliția a demarat o investigație amplă, iar în urma cercetărilor, au fost identificate 8 persoane implicate în agresiune: 7 adulți (cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani) și un minor de 16 ani.

Pe 5 aprilie, a fost reținut principalul suspect, un bărbat de 38 de ani din Cluj-Napoca, acuzat că a aruncat sticla. Acesta a fost reținut pentru 24 de ore.

Poliția Cluj a reiterat că incidentul nu are conotație etnică, așa cum se insinuase inițial, infirmând acuzațiile liderilor UDMR Cluj.

Cercetările continuă pentru toate cele 8 persoane, fiind acuzate de tulburarea ordinii și liniștii publice. Bărbatul de 38 de ani este cercetat și pentru lovire sau alte violențe.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Sport

David Popovici devine cel mai rapid înotător din istorie la 50, 100 și 200 m liber

Maria Costea

Published

on

David Popovici face din nou istorie: cel mai rapid om din toate timpurile la 50, 100 și 200 de metri liber

La doar 20 de ani, David Popovici continuă să redefinească limitele natației mondiale. Vineri, 11 aprilie, sportivul român a anunțat cu mândrie pe pagina sa de Facebook că a devenit primul om din lume care a spart toate cele trei bariere de elită în stilul liber:

  • Sub 22 de secunde la 50 m

  • Sub 47 de secunde la 100 m

  • Sub 1:43 la 200 m

Performanța care a completat acest trio legendar a fost reușită chiar vineri, când Popovici a obținut un nou record național la 50 m liber, cu timpul de 21.83 secunde.

„De asta sunt tare mândru”, a scris David, într-un mesaj sincer și emoționant, care a rezonat cu fanii din toată lumea.


O revenire conștientă, după Jocurile Olimpice de la Paris

După ce a urcat din nou pe podium la Jocurile Olimpice de la Paris, Popovici a decis să ia o pauză de opt luni. Nu din cauza oboselii fizice, ci pentru a-și regăsi echilibrul interior.

„A fost nevoie de timp – pentru a respira, a mă bucura, pentru a înțelege ce am realizat și mai ales, pentru a mă reconecta cu de ce-ul din spatele acestui drum”, a explicat el.

Campionul vorbește deschis despre faptul că adevărata performanță nu înseamnă doar antrenamente sau medalii, ci mai ales claritate mentală, echilibru și bucuria sinceră de a înota.

„Am ales conștient această pauză, iar acum revin cu și mai multă claritate, motivație și încredere.”


Titluri naționale și un mesaj către fani

La Campionatele Naționale de Înot de la Otopeni, Popovici a cucerit deja aurul la 50 m, 100 m și 200 m liber, cu un timp excelent de 1:45.07 în proba de 200 m.

În stilul său autentic, David nu s-a limitat doar la medalii – a transmis și un mesaj deschis fanilor, invitându-i să fie parte din povestea înotului românesc:

„Energia voastră contează mai mult decât credeți!”


David Popovici nu doar că face valuri în bazin, ci și în inimile oamenilor. Cu maturitatea unui campion și sufletul unui adevărat lider, el inspiră o generație întreagă. Iar povestea lui abia începe.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite