Connect with us

Sport

Experiența clujenilor blocați la Munchen din cauza zăpezii. Mărturia unui pasager: „Ce ați văzut la TV nu descrie suficient de bine realitatea”

Stefan Petre

Published

on

Peste 100 de pasageri clujeni au rămas pe Aeroportul din Munchen din cauza zăpezii. FOTO: Facebook/ Bogdan Maioreanu

Actualitate

Unul dintre cei peste 100 de pasageri români blocați la Munchen din cauza zăpezii a povestit experiența trăită în noaptea de 30 noiembrie.

Peste 100 de pasageri clujeni au rămas pe Aeroportul din Munchen din cauza zăpezii. FOTO: Facebook/ Bogdan Maioreanu

  Circa 100 de pasageri românii care ar fi trebuit să ajungă pe 30 noiembrie la Cluj, cu o cursă Air Dolomiti, parte din grupul Lufthansa, au rămas blocați la Munchen, din cauza zăpezii. Unul dintre pasagerii avionului în care se afla și primarul Emil Boc a povestit prin ce a trecut.  Potrivit mărturiei clujeanului, pasagerii au fost dați jos din avion și apoi lăsați să se descurce, împreună cu alte sute de pasageri ale altor curse anulate.
Pasagerii, lăsați „cu ochii în soare”Bogdan Maioreanu, unul dintre pasagerii aflați în cursa care a fost anulată și care a fost lăsat să se descurce la Munchen, a povestit prin ce a trecut.„Eu am fost unul dintre cei dați jos din avionul de Cluj, în noaptea de 30 noiembrie, avion în care se afla și Emil Boc, primarul Clujului. Ce ați văzut la TV nu descrie suficient de bine realitatea. La ora 22.00 am fost îmbarcați în cursa operată de Air Dolomiti, o companie din grupul Lufthansa. Eu veneam după un zbor lung de la Abu Dhabi, aveam vreo 12 ore de călătorie deja. Pilotul ne-a anunțat că mai avem de așteptat vreo 80 de minute, să se curețe pista. După vreo două ore de așteptare, am văzut în aplicația Lufthansa că zborul s-a anulat. Abia când o doamnă din avion i-a spus stewardesei că aplicația arată că nu mai zburăm, ne-au anunțat că așa este, aeroportul s-a închis și așteptăm autobuzul să ne ducă la terminal. Apoi am aflat că o să mai avem de așteptat, că nu au șoferi.După încă vreo 20 de minute a apărut și autobuzul condus de un neamț supărat că trebuie să facă asta”, a povestit Bogdan Maioreanu, pe rețelele de socializare. După ce au ajuns înapoi pe aeroport, pasagerii cursei anulate spre Cluj au descoperit o mare de oameni, pentru că se anulaseră toate cursele care trebuiau să plece în acea seară.„Toți erau în căutarea unui oficial care să le spună ce au de făcut. În aeroport nu era nimeni de la Lufthansa sau altcineva care să ajute pasagerii. NIMENI! Am ajuns în zona benzilor de bagaje, încercând să văd unde îmi e valiza. În tot acest timp, încercam pe aplicație, în chat, să contactez serviciul clienți al Lufthansa. Am primit numărul în coada de așteptare 164. Asta se întâmpla la 00.40. În jurul orei 2.00, nu mai rețin exact, am reușit să vorbesc cu cineva pe chat care mi-a mutat zborul în cel de la ora 11.00. Dar nu putea să emită biletul, pentru că bagajele erau checked in în zborul anulat și trebuia să vorbesc la ghișeu. Dar care ghișeu, cu cine, că nu era nimeni în aeroport? Doar pasageri”, a mai povestit Bogdan Maioreanu.
Pasageri disperați să prindă un loc în avioanele care plecauRomânul a sunat la numărul pus la dispoziție Lufthansa. I s-a răspuns, dar nu i s-a rezolvat problema.„Pe la 3.30, m-am culcat pe niște scaune, în zona benzilor de bagaje. În jurul aeroportului nu mai era niciun loc la vreun hotel. Am dormit iepurește vreo oră și jumătate, din bucăți de 5 și 10 minute Pe la 5.00, am ajuns la ghișee. Cozi imense, pasageri disperați să prindă un loc în avioanele care plecau în ziua respectivă. Am reușit să vorbesc la un ghișeu să-mi facă check out la bagaje, apoi, conform discuției telefonice de noaptea anterioră, am sunat la linia de suport Lufthansa, să-mi emită biletul.Acolo, altul cu accent indian, mai puternic decât primul, m-a luat la rost că am întârziat la avion și că el trebuie să verifice că zborul a fost anulat și nu l-am pierdut eu. Apoi mi-a spus că nu figurez în sistem și să-mi sun agenția de turism care a emis biletul, că el nu are ce să facă. Și în momentul ăla mi-a sărit țandăra și am ridicat tonul, somând-ul să-mi emită biletul. Mi-a închis telefonul”, a menționat Bogdan Maioreanu.„Eu am fost unul dintre norocoși”Totuși, auzind discuția de la telefon, românul a fost abordat de un angajat Lufthansa de pe aeroport, care i-a cerut pașaportul și apoi a început să vorbească românește.„M-a condus la același ghișeul unde făcusem check-out la bagaje, unde o fată tânără și neplictisită, după ce a căutat prin mai multe sisteme, mi-a găsit rezervarea și mi-a emis boarding pass-ul. Între timp, Lufthansa mi-a șters din aplicație orice urmă a zborurilor anterioare sau existenței biletului meu de avion. Tot ce am scris mai sus a durat mai bine de o oră. La îmbarcare sistemul a dat eroare, nu a citit boarding pass-ul și era să fac infarct. Mi-a deschis poarta angajata de la ghișeu care îmi verificase datele înainte. Eu am fost printre norocoșii care au prins loc în avionul de ieri (1 decembrie – n.r.), care a plecat cu două ore întârziere, dar a ajuns la Cluj. Alții, care nu au știut ce să facă, nu au avut noroc. Iar azi aeroportul din Munchen este închis din nou din cauza vremii”, a menționat Bogdan Maioreanu.De asemenea, bagajele celor care au avut zborul anulat nu au ajuns la Cluj.„În viața mea nu am văzut așa proastă organizare și lipsă de empatie din partea unei companii precum în cazul aeroportului din Munchen și a Lufthansa. Înțeleg că trebuie să închizi aeroportul din cauza vremii, dar să nu ai pe cineva care să facă anunțuri la megafon, spunând ce au de făcut pasagerii sau să nu ai niste afișe sau anunțuri pe tabele elctronice care împânzesc aeroportul, în care să scrie exact ce ai de făcut, este peste puterea mea de înțelegere. Sau, de ce nu, să te anunțe aplicația. Angajații Lufthansa au avut grijă să ne anunțe din 10 în 10 minute că ei pleacă acasă la 23.00, chiar daca era o situație deosebită în aeroport. Per total, experiența a fost oribilă de la un cap la altul” este concluzia lui Bogdan Maioreanu, unul dintre cei 100 de români blocați la Munchen.Citiți monitorulcj.ro și pe Google News 

CITEȘTE ȘI:

Source link

Facebook Comments Box

Actualitate

ȘOC înaintea derby-ului! Fanii U Cluj BOICOTEAZĂ meciul cu CFR! FURIE!

Cosmin Ardelean

Published

on

BOICOT la derby! Fanii U Cluj NU merg în Gruia! “Integritatea are un preț!”

Suporterii U Cluj au luat o decizie radicală înaintea derby-ului cu CFR Cluj, refuzând cele 1158 de bilete alocate pentru meciul din Gruia. Peluza Șepcile Roșii a anunțat public hotărârea, invocând lipsa de reciprocitate din partea CFR Cluj în ceea ce privește alocarea biletelor la meciurile de pe Cluj Arena.

Fanii “șepcilor roșii” acuză CFR Cluj că a condiționat vânzarea biletelor într-un mod special, menționând o nemulțumire legată de numărul redus de bilete primite la inelul II pe Cluj Arena la partidele anterioare. Mai mult, CFR Cluj ar fi acuzat suporterii U Cluj de “tertipuri” pentru a evita oferirea de bilete la inelul superior.

Drept răspuns, Peluza Șepcile Roșii a transmis un mesaj ferm: “Peluza Șepcile Roșii refuză să accepte cele 1158 de bilete alocate la meciul din deal. Este dureros să nu fim alături de Universitatea și să nu ne cântăm dragostea pentru Simbol, să nu ne bucurăm de “U”, dar ăsta-i prețul INTEGRITĂȚII pe care am hotărât să-l plătim.”

Suporterii U Cluj au subliniat că aleg “DEMNITATEA fără concesii” și refuză să fie tratați ca și cum li s-ar face un favor. Ei cred în principiile ultraseriei și consideră că CFR Cluj nu a manifestat reciprocitate în privința alocării biletelor.

În ciuda absenței din stadion, fanii U Cluj au anunțat că se vor strânge vineri, la ora 16:30, la stadion pentru a susține echipa la antrenament, iar în ziua meciului, la ora 16:00, se vor întâlni în Piața Unirii, sperând să găsească o modalitate de a urmări partida împreună.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Info

Scandal U Cluj – CFR: A fost ură etnică? Poliția dezvăluie ADEVĂRUL!

Cosmin Ardelean

Published

on

Fan U Cluj, reținut pentru atacul cu sticlă asupra unui suporter CFR după derby!

Poliția Cluj a anunțat reținerea suporterului U Cluj acuzat că a lovit cu o sticlă un fan al rivalilor de la CFR Cluj, în urma incidentelor violente de după marele derby din 31 martie 2025.

Conform anchetei, în acea seară, doi tineri de 19 ani au sesizat Poliția că au fost agresați în Parcul Central de un grup de persoane necunoscute. Unul dintre ei a suferit răni grave la față, fiind lovit cu o sticlă.

Poliția a demarat o investigație amplă, iar în urma cercetărilor, au fost identificate 8 persoane implicate în agresiune: 7 adulți (cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani) și un minor de 16 ani.

Pe 5 aprilie, a fost reținut principalul suspect, un bărbat de 38 de ani din Cluj-Napoca, acuzat că a aruncat sticla. Acesta a fost reținut pentru 24 de ore.

Poliția Cluj a reiterat că incidentul nu are conotație etnică, așa cum se insinuase inițial, infirmând acuzațiile liderilor UDMR Cluj.

Cercetările continuă pentru toate cele 8 persoane, fiind acuzate de tulburarea ordinii și liniștii publice. Bărbatul de 38 de ani este cercetat și pentru lovire sau alte violențe.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Sport

David Popovici devine cel mai rapid înotător din istorie la 50, 100 și 200 m liber

Maria Costea

Published

on

David Popovici face din nou istorie: cel mai rapid om din toate timpurile la 50, 100 și 200 de metri liber

La doar 20 de ani, David Popovici continuă să redefinească limitele natației mondiale. Vineri, 11 aprilie, sportivul român a anunțat cu mândrie pe pagina sa de Facebook că a devenit primul om din lume care a spart toate cele trei bariere de elită în stilul liber:

  • Sub 22 de secunde la 50 m

  • Sub 47 de secunde la 100 m

  • Sub 1:43 la 200 m

Performanța care a completat acest trio legendar a fost reușită chiar vineri, când Popovici a obținut un nou record național la 50 m liber, cu timpul de 21.83 secunde.

„De asta sunt tare mândru”, a scris David, într-un mesaj sincer și emoționant, care a rezonat cu fanii din toată lumea.


O revenire conștientă, după Jocurile Olimpice de la Paris

După ce a urcat din nou pe podium la Jocurile Olimpice de la Paris, Popovici a decis să ia o pauză de opt luni. Nu din cauza oboselii fizice, ci pentru a-și regăsi echilibrul interior.

„A fost nevoie de timp – pentru a respira, a mă bucura, pentru a înțelege ce am realizat și mai ales, pentru a mă reconecta cu de ce-ul din spatele acestui drum”, a explicat el.

Campionul vorbește deschis despre faptul că adevărata performanță nu înseamnă doar antrenamente sau medalii, ci mai ales claritate mentală, echilibru și bucuria sinceră de a înota.

„Am ales conștient această pauză, iar acum revin cu și mai multă claritate, motivație și încredere.”


Titluri naționale și un mesaj către fani

La Campionatele Naționale de Înot de la Otopeni, Popovici a cucerit deja aurul la 50 m, 100 m și 200 m liber, cu un timp excelent de 1:45.07 în proba de 200 m.

În stilul său autentic, David nu s-a limitat doar la medalii – a transmis și un mesaj deschis fanilor, invitându-i să fie parte din povestea înotului românesc:

„Energia voastră contează mai mult decât credeți!”


David Popovici nu doar că face valuri în bazin, ci și în inimile oamenilor. Cu maturitatea unui campion și sufletul unui adevărat lider, el inspiră o generație întreagă. Iar povestea lui abia începe.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite