Connect with us

Social

Un antreprenor clujean a relatat dezastrul prin care a trecut fiind blocat pe aeroportul din Munchen, ca Boc: „Este peste puterea mea de înțelegere”

Stefan Petre

Published

on

Un antreprenor clujean a relatat dezastrul prin care a trecut fiind blocat pe aeroportul din Munchen, ca Boc: „Este peste puterea mea de înțelegere”

Un antreprenor clujean a povestit experiența dezastruoasă pe care a avut-o după ce a rămas blocat, ca și primarul Clujului, pe aeroportul din Munchen, din cauza zăpezii. Amintim că, oamenii au ajuns vineri seară pe aeroport, cu o întârziere de două ore, iar după aterizare au mai fost ținuți în avion încă trei ore și jumătate.Toți au dormit pe unde au apucat și nu au avut apă sau mâncare. Antreprenorul clujean a avut noroc de un angajat român al Lufthansa care l-a ajutat să o scoată la capăt, după mai multe tentative eșuate de a comunica cu angajații ai companiei care „aveau un accent indian atât de puternic încât nu înțelegea ce spun”.
„Probabil ca ati citit sau vazut deja stirea cu romanii blocati pe aeroportul din Munchen, MUC pe numele lui. Eu am fost unul dintre cei dati jos din avionul de Cluj in noaptea de 30 noiembrie, avion in care se afla si Emil Boc, primarul Clujului. Ce ati vazut la TV nu descrie suficient de bine realitatea. Deci, la ora 22.00 am fost imbarcati in cursa operata de Air Dolomiti, o companie din grupul Lufthansa. Eu veneam dupa un zbor lung de la Abu Dhabi, aveam vreo 12 ore de calatorie  deja. Pilotul ne-a anuntat ca mai avem de asteptat vreo 80 de minute sa se curete pista. Dupa vreo doua ore de asteptare am vazut in aplicatia Lufthansa ca zborul s-a anulat. Abia cand o doamna din avion i-a spus stewardesei ca aplicatia arata ca nu mai zburam ne-au anuntat ca asa e si ca aeroportul s-a inchis si asteptam autobuzul sa ne duca la terminal. Apoi am aflat ca o sa mai avem de asteptat ca nu au soferi. Dupa inca vreo 20 de minute a aparut si autobuzul condus de un neamt suparat ca trebuie sa faca asta. Am ajuns inapoi in terminal. O mare de oameni pentru ca anulasera toate cursele care trebuiau sa plece, toti in cautarea unui oficial care sa le spuna ce au de facut. In aeroport nu era nimeni de la Lufthansa sau altcineva care sa ajute pasagerii. NIMENI! Am juns in zona benzilor de bagaje incercand sa vad unde imi e valiza. In tot acest timp incercam pe aplicatie, in chat, sa contactez serviciul clienti al Lufthansa. Am primit numarul in coada de asteptare 164. Asta se intampla pe 12.40. In jurul orei 2, nu mai retin exact, am reusit sa vorbesc cu cineva pe chat care mi-a mutat zborul in cel de la 11.00. Dar nu putea sa emita biletul pentru ca bagajele erau checked in in zborul anulat si trebuia sa vorbesc la ghiseu. Dar care ghiseu, cu cine, ca nu era nimeni in aeroport? Doar pasageri. Am incercat sa rezolv problema sunand la numarul Lufthansa. Acolo a raspuns in engleza unul cu un cu un accent indian asa de puternic incat nu înțelegai ce spune. Nu mi-a rezolvat problema. Pe la 3.30 m-am culcat pe niste scaune in zona benzilor de bagaje. In jurul aeroportului nu mai era niciun loc la vreun  hotel. Am dormit iepureste vreo ora si jumatate din bucati de 5 si 10 minute. Pe la 5 am ajuns la ghisee. Cozi imense, pasageri disperati sa prinda un loc in avioanele care plecau in ziua respectiva. Am reusit sa vorbesc la un ghiseu sa-mi faca check out la bagaje, apoi conform discutiei telefonice de noaptea trecuta am sunat la linia de suport Lufthansa sa-mi emita biletul. Acolo altul cu accent indian, mai puternic decat primul care m-a luat la rost ca am intarziat la avion si ca el trebuie sa verifice ca zborul a fost anulat si nu l-am pierdut eu. Apoi mi-a spus ca nu figurez in sistem si sa-mi sun agentia de turism care a emis biletul ca el nu are ce sa faca. Si in momentul ala mi-a sarit tandara si am ridicat tonul somând-ul sa-mi emita biletul. Mi-a inchis telefonul. Auzind discutia a venit la mine un angajat Lufthansa care m-a intrebat in engleza ce s-a intamplat. Mi-a cerut pasaportul si apoi a inceput sa vorbeasca romaneste. M-a condus la acelasi ghiseu unde facusem check-out la bagaje unde o fata tanara si neplictisita, dupa ce a cautat prin mai multe sisteme mi-a gasit rezervarea si mi-a emis boarding pass-ul. Intre timp Lufthansa mi-a sters din aplicatie orice urma a zborurilor anterioare sau existentei biletului meu de avion. Tot ce am scris mai sus a durat mai bine de o ora. La imbarcare sistemul a dat eroare, nu a citit boarding pass-ul si era sa fac infarct. Mi-a deschis poarta angajata de la ghiseu care imi verificase datele inainte. Eu am fost printre norocosii care au prins loc in avionul de ieri care a plecat cu doua ore intarziere dar a ajuns la Cluj. Altii, care nu au stiut ce sa faca, nu au avut noroc. La Cluj, bagajele noastre, ale tuturor celor care au avut zborul anulat nu au ajuns. In viata mea nu am vazut asa proasta organizare si lipsa de empatie din partea unei companii precum in cazul aeroportului din Munchen si a Lufthansa. Inteleg ca trebuie sa inchizi aeroportul din cauza vremii, dar sa nu ai pe cineva care sa faca anunturi la megafon spunand ce au de facut pasagerii sau sa nu ai niste afise sau anunturi pe tabele elctronice care impanzesc aeroportul, în care sa scrie exact ce ai de facut, este peste puterea mea de intelegere. Sau, de ce nu, sa te anunte aplicatia. Angajatii Lufthansa au avut grija insa sa ne anunte din 10 in 10 minute ca ei pleaca acasa la 23.00 chiar daca era o situatie deosebita in aeroport.Per total, experienta a fost oribila de la un cap la altul”, a transmis Bogdan Maioreanu, pe o rețea de socializare. 

Source link

Facebook Comments Box

Social

Un Locuitor dintr-un bloc din Gheorgheni Se Întreabă Cum Să bea Vecinul O Supă Din Cocoșul Enervant?” / Răspunsul Neașteptat Pe Care L-a Primit

Stefania Heinz

Published

on

Problema creșterii găinilor între blocuri este una semnificativă în anumite zone în care casele vechi au fost păstrate. Aici, locuitorii din blocuri sunt adesea treziți în zori de cântecul cocoșului, care răsună printre clădiri odată cu primele raze ale dimineții.

“Este ora 4 și cocoșul vecinului a început deja să cânte, răspândindu-și ecoul printre blocuri. Ce sfat aveți pentru mine în ceea ce privește stabilirea unei relații bune cu vecinul de la casă și rugămintea de a prepara o supă gustoasă?”, a comentat un locuitor din Cluj pe o platformă de socializare.

Alți clujeni i-au sugerat să se calmeze, menționând că gospodăriile vechi au existat în zonă mult timp înainte ca blocurile să fie construite.

“Acel gospodar, aș paria, trăiește acolo de mai multe generații, împreună cu cocoșul care anunță zorii. Ei sunt acolo de mult înainte ca cineva să decidă să ridice blocuri în zonă. Deci sfatul meu este simplu: lasă-l pe om în pace, deoarece nu ai dreptul să-i ceri absolut nimic.”

“Conform cunoștințelor mele, acum mai bine de 15 ani, a fost adoptată o lege care interzicea ținerea găinilor/porcilor în gospodăriile din oraș. Nu sunt sigur dacă legea a suferit modificări sau a fost anulată, dar îmi amintesc că, pe vremea aceea, bunica mea a trebuit să renunțe la toate animalele pentru a respecta legislația, iar locul în care ținea porcii a fost transformat în altceva. Vecinii ei au procedat în mod similar.”

Conform regulilor locale, creșterea găinilor în apropierea blocurilor este interzisă.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

1 Mai la Hoia, Tradiții Clujene: Mici, Bere și Dansuri Populare în Imagini din 1973, 1983 și 1984 – FOTO

Maria Costea

Published

on

Fotografiile ce ilustrează sărbătoarea de 1 Mai de la Hoia din anii ’70 și ’80 sunt pline de viață și amintesc de atmosfera festivalurilor contemporane. În acele vremuri, Hoia era considerată “Mecca” petrecerilor, oferind spectacole de muzică populară, iar micii și berea erau nelipsite.

Pajiștea de lângă Muzeul Satului de la Hoia era animată în ziua de 1 Mai. Oamenii se adunau în grupuri compacte, iar imaginile vechi reprezintă mărturia vie a modului autentic în care socializau. Comparativ cu prezentul, în care mulți sunt absorbiți de telefoanele mobile, acele vremuri erau caracterizate de conversații față în față, creând legături umane mai profunde.

La Hoia, de 1 Mai, era amplasată o scenă, unde artiștii vremii susțineau concerte, iar oamenii se adunau pe dealul care forma un amfiteatru natural, savurând ziua de sărbătoare.

Este clar că acele momente romantice din trecut nu vor reveni niciodată. Viața devine din ce în ce mai dificilă și tensionată, chiar și în comparație cu acele vremuri, când existau lipsuri și restricții.

 

Facebook Comments Box
Continue Reading

Social

Jocurile de noroc, interzise în localitățile cu mai puțin de 15.000 de locuitori

Dani Muresan

Published

on

PNL și PSD au propus inițial un proiect ambițios pentru interzicerea jocurilor de noroc în toate localitățile, însă acesta a suferit modificări semnificative pe parcursul procesului legislativ. Astfel, legea adoptată în plenul Camerei Deputaților permite jocurile de noroc doar în localitățile cu mai mult de 15.000 de locuitori, într-o variantă considerabil mai slabă decât cea inițială. Această formă mai subțire a legii a fost aprobată cu 243 de voturi “pentru”, patru abțineri și lipsa votului a doi deputați.

Potrivit proiectului adoptat, spațiile comerciale care găzduiesc jocuri de noroc, în special cele cu aparate de tip slot machine, trebuie să fie situate în unități administrativ-teritoriale cu o populație de peste 15.000 de locuitori. Operatorii care nu respectă aceste reguli se vor confrunta cu amenzi considerabile, între 10.000 și 200.000 de lei.

Această modificare legislativă a stârnit reacții din partea opoziției, care acuză un presupus “blat” între coaliția de guvernare și industria jocurilor de noroc. Cu toate acestea, susținătorii legii afirmă că este un pas important pentru a proteja comunitățile mai mici de efectele negative ale jocurilor de noroc.

În contextul acestei decizii, în județul Cluj, cele cinci municipii – Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii, Gherla și Dej – precum și comunele Florești și Apahida, care depășesc pragul de 15.000 de locuitori, vor putea continua să găzduiască aceste activități de divertisment.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite