Connect with us

Social

Un antreprenor clujean a relatat dezastrul prin care a trecut fiind blocat pe aeroportul din Munchen, ca Boc: „Este peste puterea mea de înțelegere”

Stefan Petre

Published

on

Un antreprenor clujean a relatat dezastrul prin care a trecut fiind blocat pe aeroportul din Munchen, ca Boc: „Este peste puterea mea de înțelegere”

Un antreprenor clujean a povestit experiența dezastruoasă pe care a avut-o după ce a rămas blocat, ca și primarul Clujului, pe aeroportul din Munchen, din cauza zăpezii. Amintim că, oamenii au ajuns vineri seară pe aeroport, cu o întârziere de două ore, iar după aterizare au mai fost ținuți în avion încă trei ore și jumătate.Toți au dormit pe unde au apucat și nu au avut apă sau mâncare. Antreprenorul clujean a avut noroc de un angajat român al Lufthansa care l-a ajutat să o scoată la capăt, după mai multe tentative eșuate de a comunica cu angajații ai companiei care „aveau un accent indian atât de puternic încât nu înțelegea ce spun”.
„Probabil ca ati citit sau vazut deja stirea cu romanii blocati pe aeroportul din Munchen, MUC pe numele lui. Eu am fost unul dintre cei dati jos din avionul de Cluj in noaptea de 30 noiembrie, avion in care se afla si Emil Boc, primarul Clujului. Ce ati vazut la TV nu descrie suficient de bine realitatea. Deci, la ora 22.00 am fost imbarcati in cursa operata de Air Dolomiti, o companie din grupul Lufthansa. Eu veneam dupa un zbor lung de la Abu Dhabi, aveam vreo 12 ore de calatorie  deja. Pilotul ne-a anuntat ca mai avem de asteptat vreo 80 de minute sa se curete pista. Dupa vreo doua ore de asteptare am vazut in aplicatia Lufthansa ca zborul s-a anulat. Abia cand o doamna din avion i-a spus stewardesei ca aplicatia arata ca nu mai zburam ne-au anuntat ca asa e si ca aeroportul s-a inchis si asteptam autobuzul sa ne duca la terminal. Apoi am aflat ca o sa mai avem de asteptat ca nu au soferi. Dupa inca vreo 20 de minute a aparut si autobuzul condus de un neamt suparat ca trebuie sa faca asta. Am ajuns inapoi in terminal. O mare de oameni pentru ca anulasera toate cursele care trebuiau sa plece, toti in cautarea unui oficial care sa le spuna ce au de facut. In aeroport nu era nimeni de la Lufthansa sau altcineva care sa ajute pasagerii. NIMENI! Am juns in zona benzilor de bagaje incercand sa vad unde imi e valiza. In tot acest timp incercam pe aplicatie, in chat, sa contactez serviciul clienti al Lufthansa. Am primit numarul in coada de asteptare 164. Asta se intampla pe 12.40. In jurul orei 2, nu mai retin exact, am reusit sa vorbesc cu cineva pe chat care mi-a mutat zborul in cel de la 11.00. Dar nu putea sa emita biletul pentru ca bagajele erau checked in in zborul anulat si trebuia sa vorbesc la ghiseu. Dar care ghiseu, cu cine, ca nu era nimeni in aeroport? Doar pasageri. Am incercat sa rezolv problema sunand la numarul Lufthansa. Acolo a raspuns in engleza unul cu un cu un accent indian asa de puternic incat nu înțelegai ce spune. Nu mi-a rezolvat problema. Pe la 3.30 m-am culcat pe niste scaune in zona benzilor de bagaje. In jurul aeroportului nu mai era niciun loc la vreun  hotel. Am dormit iepureste vreo ora si jumatate din bucati de 5 si 10 minute. Pe la 5 am ajuns la ghisee. Cozi imense, pasageri disperati sa prinda un loc in avioanele care plecau in ziua respectiva. Am reusit sa vorbesc la un ghiseu sa-mi faca check out la bagaje, apoi conform discutiei telefonice de noaptea trecuta am sunat la linia de suport Lufthansa sa-mi emita biletul. Acolo altul cu accent indian, mai puternic decat primul care m-a luat la rost ca am intarziat la avion si ca el trebuie sa verifice ca zborul a fost anulat si nu l-am pierdut eu. Apoi mi-a spus ca nu figurez in sistem si sa-mi sun agentia de turism care a emis biletul ca el nu are ce sa faca. Si in momentul ala mi-a sarit tandara si am ridicat tonul somând-ul sa-mi emita biletul. Mi-a inchis telefonul. Auzind discutia a venit la mine un angajat Lufthansa care m-a intrebat in engleza ce s-a intamplat. Mi-a cerut pasaportul si apoi a inceput sa vorbeasca romaneste. M-a condus la acelasi ghiseu unde facusem check-out la bagaje unde o fata tanara si neplictisita, dupa ce a cautat prin mai multe sisteme mi-a gasit rezervarea si mi-a emis boarding pass-ul. Intre timp Lufthansa mi-a sters din aplicatie orice urma a zborurilor anterioare sau existentei biletului meu de avion. Tot ce am scris mai sus a durat mai bine de o ora. La imbarcare sistemul a dat eroare, nu a citit boarding pass-ul si era sa fac infarct. Mi-a deschis poarta angajata de la ghiseu care imi verificase datele inainte. Eu am fost printre norocosii care au prins loc in avionul de ieri care a plecat cu doua ore intarziere dar a ajuns la Cluj. Altii, care nu au stiut ce sa faca, nu au avut noroc. La Cluj, bagajele noastre, ale tuturor celor care au avut zborul anulat nu au ajuns. In viata mea nu am vazut asa proasta organizare si lipsa de empatie din partea unei companii precum in cazul aeroportului din Munchen si a Lufthansa. Inteleg ca trebuie sa inchizi aeroportul din cauza vremii, dar sa nu ai pe cineva care sa faca anunturi la megafon spunand ce au de facut pasagerii sau sa nu ai niste afise sau anunturi pe tabele elctronice care impanzesc aeroportul, în care sa scrie exact ce ai de facut, este peste puterea mea de intelegere. Sau, de ce nu, sa te anunte aplicatia. Angajatii Lufthansa au avut grija insa sa ne anunte din 10 in 10 minute ca ei pleaca acasa la 23.00 chiar daca era o situatie deosebita in aeroport.Per total, experienta a fost oribila de la un cap la altul”, a transmis Bogdan Maioreanu, pe o rețea de socializare. 

Source link

Facebook Comments Box

Prin Oras

VIDEO: Studenții de la UBB, UTCN și UMF Cluj Beneficiază de Abonamente CTP Gratuite

Stefan Petre

Published

on

Începând cu noiembrie 2024, studenții din Cluj-Napoca vor beneficia de un nou sistem de gratuități pentru transportul în comun, a anunțat primarul Emil Boc. „Studenții de la Universitatea Babeș-Bolyai, Universitatea de Medicină și Farmacie și Universitatea Tehnică își pot încărca gratuit abonamentele pentru transportul în comun,” a declarat Boc.

Anterior, începând cu 1 octombrie 2024, funcționa un alt sistem: studenții plăteau 90% din costul abonamentului la Centrele de vânzare CTP, iar ulterior, sumele erau decontate de universități, conform procedurilor interne.

Conform noilor reglementări, studenții acestor universități nu mai trebuie să achite nimic pentru abonamentele CTP. Ei pot să le încarce gratuit direct la automate, fără a mai fi necesară plata inițială și decontarea ulterioară.

„Studenții de la Universitatea Babeș Bolyai, de la Universitatea de Medicină și Farmacie, studenții de la Universitatea Tehnică pot deja să-și încarce gratuit abonamentul nou la transport în comun. Cei care au abonament și-l încarcă deja de la automate. Cei care nu au încă abonament și-l iau pentru prima dată, după care pot să și-l încarce lunar, fără să plătească nimic. Fac precizarea asta pentru că s-a creat acest mecanism pe bază de convenție între universități și CTP, astfel încât studentul să nu mai fie nevoit să plătească abonamentul și să meargă după aceea să-l deconteze la universitate”, a explicat primarul.

Pentru studenții universităților care nu au încheiat convenții cu Compania de Transport Public (CTP), se menține metoda tradițională de decontare a abonamentelor. „Studentul își cumpără abonamentul la prețul de 55 lei de data asta și nu de 94 lei, după care merge și-l decontează la universitate. În această măsură am dori să simplificăm birocrația, să venim în ajutorul universităților clujene, să venim în ajutorul studenților reducând prețul de la 94 la 55 lei pentru a încuraja studenții să folosească transportul în comun în municipiul Cluj-Napoca. Am dorit să simplificăm birocrația, să venim în ajutorul universităților clujene, să venim în ajutorul studenților, reducând prețul de la 94 la 55 lei pentru a încuraja studenții să folosească transportul în comun în municipiul Cluj-Napoca,” a adăugat Emil Boc.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Apel pentru nevoiasi – Risto Madness House Donează Mâncare: Un Ajutor Direct pentru Cei în Nevoie

Egon Kilin

Published

on

Restaurantul Risto Madness House, cunoscut pentru inițiativele sale de susținere a comunității locale, a lansat recent un apel urgent către cei aflați în nevoie. În contextul unei colaborări nefinalizate cu o fundație caritabilă, restaurantul își îndreaptă acum atenția direct către oamenii care au nevoie de ajutor, oferind mâncare gratuită.

O Promisiune Nerespectată

Ieri, restaurantul a pregătit mai multe pachete cu mâncare destinate unei fundații, care urma să le distribuie către persoanele nevoiașe. Din păcate, după ce au fost așteptați o bună perioadă de timp, reprezentanții fundației au anunțat că au uitat să ridice pachetele. În fața acestei situații neplăcute, echipa de la Risto Madness House a decis să nu mai aștepte, ci să facă apel direct către comunitate.

O Mână de Ajutor Directă

Astfel, restaurantul îi invită pe toți cei care au nevoie de ajutor să vină direct la locația lor sau să sune în această dimineață, după ora 8:30, pentru a beneficia de aceste pachete de mâncare. Mâncarea este de ieri, pregătită din meniul zilei, însă este în stare bună pentru consum și poate oferi un sprijin important celor care trec prin momente dificile.

Numărul de contact pentru cei interesați este: 0720 812 510.

Un Avertisment pentru Asociațiile și Fundațiile Neimplicate

Pe lângă această inițiativă de ajutor direct, Risto Madness House a lansat și un mesaj clar către fundațiile și asociațiile care și-au exprimat dorința de a colabora în trecut, dar nu au făcut pașii necesari pentru a duce ajutorul mai departe. Proprietarii restaurantului subliniază că sunt dezamăgiți de lipsa de implicare și îi roagă pe aceștia să nu mai sune dacă nu au intenția reală de a ajuta.

„Sunt atâtea fundații și asociații care m-au sunat și au zis că vor să colaborăm în acest sens, dar nici una nu a ajuns să vină să ducă mâncare la comunitatea lor de nevoiași. Vai și-amar de copiii ăia pe care spun că-i reprezintă!”, a declarat cu amărăciune reprezentantul Risto Madness House.

Concluzie

Prin acest gest, Risto Madness House demonstrează încă o dată că este un pilon al comunității, orientat către sprijinirea celor în nevoie. Inițiativa lor este un exemplu de acțiune directă și rapidă în fața unei situații imprevizibile, arătând că ajutorul real poate veni de la oricine, în orice moment.

Cei care au nevoie de sprijin pot suna la numărul 0720 812 510 sau pot veni direct la restaurant pentru a ridica pachetele. Risto Madness House rămâne alături de comunitate, oferind nu doar mâncare, ci și o rază de speranță în momentele dificile.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Prin Oras

Video viral: Mesajul Emoționant al Actorului Bogdan Bob Rădulescu către Elevii Clujeni

Stefania Heinz

Published

on

Mesajul actorului Bogdan Bob Radulescu la întâlnirea cu elevii liceului unitarian din Cluj.

Actorul Bogdan Bob Rădulescu a transmis un mesaj emoționant elevilor clujeni, într-un videoclip devenit viral, în care le-a împărtășit sfaturi și încurajări pentru viitorul lor. Mesajul său a atins inimile multor tineri, oferindu-le un strop de inspirație și motivare într-o perioadă plină de provocări.

Un Mesaj de Speranță și Încurajare

În videoclip, Bogdan Bob Rădulescu vorbește cu sinceritate și pasiune despre importanța educației, a perseverenței și a visurilor. Actorul le-a amintit elevilor că fiecare dintre ei are un potențial imens și că este esențial să-și urmeze pasiunile și să nu se lase descurajați de obstacolele întâlnite pe drum.

„Dragi elevi, vreau să vă spun că fiecare dintre voi are ceva unic de oferit lumii. Nu lăsați pe nimeni să vă spună că nu puteți realiza ceea ce vă propuneți. Aveți curajul să visați și să lucrați din greu pentru a vă transforma visurile în realitate. Educația este cheia care vă poate deschide multe uși, dar pasiunea și perseverența sunt cele care vă vor ghida pe drumul succesului.”

Îndemn la Perseverență și Autenticitate

Bogdan Bob Rădulescu a subliniat importanța de a rămâne autentici și de a nu renunța la valorile personale. El a încurajat elevii să fie sinceri cu ei înșiși și să își urmeze propriul drum, indiferent de presiunile externe.

„Fiți voi înșivă și nu încercați să fiți altcineva doar pentru a fi pe placul celor din jur. Fiecare dintre voi are o poveste unică, iar autenticitatea este cea mai valoroasă calitate pe care o puteți avea. Nu uitați că succesul vine în multe forme și că adevărata măsură a succesului este să fii mulțumit cu cine ești și cu ceea ce faci.”

Impactul Pozitiv asupra Comunității

Mesajul actorului a avut un impact pozitiv asupra comunității clujene, fiind apreciat nu doar de elevi, ci și de profesori și părinți. Mulți au lăudat inițiativa lui Bogdan Bob Rădulescu de a oferi sprijin moral tinerilor într-o perioadă în care aceștia au nevoie de ghidare și încurajare.

„Este minunat să vezi că persoane publice își folosesc platforma pentru a transmite mesaje pozitive și de susținere către tânăra generație. Bogdan Bob Rădulescu a reușit să inspire și să motiveze mulți tineri prin acest videoclip,” a comentat un profesor clujean.

Concluzie

Mesajul emoționant transmis de actorul Bogdan Bob Rădulescu elevilor clujeni a avut un impact profund, oferind speranță și inspirație. Într-o lume plină de incertitudini, astfel de gesturi de solidaritate și încurajare sunt esențiale pentru a sprijini și motiva tinerii să își urmeze visurile și să rămână perseverenți în fața provocărilor.

Facebook Comments Box
Continue Reading

Cele mai citite