Connect with us

Actualitate

Mesajele Primite de Judecătorul Cristi Danileț la Pensionare: “Reverență pentru munca depusă, jignitor să ieșiți la pensie la 48 de ani.”

Dani Muresan

Published

on

Vineri, 12 ianuarie 2024, a fost ziua în care judecătorul Cristian Danileț și-a încheiat cariera în sistemul judiciar, după 25 de ani de activitate. Motivul principal al acestei decizii a fost, potrivit afirmațiilor sale, dificultatea navetei regulate între Oradea și Cluj, pe care o făcea din 2020.

Pe rețelele sociale, Danileț a postat o fotografie din prima sa ședință de judecată, petrecută în 1999 în Vatra Dornei, și una din ultima sa ședință la Cluj-Napoca. Postarea a generat peste o sută de mesaje, unde mulți și-au exprimat felicitările pentru activitatea sa, dar și nedumerirea față de decizia de a demisiona.

Opinia Oamenilor din mediul Online Despre Pensionarea lui Cristian Danileț:

Io am început munca în ’98 și ies la pensie în 2039. Da’ să vezi ce pensie!” – Bogdan.

Grea și munca asta, România praf din cauza justiției coruptă și mafiotă. Pensii speciale, păi tot voi să vi le plătiți, că mulți ca mine ajung să nu mai muncească pentru Hoți. Prefer să muncesc în afară și aici să nu vă dau un sfanț” – Elisei.

Prostimea lucră până crapă și mulți n-apucă pensia. Magistrații, armata sunt aidoma fotbaliștilor, nu mai pot după 40 de ani. Proști mai suntem!” – Liviu.

Succes pentru viitor! Cu părere de rău pentru faptul că un profesionist părăsește sistemul! Cine știe, poate că din afara acestuia se pot face mai multe! Eu credeam invers!” – Taki.

Felicitări! Un om implicat! Foarte implicat! Extrem de implicat! Un adevărat grăitor al dreptului și un însuflețitor al studenților pe drumul lor în carierele juridice! Felicitări încă o dată, maestre al dreptului și călăuzitor al respectării legii!” – Stere.

Cu toată admirația pentru profesionalismul domniei tale, dar tot nu înțeleg de ce plecați. Eu îmi doream mai mulți Danileți și când colo și el pleacă. Pot să cred că atunci când ești bun, apar groparii colegi de breaslă , o fi asta? Aleasă prețuire și să aveți parte de prețuire în drumul ales!” – Arina.

Felicitări d-le Judecător! Ce bine ar fi dacă a-ți putea ajunge la CCR, poate așa s-ar schimba legea pensiilor speciale. Știu că d-voastră erați împotriva acestor pensii care nu au plătit contribuție la stat” – Ana.

Bucurați-vă români, vom plăti pensii mult și bine, cu riscul că noi, privații, să nu ajungem să prindem pensia!” – Dan.

De mâine veți fi Cristi Danilet – fost judecător, tânăr pensionar?” – Marcel.

Reverență pentru munca depusă, jignitor să ieșiți la pensie la 48 de ani.” – Nelu.

Cu toate aceste felicitări, au existat și voci critice, exprimând neîncredere în sistem și menționând preocupări legate de pensiile speciale. Un comentator, Elisei, susține: „Grea și munca asta, România praf din cauza justiției coruptă și mafiotă.

Postarea a adunat peste o sută de comentarii, în care mulți români au împărtășit opinii variate cu privire la decizia lui Danileț. A fost menționată și ipoteza unei pensii de 5.000 de euro, la care fostul judecător a răspuns cu o ironie la adresa unui comentator, sugerând să nu se mai uite la „mocirla.tv”.

 

În momentul unei întrebări de presă cu privire la pensia sa, Danileț a declarat că încă nu știe suma exactă. Într-o postare anterioară, el își argumenta decizia de a se retrage, menționând oboselile și costurile generate de naveta săptămânală între Oradea și Cluj.

Vine un moment când spui că ai făcut destul şi nu poţi să faci mai mult. Acum, am ajuns la un astfel de moment, al carierei mele. După 25 de ani, mă opresc cu activitatea în magistratură”, a declarat Danileț într-o postare anterioară. El a menționat că a depus cereri de transfer, însă acestea au fost respinse de CSM, ceea ce l-a determinat să renunțe la o carieră pe care o descrie ca fiind plină de responsabilitate și dedicație.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy

Actualitate

Grampet lansează Leon – primul automotor construit în România după 80 de ani

Alex Campian

Published

on

Un moment istoric pentru industria feroviară românească: Grampet Group, cel mai mare operator feroviar și logistic din Europa Centrală și de Sud-Est, a lansat Leon, primul automotor construit integral în România, după o pauză de peste 80 de ani.

Evenimentul oficial de prezentare a avut loc în Salonul Regal din Gara de Nord București, în prezența președintelui companiei, Gruia Stoica, și a specialiștilor implicați în dezvoltarea acestui proiect ambițios.


🔧 Un prototip 100% românesc, cu o investiție de 10 milioane de euro

Leon este rezultatul colaborării a peste 180 de specialiști români și a fost realizat de Electroputere VFU Pașcani, parte a Grupului Grampet. Construcția prototipului a necesitat o investiție de aproximativ 10 milioane de euro și a fost atestat CE, ceea ce înseamnă că respectă toate standardele europene pentru a putea circula pe rețelele feroviare din Uniunea Europeană.

Fabrica de la Pașcani are în prezent o capacitate de producție de două trenuri Leon pe lună, ceea ce înseamnă un potențial de 24 de trenuri pe an.


📈 Interes din partea operatorilor privați

Gruia Stoica, președintele Grampet Group, a declarat că deja există interes din partea mai multor operatori privați pentru achiziția trenului Leon:

„Avem câteva oferte de achiziție din partea unor parteneri, dar urmează să negociem. Leon este un nou început pentru industria feroviară românească.”


🇷🇴 Primul automotor 100% românesc

Spre deosebire de alte fabrici care construiesc parțial componente precum vagoane sau locomotive, Leon este primul tren complet realizat în România, de la design și inginerie, până la producția efectivă.

Acesta este un automotor modern, eficient energetic, cu design modular și tehnologii de ultimă generație, pregătit pentru rute regionale și naționale în regim de viteză medie.

Info si Imagini: Ziarul Financiar

Video Youtube:

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Actualitate

Când se redeschide Ștrandul Clujana din Cluj-Napoca – Tarifele rămân aceleași ca în 2024

Alex Campian

Published

on

Clujenii vor putea din nou să se bucure de una dintre cele mai populare zone de agrement acvatic din oraș. Ștrandul Clujana își redeschide porțile în weekendul 13–15 iunie 2025, marcând începutul sezonului estival. Într-un oraș cu opțiuni limitate pentru relaxare la piscină, ștrandul rămâne o alegere de top pentru familii, tineri și copii.

Piscine pentru toate vârstele

  • Bazinul pentru adulți are o adâncime de 1,56 m și o temperatură constantă de 26°C, fiind ideal pentru înot și relaxare.

  • Piscina pentru copii (20×10 m, adâncime 40 cm) include trei tobogane de apă și este amplasată în apropierea a două locuri de joacă.

  • Bazinul pentru bebeluși (10×3 m, adâncime 15 cm) este dotat cu o ciupercuță cu apă și spațiu de joacă, perfect pentru cei mai mici vizitatori.

Facilități de recreere și alimentație

Zona verde din incintă oferă:

  • Gazon pentru relaxare

  • Loc de joacă cu nisip, tobogane, hinta și un mini-parc destinat copiilor

Pe partea de alimentație, clujenii au la dispoziție:

  • Grill Bar în aer liber

  • Pizzerie și bar interior, pentru gustări și băuturi răcoritoare

Program și tarifare

Ștrandul Clujana va funcționa zilnic, în intervalul 08:00–20:00, de luni până duminică.

Prețul biletului de intrare include:

  • Acces auto și parcare

  • Șezlong

  • Umbrelă

  • Acces complet la toate piscinele

Preturi :

Copii 0-2 ani
Gratuit
luni-duminică

Copii 2-14 ani
50RON
luni-duminică
40 RON după ora 17:00

Adulți
60RON
luni-vineri
50 RON după ora 17:00

Adulți
70RON
sâmbătă, duminică și sărbători legale
50 RON după ora 17:00

Peste 65 ani

50RON
luni-duminică
40 RON după ora 17:00

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Actualitate

Atenție, șoferi! Parcarea din Piața Mihai Viteazul complet închisă

Alex Campian

Published

on

Reabilitare parcare Piața Mihai Viteazul Cluj-Napoca | Închidere temporară iunie–iulie 2025

Primăria municipiului Cluj-Napoca a anunțat că parcarea la sol din Piața Mihai Viteazul va intra într-un amplu proces de reabilitare. În cadrul lucrărilor va fi instalat un sistem modern de control al accesului, plată și monitorizare video.

Lucrările vor începe pe data de 3 iunie 2025 și vor dura până pe 14 iulie 2025, perioadă în care parcarea va fi complet închisă.

„Parcarea din Piața Mihai Viteazul va intra într-un proces de reabilitare. Vor fi implementate soluții moderne pentru acces, plată și supraveghere video. Pentru finalizarea acestor lucrări, este necesară închiderea temporară a parcării între 03.06.2025 și 14.07.2025”, au transmis reprezentanții Primăriei Cluj-Napoca.

Facebook Comments Box
Tetarom

Tractari Auto Tudy
Continue Reading

Cele mai citite


Tetarom